Enne kitten, veel plezier *proest*
Vrolijk!
- Sabrina
Re: Vrolijk!
Ook hier nogmaals gefeliciteerd juffie en Jerry!
:close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- tessie
- Contacteer:
-
curious
gefeliciteerd Juffie en Jerry .... met recht redenen om vrolijk van te worden!
- juffie
- Site Admin
*getekend*
Appeltaart met slagroom op om het te vieren. Best apart dat de ambtenaar zo'n akte voorleest...
'Heden, 15 april 2011 verschenen voor mij, ***, ambtenaar van de burgerlijke stand van de gemeente ***, de heer ***, geboren op 8-12-1975 te 's-Gravenhage. Zoon van *** en ***. En mevrouw ***, geboren op 16-11-1983 te ***. Dochter van *** en ***... blablabla.
Klinkt ineens wel heel erg volwassen en officieel enzo allemaal!
Appeltaart met slagroom op om het te vieren. Best apart dat de ambtenaar zo'n akte voorleest...
'Heden, 15 april 2011 verschenen voor mij, ***, ambtenaar van de burgerlijke stand van de gemeente ***, de heer ***, geboren op 8-12-1975 te 's-Gravenhage. Zoon van *** en ***. En mevrouw ***, geboren op 16-11-1983 te ***. Dochter van *** en ***... blablabla.
Klinkt ineens wel heel erg volwassen en officieel enzo allemaal!
MILF 
- kitten
En das nog maar de ondertrouw. Straks moet je ook nog met getuigen op komen draven en zo. Zeker weten, nu nog geen feestje...? *puppy oogjes*
Laatst gewijzigd door kitten op 15 apr 2011, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
- Toran
Alles voor een feestje!..
Blijkt een collega van mij ook te gaan trouwen. Zomaar, gratis, zonder feestje! Ik heb mijn beklag al gedaan bij hem, en zijn leidinggevende.. Schan-da-lig!
Blijkt een collega van mij ook te gaan trouwen. Zomaar, gratis, zonder feestje! Ik heb mijn beklag al gedaan bij hem, en zijn leidinggevende.. Schan-da-lig!
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
-
lotus {P}
gefeliciteerd juffie en jerry en jeetje, ook namens Peter. Wij vieren hier wel even feest namens jullie 
-
faery
Oeps, wel gelezen, niet gefeliciteerd.... Nu ja, dan maar te laat: gefeliciteerd Officiele Grote Mensen 
Ik ben ook vrolijk! Gisteren met vrienden (hij=D, zij =s, en al zo'n 2 jaar samen) van me gespeeld en gevreeën enzo. En het was *fijn*. Het voelde zo vertrouwd, zo veilig, en het was zo ontspannen en licht, maar het subben en de geilheid waren Heel Echt. En ik snap het hele "sub-zusjes" ding nu een stuk beter. En, en en, wiiiii *stuiter* *wil meer*
Ik ben ook vrolijk! Gisteren met vrienden (hij=D, zij =s, en al zo'n 2 jaar samen) van me gespeeld en gevreeën enzo. En het was *fijn*. Het voelde zo vertrouwd, zo veilig, en het was zo ontspannen en licht, maar het subben en de geilheid waren Heel Echt. En ik snap het hele "sub-zusjes" ding nu een stuk beter. En, en en, wiiiii *stuiter* *wil meer*
- kitten
Cool! Tof faery!
- Peter^
- Contacteer:
Wat fijn voor je faery, leuk om ook hier weer wat van je te lezen.
Geniet van de positieve momenten.
-
faery
Zal ik nog wat vrolijks posten dan? Gisteren had ik mijn vriendje 's avonds even aan de lijn, en toen stuurde hij me naar bed 
- kitten
D'awwww...
-
iezje
ubercute: op 5 minuten van mijn huis staan 3 schapen. 2 ervan zijn al bevallen en hebben samen 3 lammetjes. De laatste (wit) heeft nu een zwart en een wit lammetje. ben benieuwd wat het laatste schaap voor kleur lammetje(s) krijgt (dat schaap is zwart)..
Echt zo schattig
Echt zo schattig