Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: Het WS-babytopic

Bericht door juffie »

Zojuist bij de voorlichtingsavond over de bevalling geweest, georganiseerd door onze Verloskundigenpraktijk. Was interessant, leerzaam en hier en daar heads up.

Grinnik, het meest memorabele moment was toch wel toen er een Real Live -Gisteren Versch Uitgeperste- PLACENTA werd getoond.
Die vaders! :schater: Die blikken in die ogen toen die hoofden met een ruk werden omgedraad! :shock:

GEWELDIG! :schater:

Dachten ze er goed vanaf te komen door onder close up foto's en filmpjes uit te komen, kregen ze dit! :schater:
Okee, en ik had zelf ook wel even zoiets van: Euh... Juist! Mot da? Maar het viel alleszins mee. :)
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Wat was de gedachte achter zoiets te laten zien? :shock:

Leuk boek! Ik zag ook een papa-versie. Zou ze dolgraag ingevuld van mn ouders hebben, maar het ziet eruit als een flinke kluif huiswerk!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Mijn oma kreeg zon boek voor haar verjaardag. En die heeft ze "ingevuld" door te vertellen. En de kinderen vulden het dan voor haar in in het boek.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Ook mooi!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Geen idee eigenlijk wat het doel van de placenta was. :mrgreen:

En over dat boek: ja, is cool! Ik denk dat ik er ook een aan mijn vader geef, helaas kan mijn moeder het ook niet meer doen. Ik heb er ook weleens in staan bladeren.
Illustra

Bericht door Illustra »

juffie schreef:Een boekje over hoe je moeder was, dacht en wat ze vond.

klikkerdeklik, link van Bol.com

Grrr waarom hadden ze dat niet in mijn tijd....bah alle leuke dingen zijn gekomen ruim nadat ik mijn koters kreeg.....
Illustra

Bericht door Illustra »

Zou kunnen ware het niet dat ik zoveel niet meer weet :(

T'is de leeftijd gecombineert met parkinheimer.
JerryM

Bericht door JerryM »

Jay voor Crownless en haar Strength +3 - het gigantische werkblad ligt op z'n plaats! :static:
En het wiegje en het ledikantje zijn ook al bijna af!

Morgen weer heen en weer sjouwen van boeken enzo, het einde van project study is in zicht.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

:static: :banana: :static:

Goed man!

Crownless, way to go! * inserts spierballen smiley*
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Gister heeft Sabrina geweldig geholpen met het schuren van de box! :static: Wát een klus was dat!!!

Ikzelf heb nog best e.e.a. kunnen doen qua schilderen van meubeltjes en Jerry is ook fiks opgeschoten in de studeerkamer. Yeah, het gaat nog goedkomen!

Volgende week moeten de muren van de babykamer worden gesausd, is er iemand die daar mee zou willen helpen?
En is er ook iemand die handig is met behangen? (Lees: patroontje en moet heel precies enzo)...
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ow ow ow! :inluv:

Gister zat ik met Sabrina op de bank te kletsen en Jeejtje begon te schoppen. En ik dacht dat ik mijn shirt zag bewegen. Toen ik mijn buik bloot maakte, zagen we ook echt van die golfbewegingen over mijn buik rollen! :mrgreen:

Echt te gek!!! Kleine voetballer! :inluv:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

:inluv: wow gaaaaaaf zeg!! Probeer een filmpje te maken :static:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Meh, ik had veel meer kunnen doen dan die box *gromt en moppert wat*. Nou ja, hij was uiteindelijk wel heel smooth overal :icon_biggrin:.

Voor volgende week ga ik je nog even pb'en, waarschijnlijk kan Romanticide donderdag na zijn werk doorrijden en helpen met sauzen :).

En de buik was echt supergaaf! Zoooo mooi om dat gewoon te zien! Ik smolt ter plekke! :inluv:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ben vandaag weer keiproductief geweest en heb oud speelgoed dat van mij is geweest en dat we tegenkwamen in de garage gewassen.

Dus als Jeejtje toe is aan Lego en plastic Meccano (in 2018 ofzo), dan ligt het alvast schoon in dozen klaar! :static:
nijntje

Bericht door nijntje »

En tegen die tijd heeft het alweer zoveel kans gehad om stof te verzamelen dat je het opnieuw zult wassen :P
Plaats reactie