Nerveus voor een date of om een andere reden...
- madeleine
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
Daar zou ik ook verschrikkelijk nerveus van worden.. is ook niet echt aardig van haar om je zo in de rats te laten zitten. Ik duim voor je.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
en gil ?? weet je al wat ?
idd superonaardig om je zo te laten wachten ! pff
idd superonaardig om je zo te laten wachten ! pff

- skaoot
Wow, da's niet fijn zo moeten afwachten. Hopelijk weet je ondertussen al meer!
Ik heb weer zenuwen. Van die "brief en CV klaar om op te sturen naar ergens waar ik graaaaag wil werken maar zul je zien dat het niks wordt" zenuwen. Betekent op zich wel dat ik er om geef, beter dan dat het niet boeit, maar toch... En omdat ik geen internet heb kan ik het ook niet nog ff laten checken door iemand. Al is het volgens mij echt wel goede brief. Open sollicitatie blijft eng. *gaat met dekentje op bank tot rust komen ipv hier ramblen*
Ik heb weer zenuwen. Van die "brief en CV klaar om op te sturen naar ergens waar ik graaaaag wil werken maar zul je zien dat het niks wordt" zenuwen. Betekent op zich wel dat ik er om geef, beter dan dat het niet boeit, maar toch... En omdat ik geen internet heb kan ik het ook niet nog ff laten checken door iemand. Al is het volgens mij echt wel goede brief. Open sollicitatie blijft eng. *gaat met dekentje op bank tot rust komen ipv hier ramblen*
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Yup ik werd net gebeld. Ze is er nog niet helemaal uit, maar het vermoeden is ziekte van pfeiffer die nooit genezen is en dus chronisch is nu. Mijn geval was heel complex. Ze gaat verder advies vragen bij een arts die lesgeeft in het interpreteren van dit soort bloedtesten en ze hoopt volgende week me uitsluitsel te kunnen geven en dat we dan kunnen zien hoe we mijn klachten gaan aanpakken. Als ze met die dokter niet kan overleggen omdat het buiten consultatie uren van beide moet enzo, dan gaat ze mij naar hem verwijzen voor eenmalige consultatie, maar dat is best ver en ze hoopt het me via deze weg te kunnen besparen. Het staat wel al vast dat ik me nog minstens 3maand absoluut niet beter ga voelen en ik toch op 6maanden tot 1jaar moet rekenen om te herstellen. Nuja herstellen klinkt al heel goed als je er al 3jaar mee rondloopt!!!
- madeleine
Dat is eigenlijk goed nieuws toch? Of ben ik dan heel optimistisch?
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- Ravelijne
Super voor je dat er wat uit lijkt te komen! Dat geeft de burger moed. 

- Daantje
- Contacteer:
Vanavond naar de transgendervoorlichtingsavond bij het VU. Ik vind 't best eng, vooral omdat ik niet goed weet hoe mijn ouders en vooral mijn vader gaan reageren. Met mijn moeder heb ik al over 't onderwerp gepraat, maar met mijn vader nog niet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- skaoot
Succes fixertje! Hoop dat ze positief reageren.
Mijn "aaargh solliciteren" zenuwen zijn nu "aaargh op gesprek" zenuwen. Progress hooray!
Mijn "aaargh solliciteren" zenuwen zijn nu "aaargh op gesprek" zenuwen. Progress hooray!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- miss_meeko
Vanavond met Toran naar iemand die ons het e.e.a. gaat uitleggen en proberen te leren over hypnose en bdsm. Heb er zin in, maar vind het ook wel wat griezelig.
- JJV
moet toch verdomme niet gekker worden..
ik moet zo naar t ziekenhuis om mn hechtingen er uit te laten halen
.. en ik maak me vooral druk of ik wel op tijd kom
rare openbaar vervoer zit me de hele week al dwars...
ik moet zo naar t ziekenhuis om mn hechtingen er uit te laten halen
.. en ik maak me vooral druk of ik wel op tijd kom
rare openbaar vervoer zit me de hele week al dwars...
~\v/~
- kitten
Ah joh, dan kom je te laat. Je hebt een goede reden en ze kunnen hechtingen verwijderen vast nog wel even tussendoor doen! Sterkte!
- skaoot
Oi, begin zenuwen voor 2e gesprek te krijgen.
Als ik daar ga werken, is dat best sprong in het diepe, onbekende, beetje enge... Maar ik heb het gehad met het bekende en vertrouwde, dus ik ga het gewoon doen!
Toch spannend...
En was je op tijd JJV?
Als ik daar ga werken, is dat best sprong in het diepe, onbekende, beetje enge... Maar ik heb het gehad met het bekende en vertrouwde, dus ik ga het gewoon doen!
Toch spannend...
En was je op tijd JJV?
- Peter^
- Contacteer:
@skaoot: die sprong in het diepe, onbekende, beetje enge.... dat heb je wellicht ook gehad bij het solliciteren bij je huidige baan?
Succes
Succes
Geniet van de positieve momenten.
- kitten
Komt goed hoor skaoot. Ik heb diezelfde sprong gemaakt. Raak nooit je lef kwijt om te springen!