Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken

Bericht door eireann »

Of je bent gewoon goed Wever :) dat kan natuurlijk ook :)
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Er is gewoon een (groeiende) vraag naar helpdeskers!
Wever

Bericht door Wever »

Dat denk ik ook. Hoewel...ik denk dat er ook een groeiend aanbod van detacheringsbureaus is dat eigenlijk niets doet dan openbare CV's aan openbare gezocht-profielen matchen. Gisteren of eergisteren kreeg ik al een interessant mailtje waarbij de details me wel héél bekend voorkwamen. Het bleek inderdaad om een functie te gaan bij een bedrijf waar ik een maand eerder al op gesprek geweest was...en nog eens voor dezelfde functie ook!

Trouwens: onderweg van mijn werk tot hier ALWEER twee telefoontjes. en dat tweede kwam van...*kijkt even naar mijn vorige post*

...juist (toen ik die bedrijfsnaam hoorde vreesde ik zelfs even dat ze kwamen klagen dat ik hun mail hier grotendeels openbaar gemaakt heb). English dude had van English colleague mijn profiel gekregen en vond het leuk om nog eens naar alles te polsen dat ik toen al had gezegd. En een functie aan te bieden die, besef ik nu, ook een ander al heeft aangeboden. :lol:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Toen ik echt echt op zoek was, hield ik een spreadsheet bij van wie er allemaal belde en om zeker te zijn dat ik niet door twee verschillende recruiters bij het zelfde bedrijf werd voorgesteld. Hard werk, dat solliciteren!
greeneye

Bericht door greeneye »

heeft er iemand een site waar goede voorbeeld cv op staan. na 8 jaar wil ik toch weer gaan zoeken naar iets nieuws. maar ik heb dus helemaal geen cv,
faery

Bericht door faery »

Ik zou er even google op loslaten greeneye :) Genoeg online voorbeelden te vinden.

Heeft er iemand tijd om vandaag even naar een sollicitatie-brief te kijken?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Oh, ja ik wel! :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Als het ook morgen mag, wil ik ook wel nalezen. Ben nu niet helder genoeg meer...
Guilty

Bericht door Guilty »

Zelfde als kitten, ben nu niet helder meer, maar morgenochtend wil ik er ook wel een blik op werpen.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb maar besloten om hulp te zoeken bij het UWV. Ook al heeft het uitzendburea om de hoek (letterlijk) wel een boel interresante dingen in de etalage hangen. Ik weet niet zo goed wat ik wil, 'k hoop dat ze bij het UWV mij een beetje op gang kunnen helpen. Die site van ze is wel traaaaaaaag hoor.

Ik mis het werk ritme wel. Ik moet echt een dagindeling plannen met een to-do lijst enzo anders komt er helemaal niets productiefs uit mijn handen. Terwijl er nog genoeg kleine verhuisgerelateerde en huishoudelijke klusjes te doen zijn.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
faery

Bericht door faery »

Ik heb nog een brief die moet, dus vanavond/morgenochtend mail/pb ik jullie, goed? Echt superfijn dat mensen willen meedenken!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

@faery: Ik wil ook wel even een blik werpen :).

@fixertje: Ik hoop dat ze je kunnen helpen bij het UWV!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
faery

Bericht door faery »

Woah! Ik heb gesolliciteerd naar een supervette functie (vraag maar aan Lilith, die kan het beamen, en zij is heeft echt supergoede feedback op m'n brief gegeven). Nu nog een brief naar een andere hele coole functie, maar dat wordt vanavond of morgen... Gelukkig kan ik dan veel copy-pasten uit de brief die ik net geschreven heb.
Lilith

Bericht door Lilith »

Jeej, je hebt hem verstuurd! Het is inderdaad een supervette functie, maar jij bent er ook nog eens echt helemaal geknipt voor!

Mag ik de uiteindelijke versie nog lezen, ik ben heel benieuwd. :) En laat maar weten als ik even naar de 2e brief moet kijken.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Spannend faery!

success vandaag skaaot!
Plaats reactie