Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
oeps2

Re: Het WS-babytopic

Bericht door oeps2 »

jaaaaaaaaaaaaa dat is zooo lief om dat te horen !!!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Gefeliciteerd! Wat een geruststelling! :)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Waaaaah! :smiley_panic:

Over 17 weken ben ik uitgerekend. Dat betekent dat ik over een week of 9 alles klaar wil hebben.
Volgens mij was het vorige week dat ik met Jerry besprak dat we nog eeuwen de tijd hadden omdat ik pas over 24 weken zou bevallen.

EN ER IS GEWOON NOG NIKS AF!!! :smiley_panic:

De babykamer is een puinhoop, de commode en het wiegje zijn niet geschilderd, de bekleding is niet gemaakt, er moet nog laminaat in de kamer, behang moet nog, schilderwerk moet nog, maar eerst moet de studeerkamer af omdat er een hoop zooi van de babykamer naar de studeerkamer moet er moeten nog 1001 dingen worden gekocht / verzameld en...

:smiley_panic:

We gaan echt zoooooo te laat zijn met alles!!!

Edit: Oh ja, en we hebben ook nog steeds geen namen!!!

En geen kaartje! :smiley_panic:
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

*grinnik*

Kopje thee, juf?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja, lach maar! :aggut:

En nee, ik wil geen thee. :slaan:
madeleine

Bericht door madeleine »

Schat een voordeel ... het kind komt tóch wel. Kamer of geen kamer... en over 50 jaar weet het echt niet meer welke kleur de wieg had.. * relativeert totdat ze een ons weegt * neem nou maar dat lekkere kopje thee van kitten, haal drie keer adem, komt allemaal goed.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Crownless

Bericht door Crownless »

Hoi, werkloze 'ik klus voor waardering'-persoon hier *zwaait*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

*zoent 'ik klus voor waardering' persoon*! THANX voor het aanbod! De concept-papa heeft een eigen planning, dus geen idee waar hij wanneer hulp bij wil hebben, maar ik zou willen dat het allemaal wat sneller ging...
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Crownless schreef:Hoi, werklozestuderende 'ik klus voor waardering'-persoon hier *zwaait*
+1!
Laat maar weten juffie/Jerry als jullie hulp nodig hebben! 't Is maar heel kort reizen hiervandaan, dus ik kom graag helpen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
JerryM

Bericht door JerryM »

Dank, ik hou jullie in gedachten als ik zelf een beetje weet wanneer er ruimte is voor extra handen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
dbj

Bericht door dbj »

Mijn moeder heeft over de geboorte van haar kinderen àlles genoteerd:

in welk ziekenhuis en waar dat ziekenhuis stond.
datum en tijd, tot op de seconde nauwkeurig (zomertijd of wintertijd kenden ze die destijds?).
wijze van geboorte.
bijzonderheden tijdens en onmiddelijk erna.

Hoeveel gelukswensen (kaarten) ze ontving; dat waren er veel, héél veel (zijn verzameld in het album).
Wie wat gaf n.a.v. de geboorte.

Verder staat in dat album:
wanneer 1e lach;
wanneer 1e keer praten;
wanneer 1e keer lopen;
etc.
Hierbij vermeld dat er bij geschreven staat: "wat aan de late kant".

Ik ben haar oudste en opmerkelijk genoeg wist ze alleen (nog) over mij hoe ik was/gedroeg nog voordat ik daadwerkelijk ter wereld kwam.

Ik heb zelf geen ervaringen met kinderen krijgen, maar vraag me af of er meer ouders (moeders) zijn die zulke zaken opschrijven en blijven bewaren.
kitten

Bericht door kitten »

Ja, maar bij elk volgend kind minder. Bij de derde had ik geen tijd om stil te staan bij het getrappel in mijn buik, met 2 kleintjes nog in de luiers, waarvan er 1 nog niet liep. En ik genoot wel van zijn 1e lachje, maar kon het niet opschrijven, want dan moest er een neus afgeveegd of roosvicee ingeschonken worden... "doe ik straks wel" werd "was dat nou afgelopen dinsdag of maandag?" werd "laat maar".

Maar dat is bij mijzelf ook: mijn babyboek is veel minder gevuld dan die van mijn zus. Geeft niet. Ik koester een foto, haarscherp, van mijzelf, genietend op mijn nieuw gekregen skelter op mijn 4e verjaardag. Gemaakt door mijn vader. Hij schreef niet lyrisch over het vaderschap, maar in 1 zo'n haarscherpe foto lees ik de liefde voor zijn dochter.
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Hier nog iemand die ook klust voor waardering en als uitting van vriendschap en meedeleven en enthousiasme en genegenheid enzo..

Please Jerry...let us klus!

t mag voor deze ene speciale keer gewoon onder zeer strenge aanwijzingen en strikte "hormoonhuishouding goes wild en onzinnig" regels :inluv:
Maw. I will submitt!

Denkt terug aan het feit dat ik niet kon bevallen voordat de keuken die ene speciale kleur geel had, en nee geen andere kleur geel, gewoon die ene speciale kleur geel, en de trap blauw was en de gang parelmoer wit was en die ene leuke babykamer sticker precies op die ene plek moest en we talloze nutteloze ritjes hebben gemaakt nar de ikea en weer terug omdat ik toch iets anders wilde omdat het niet precies goed was, en help de kaartjes moesten ook nog en ik wilde dat die allemaal met de hand gemaakt waren en dat er kleine postertjes bij zaten en en en..... :yes:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Euh... zeker weten? :oops:

Want euh... ik ben een neuroot hoor. Hulp is welkom, maar het moet wel NETJES!!!1one gedaan worden... :oops:

Kortom, hulp is helemaal geweldig en ontzettend welkom, maar denk er wel om dat deze bitch bijt en het niet 'zomaar' goed is... :neenee:

Okee, nu kijken of nog steeds mensen zijn die willen helpen. :bloos:
JerryM

Bericht door JerryM »

Wat ik me net bedacht is dat we behalve de kinderkamer ook de meubeltjes geschuurd en geverfd moeten worden.

Deze week zou dat best mooi kunnen met het mooie weer ...

Interesse?

Oh, en er is nog vlees over van de bbq gisteren...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Plaats reactie