Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
tijgie{K}

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door tijgie{K} »

Lieverd toch. Ik heb zo met je te doen. :| :icon_sad: Niet dat dat je van de oorpijn af helpt, maar toch....

Ga je dinsdag naar de dokter?

:close_knuf: :hug: :close_knuf: :hug:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wat naar, Skaoot! Toch even de weekenddienst huisarts even bellen? Volgens mij is het advies bij heftige oorpijn altijd even langskomen. Maar dat kunnen ze je aan de telefoon wel vertellen. Hier bel je dan de centrale doktersdienst, weet niet hoe dat in jouw regio is...

Oh, en huismiddeltje: teentje knoflook in je oor. Dat is ontsmettend en verlicht soms de pijn. Maar of dat in jouw geval ook handig is kan de weekenddienst misschien beter vertellen. :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

hihi, van Smorph heeft ze d'r al een druppeltje olie in gedaan :) nog een stukje vlees d'r bij en het is lekker!

Sterkte skaoot...
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik loop morgen naar een huisarts hier vlakbij. Of telt er niet door kunnen slapen als serieuze oorpijn? Ik denk bij naar weekendhuisarts gaan altijd aan ernstige spoedgevallen, niet aan vervelende oorpijn...

Geen idee waar huisartsenpost hier ergens zit trouwens. Eind fietsen zie ik even niet zitten ook.
Ik overleef een dagje vast nog wel...

En geen knoflook in huis. Ik wil alles wel proberen maar thanks to verhuis is mijn keukenuitrusting ed nog niet compleet. Olie wil ook niet echt helpen helaas.

Succes chippie!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Yara

Bericht door Yara »

Niet kunnen slapen van de oorpijn geldt als serieuze oorpijn. Ik zou de huisartsenpost even bellen en dan vragen wat zij denken. (of eerst uitzoeken waar hij zit of je de energie ervoor hebt langs te gaan).
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
faery

Bericht door faery »

Heb je al gebeld? Beterschap in elk geval!
nijntje

Bericht door nijntje »

Grappig, sommige mensen vinden nooit dat ze in aanmerking komen voor een huisartsenpost.... Andere bellen er gerust heen met dingen die al een week of langer spelen....

Skaoot: Dit geldt wel degelijk als iets waar je een huisartsenpost voor mag bellen! De spoedgevallen waar jij aan denkt, zoals een hartinfarct enzo, daarvoor bel je 112 en niet de huisartsenpost ;)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wat Nijntje zegt. Je kunt gerust bellen: de receptioniste screent ook nog, als die denkt dat je gerust kunt wachten raadt ze je alsnog aan om morgen nar de huisarts te gaan. Maar ik voorspel dat ze gaat zeggen dat je langs mag komen. ;)
madeleine

Bericht door madeleine »

Jakkes, zenuwbehandeling... ben wel maso, maar je moet niet overdrijven. Sterkte hippie. Skaoot, hoe gaat het nu met je?
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
madeleine

Bericht door madeleine »

+ c ;)
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Als het goed is halen ze er ook meteen zoveel zenuw uit, dat je op die plek nooit meer wat voelt.
't is alleen altijd zo'n irritante lange behandeling.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
JJV

Bericht door JJV »

Bitemarks^ )t( schreef:Als het goed is halen ze er ook meteen zoveel zenuw uit, dat je op die plek nooit meer wat voelt.
da's maar ten dele waar, de kaak er onder blijf je wel iets in voelen tenslotte. (en bij t her/na behandelen wil er nog wel eens iets doorprikken ofzo)
tel in zenuwbehandelingen intussen kwijt
~\v/~
skaoot

Bericht door skaoot »

Allemaal lieve WSers, dank voor de goede raad ^_^

ik heb gebeld. Mevrouw aan telefoon zei al dat ze misschien niks konden doen, maar ik mocht wel langskomen, je weet maar nooit. Een superlieve Smorph en Eireann hebben me naar huisartsenpost gereden Maar meneer de dokter kon inderdaad niks voor me doen. Oorontsteking na verkoudheid/keelpijn is gewoon erg gemeen. Woensdag of donderdag moet het beter gaan. Tot die tijd, pech voor mij en nog meer slecht slapen. Was fijn dat ik mensjes meehad om even te knuffelen want zat er echt even helemaal doorheen toen. Wil gewoon meer dan 3 uur achter elkaar slapen... En toen mocht ik mee pannekoeken eten! Was wel fijn, ipv alleen thuis op de bank hangen. Nogmaals bedankt!

Paracetamol of Ibuprofen, da's alles wat kan helpen. En paracetamol doet niks heb ik al gemerkt. Nou heb ik een berg Ibuprofen achterover gegooid en is het soort van ietsie klein beetje beter. Hopelijk vannacht iets meer slaap. Morgen maar niet werken, hoe slecht de timing ook is, krijg nu toch niks gedaan.

Kijk wel beetje op tegen naar bed gaan en weer proberen te slapen...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

wat wel eens heel erg verlichting kan geven is druppelen met lauwwarme slaolie.. wel ff flinke prop watten er bovenop zodat je niet zelf ook helemaal vet wordt. Oh enne.. NOOIT doen als oorontsteking is doorgebroken.... maar dan komt er troep uit je oren.. dus als dat er niet is.. kan het best wel eens flink helpen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
skaoot

Bericht door skaoot »

Die tip heb ik al van meer mensen gehoord, en geprobeerd, maar wil ook niet :( Helaasch. Moet het gewoon uitzitten vrees ik. Herinnerde me net dat de dokter zei dat het misschien wel hielp als ik paracetamol én ibuprofen allebei inneem, dus er ook nog wat van die achteraan gegooid... Benieuwd wat de nacht brengt.
Plaats reactie