De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Daantje
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Daantje »

Een hotmail, of andere webmail service kan het niet zomaar niet meer doen. Is er al eens nieuwe firmware op je telefoon gezet Lola?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
lolaatje

Bericht door lolaatje »

ben nu bij 2 nokia services points geweest, en ze hebben hem helemaal gereset, nieuwe software enzo....
en volgens die mensen komt het vaker voor...
echt vaag....maar ze kunnen er dus niets aandoen, zelfs de vakmensen niet...
dbj

Bericht door dbj »

Zo, eens wezen oriënteren in de telecomwinkels hier in het stadscentrum.
Waarbij me opviel dat ik geen winkels kon vinden van de keten T for Telecom...
En wat me ook opviel, is dat de kale toestelprijzen bij de Mediamarkt aanzien lager zijn dan in de telecomwinkelketens.

Ik denk dat het een smartphone gaat worden van HTC.
De wildfire is het goedkoopste, maar heeft dan ook de traagste processor.
En zo'n uitschuifbaar toetsenbordje, is dat nou ècht wel zo handig??
Zag zóveel diverse modellen die op hun beurt weer nèt weer ff anders heten; zoals de "Desire" die kent weer diverse varianten.

*kan niet kiezen*
kitten

Bericht door kitten »

Ik kan niet zonder toetsenbordje, jongetje kan niks met een toetsenbordje. Het is allemaal zo persoonlijk! Maar om te beginnen, wat wil je er mee gaan doen? Misschien helpt dat om je advies te geven.
dbj

Bericht door dbj »

kitten schreef:Ik kan niet zonder toetsenbordje, jongetje kan niks met een toetsenbordje. Het is allemaal zo persoonlijk! Maar om te beginnen, wat wil je er mee gaan doen? Misschien helpt dat om je advies te geven.
Klopt natuurlijk wat je zegt dat e.e.a. persoonlijk zal zijn.
Apart toetsenbordje betekend meer ruimte op het scherm voor wat je aan het doen bent, toch?
Al vind ik de knopjes wel behoorlijk klein, maar dat is ook wel te verwachten.

En wat ik ermee wil gaan doen?
Ik heb dan (eindelijk!) internet op je mobiel :static: En kan dan ook eindelijk meedoen met de twitterhype :yes:
Oh ja, bellen en sms-en is natuurlijk standaard; kan mijn "baksteen-formaat-foon" ook al.
Dacht dat er ook (gratis?) navigatie op zit, lekker handig voor op de fiets.
dbj

Bericht door dbj »

Heb alle berichten in dit topic gelezen en de meesten van jullie hebben blijkbaar een HTC telefoon en zijn daar ook heel tevreden over.
Daar heb ik mijn keus voor dit merk op gebaseerd. Maar welk type/model mijn keus gaat worden?
kitten

Bericht door kitten »

Is er hier ook iemand met een HTC Desire HD?

Ik heb de Desire Z en per ongeluk hoesjes (hard rubber case cover) voor de HD besteld... :frusty: Ze waren spotgoedkoop (yay Hongkong!), voor 5 euro mag je ze alle 5 hebben. :)
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Nog een tip voor eenieder die op zoek is naar een nieuwe telefoon; de Phonehouse verkoopt via http://www.phonehouse.nl/superdeals/" onclick="window.open(this.href);return false; demomodellen icm met een voordelig abonnement. Ik heb niet gecontroleerd of het ook **echt** voordelige abbo's zijn dus wees vooral kritisch maar misschien heeft iemand er iets aan.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
kitten

Bericht door kitten »

Hoe werkt dat whatsapp zou eigenlijk? Ik heb mensen spontaan in mijn lijst, omdat ik hun telefoonnummer had. Maar er zijn ook zeker 2 mensen waarvan ik weet dat ze whatsappen in mijn telefoonlijst staan, die niet in whatsapp opduiken... kan ik ze dan handmatig toevoegen? En kun je ook voorkomen dat mensen precies zien of je wakker bent?
dbj

Bericht door dbj »

fixertje schreef:Smartphones, helemaal eentje met android zijn volstrekt onbruikbaar met een prepaid abonnement. Van nature wil android constant verbinding met internet en wisselt doorlopend data uit met het netwerk. Om te kijken of je e-mail hebt bijvoorbeeld of, om apps te updaten. Ik adviseer je om dat ding óf terug te brengen óf alsnof een abbonement af te sluiten met een internetbundel erin.
Terug brengen is geen optie, in elk geval niet met de reden die jij hier noemt.
Een abbo afsluiten? Ik heb al jaaaaaren dat prepaidkaartje om de simpele reden dat ik zó weinig bel en sms. Dus een ander foontje is voldoende voor mij.
Ben ik weer bij de tijd ;)
Kan ik eindelijk(!) meedoen met de twitterhype, maar vooral voor weerinfo en actuele ov-reisinfo onderweg was voor mij het belangrijkste argument om een smartphone te kopen.
Dus mobiel doorlopend on-line zijn is niet nodig en denk dat prepaid ook in dit geval een prima keuze is.
Oh ja, d'r zit ook navigatie op... En GPS zelfs, maar daar heb ik niks aan :mrgreen:
cinderella

Bericht door cinderella »

Ik heb helemaal niks met smartphones, maar gaat twitteren niet gewoon ook op je smartphone via het internet? Daar gaat dan je pre-paid geld doorheen, terwijl je ook kunt twitteren met je vaste computer.
toen doet er nu niet meer toe
leonietje

Bericht door leonietje »

En volgens mij zijn er tegenwoordig ook wel mogelijkheden om per vast bedrag per maand online te kunnen op prepaid alleen dan moet er natuurlijk wel genoeg tegoed op je prepaid kaartje staan. Maar dat zou je even moeten uitzoeken.
leonietje

Bericht door leonietje »

bij hi is het wel mogelijk niet helemaal onbeperkt online maar vast goedkoper dan dat je nu bezig bent... ik weet niet welke provider je nu gebruikt?

website van hi: http://www.hi.nl/Productinfo/PrePay/Hi- ... =footermap
curious

Bericht door curious »

weet iemand hier of er een goed werkend alternatief is voor whatsapp voor een HTC die draait op windows mobile (ja, ze bestaan nog :cry: )
Heb een HTC touch Pro2 die draait onder windows mobile 6.5 professional

Ik heb zelf al lopen zoeken, maar kan er niet echt uitkomen. Misschien dat iemand er hier ervaring ervaring mee heeft.
Ook heb ik al zitten kijken of ik er geen android over heen zal zetten. Maar ben bang dat dan m'n exchange synchronisatie niet meer werkt.

iemand tips? Alvast bedankt!
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

djb; is dit abonnement dan niets voor jou?
http://www.ben.nl/abonnementen/ben-zuinig" onclick="window.open(this.href);return false;
Het bel/sms abonnement is maar 3 euro, maar voor 10 euro per maand erbij kan je wel onbeperkt online. Het is maar een tip, maar ik denk dat je dan goedkoper uit bent dan pre paid en het is per maand opzegbaar dus je zit er niet oneindig aan vast.
Plaats reactie