Fetlife storingen cross topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
kitten

Re: Fetlife storingen cross topic

Bericht door kitten »

Hij is bij mij enorrrrrm traag, maar werkt wel.
Toran

Bericht door Toran »

Yep, hier ook. 500 Internal Server Error, that is.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
kitten

Bericht door kitten »

Ja, nu heb ik ook de 500 error.
meiske

Bericht door meiske »

Oh... ik had hier moeten zijn... zit ik in de slowchat te vragen of FL down is... hihi.

Maar inderdaad... bij mij ook een '500 Internal Server Error
Shitaki, we encountered an error but it is not your fault… it is we who deserve the spanking.'
Toran

Bericht door Toran »

Hm, FL heeft best wel zware problemen hier. Kreeg zelfs niet de custom 500 error page, maar eentje van de standaard webserver..
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Yey hij doet het weer!
dbj

Bericht door dbj »

Ben aan het eind v.d. ochtend eruit gedonderd (verbinding plots verbroken) en nu lukt het me wel om weer in te loggen, maar traaaaaaaaaagg dat Fetlife nu is.....
Zag dat ze weer aan het knoeien zijn geweest; boven naast je naam staat nu ook een @-teken, maar die werkt -nog- niet.....
Wat mag dat nu weer voor iets nieuws wezen??
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Is iets als je betalend lid bent.
MILF :grin_ani:
dbj

Bericht door dbj »

Ow, gaan ze die richting op? Hebben ze daar nu dollartekens gezien in Fetlife?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

nee hoor, er zijn wel meer dingen die je als betalend lid krijgt. De mogelijkheid om video's te bekijken bijvoorbeeld.

FetLife is juist een van de heel weinige kinky sites waar je gratis kunt vertoeven gezien de functies die de site allemaal heeft.

Niet zo negatief, dbj! Er is maar heel weinig dat een niet-betalend lid niet krijgt t.o.v. een betalend lid.
dbj

Bericht door dbj »

Nou juffie, voor niet-betalende leden gelden overigens wel ristricties.
Bijvoorbeeld het aantal comments dat je kan geven op foto's.
Het aantal "I love It" foto's kent ook een beperking, max 25 stuks voor een non-member.

Fetlife is inderdaad een interessante site, en de kosten p/m vallen best mee, maar dat geldt dan niet voor de betalingen :icon_sad:
Ben niet in het bezit van een creditcard, of iets anders waar je een betaling mee kan doen naar een buitenlandse rekening.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nee, je kunt veel comments geven op foto's, maar als je teveel reageert op dingen van mensen die niet je vrienden zijn, dan krijg je een timeout omdat je teveel 'spamt'.

Dat van de I love it foto's wist ik niet.

De kosten p/m zijn er NIET als je gratis lid bent. en inderdaad, het is lastig als je geen creditcard hebt, het is jammer dat paypal moeilijk doet over dit soort sites. maar ja, het zij zo.
Guilty

Bericht door Guilty »

dwangbuisjongen schreef:Ow, gaan ze die richting op? Hebben ze daar nu dollartekens gezien in Fetlife?
Wat is het probleem daarmee? Andere mensen krijgen toch ook betaald voor hun werk? Ik zou niet weten waarom de mensen achter FL geen geld zouden mogen verdienen aan hun site. Overigens kan ik vooralsnog prima uit de voeten met de gratis functionaliteit op Fetlife, a sluit ik niet uit dat ik op termijn betalend lid wordt.

En dat jij geen creditcard hebt is niet hun probleem. De tijd dat je bovenmodaal moest verdienen om een american express card of visa card te krijgen ligt al een tijdje achter ons. Vrijwel iedereen met een bankrekening en een regelmatig inkomen, stufi of uitkering kan zo een credit card aanvragen bij de bank. Als je weinig verdient met een lage limiet, maar da´s zat om FL mee te betalen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Volgens mij kan iemand met een uitkering niet meer zo makkelijk, of helemaal niet meer aan een creditcard komen hoor...
We waren afgelopen week bij de bank en daar werd ons dat nog eens verteld.
Illustra

Bericht door Illustra »

En anders is er altijd de mogelijkheid van een soortemet van pre paid credit card. Die kaart kun je opladen net als pre paid bel te goed zeg maar.
Plaats reactie