Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Voleuse
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
De reden dat je niet in de Xfiles mag liggen waarschijnlijk in de volgende dingen:
1) Je bent hier nog niet zo lang
2) Je ligt ook niet zo super goed in de groep dat dat je een uitzonderingspositie zou geven. Soms worden wel mensen toegelaten die er nog geen jaaaaren zitten omdat ze andere mensen persoonlijk kennen.
Jij kent voor zover ik weet heel weinig mensen persoonlijk en je bent hier nog maar kort. Wacht een jaar. Of twee.
Daarbij, waarom wil je zo graag in de Xfiles? Het enige wat daar staat zijn persoonlijke problemen van leden. Echt persoonlijk en geheim. Denk je zelf dat je daar nuttige en steunende bijdragen gaat leveren? In mijn ervaring post jij vooral over jezelf en reageer je weinig op anderen.
1) Je bent hier nog niet zo lang
2) Je ligt ook niet zo super goed in de groep dat dat je een uitzonderingspositie zou geven. Soms worden wel mensen toegelaten die er nog geen jaaaaren zitten omdat ze andere mensen persoonlijk kennen.
Jij kent voor zover ik weet heel weinig mensen persoonlijk en je bent hier nog maar kort. Wacht een jaar. Of twee.
Daarbij, waarom wil je zo graag in de Xfiles? Het enige wat daar staat zijn persoonlijke problemen van leden. Echt persoonlijk en geheim. Denk je zelf dat je daar nuttige en steunende bijdragen gaat leveren? In mijn ervaring post jij vooral over jezelf en reageer je weinig op anderen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
@Voleuse: ik heb implanon, dus ik wordt maar eens in de twee/drie maanden ongesteld (helaas blijft het niet helemaal weg).
Volgens mij zijn er wel eens mensen toegelaten die hier korter waren dan dbj, dus dat lijkt me geen reden. Ook is hij hier actief genoeg en volgens mij kent 'ie ook wel wat mensen in het echt (denkt aan Seanse meet). Dus ja echt eerlijk gaat het dan niet, dus ik snap dbj wel. Misschien is er wel een goede reden voor, maar het is dan wel zo eerlijk die reden ook aan dbj te geven.
Edit: niet dat ik nou zit te klagen over het beleid op het forum, wilde alleen even zeggen dat ik je teleurstelling begrijp! :close_knuf:
Edit: niet dat ik nou zit te klagen over het beleid op het forum, wilde alleen even zeggen dat ik je teleurstelling begrijp! :close_knuf:
- Voleuse
Ja maar de mensen die hij kent van de Saense meet zitten bij mijn weten ook niet op de Xfiles (behalve phedre misschien). Tja ik snap het wel dat hij niet is toegelaten. Op de Xfiles worden over het algemeen alleen mensen toegelaten waarvan zeker is dat er geen wrijving zal ontstaan.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
Verzoek is niet in mijn inbox djb, heb je post even naar Frodo en Bites doorgemaild, ik denk dat er 1 van uitging dat de ander het wel zou doorgeven of zoiets...
Zelf ook weer even miepen en knuffels vragen.... hoofdpijn, schouders en nek zitten vast, ben verdrietig, onproductief en zo emotioneel als dweil. Ik kan hier zo slecht mee omgaan.... Wil eigenlijk naar huis om zielig te gaan zitten wezen, maar wil me niet ziekmelden of zeggen dat het af en toe zo slecht gaat voor ik het verlengde contract op zak heb.... Dus ik blijf wel gewoon op het werk... maar ik ben er zo moe van.....
Zelf ook weer even miepen en knuffels vragen.... hoofdpijn, schouders en nek zitten vast, ben verdrietig, onproductief en zo emotioneel als dweil. Ik kan hier zo slecht mee omgaan.... Wil eigenlijk naar huis om zielig te gaan zitten wezen, maar wil me niet ziekmelden of zeggen dat het af en toe zo slecht gaat voor ik het verlengde contract op zak heb.... Dus ik blijf wel gewoon op het werk... maar ik ben er zo moe van.....
**Self Rescuing Princess**
- tessie
- Contacteer:
Het is al half 3 anne, dus de werkdag is al bijna weer voorbij! *knuf!*
- juffie
- Site Admin
Enne, woensdag al, dus het grootste deel van de week al gehad!
MILF 

Ik ben al een tijdje bezig om af te vallen maar had geen weegschaal.
Laatste keer dat ik op een weegschaal stond was maanden terug en toen woog ik 85 kilo.
Ik heb de afgelopen maanden veel stress gehad en ben gestopt met roken.
Nu vandaag een weegschaal eindelijk is gekocht maar die wil ik graag gelijk weer weggooien.
Zo zwaar als ik nu ben dat ben ik nog nooit geweest.
Voel me nu gewoon even kut.
Laatste keer dat ik op een weegschaal stond was maanden terug en toen woog ik 85 kilo.
Ik heb de afgelopen maanden veel stress gehad en ben gestopt met roken.
Nu vandaag een weegschaal eindelijk is gekocht maar die wil ik graag gelijk weer weggooien.
Zo zwaar als ik nu ben dat ben ik nog nooit geweest.
Voel me nu gewoon even kut.
- juffie
- Site Admin
maar je bent wel gestopt met roken! 
Ja, dan kom je aan (I know...) maar je bent een stuk gezonder bezig! En zometeen als je echt van de verslaving af bent, dan kun je weer bezig gaan met lijnen.

Ja, dan kom je aan (I know...) maar je bent een stuk gezonder bezig! En zometeen als je echt van de verslaving af bent, dan kun je weer bezig gaan met lijnen.
MILF 

Van het roken ben ik al helemaal af. Dat was best snel eigenlijk al dat ik daar ook helemaal geen zin meer in heb.
Ik weet ook wel dat ik er van aan kom maar het is even niet leuk als je ineens 3 cijfers op de weegschaal ziet in plaats van 2.
Ik weet ook wel dat ik er van aan kom maar het is even niet leuk als je ineens 3 cijfers op de weegschaal ziet in plaats van 2.
- juffie
- Site Admin
Dank je
Komt ook wel weer. Was gewoon even schrikken maar ga er ook wel weer voor.

Komt ook wel weer. Was gewoon even schrikken maar ga er ook wel weer voor.
- juffie
- Site Admin
Ik snap het heel goed. Dat is echt kut!
Stoppen met roken is al klote, en dan word je extra gestraft door giga aan te komen. Das waardeloos.
Stoppen met roken is al klote, en dan word je extra gestraft door giga aan te komen. Das waardeloos.
MILF 

Gelukkig heb ik maar een weekje nog zoiets gehad van ik wil roken en daarna was ik er echt helemaal vanaf.
Water drinken en gaan sporten. Roken versneld je ook je darmpassages en nu komt het weer op het normale niveau en daar moet je lijf aan wennen. Dat is even een harde dobber. Maar om eerlijk te zijn van stoppen met roken kom je niet 15 kilo aan in korte tijd. Dat is ook 2 maten kleding erbij (het is ongeveer 6/7kilo per maat), dus daar zul je het ook aan moeten merken. Desalnietemin goed dat je gestopt ben met roken en je gewicht normaliseert zich als je gaat bewegen.