Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Sabrina

Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken

Bericht door Sabrina »

Gefeliciteerd Bites en gefeliciteerd Wever! :static: voor jullie allebei!

Vrijdag loopt de drie weken-termijn van de school in kwestie af (waar ik gesolliciteerd had), maar op mijn huidige stageplek heb ik geïnformeerd of er niet wat fte vrij te maken is voor mij. Ik zou 0,25 tot 0,3 fte nodig hebben voor mijn LIO, en het lijkt erop dat dat misschien toevallig per ongeluk wel mogelijk is! Yay!

En vanmiddag banenmarkt op de hogeschool, dus daar ga ik mijn visitekaartje proberen af te geven bij wat potentiële werkgevers! Yay!!!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ook gefeliciteerd Bites en ik ga voor je duimen Sabrina, dat je vandaag of wat hoort van de school en anders iets anders hoort.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Thanks lotus!

Is er trouwens nog iemand die zin heeft om op mijn CV te schieten? :)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

Nog een keer? Jouw CV was al kei sterk! Vertrouw op jezelf, je hebt echt een moord CV voor iemand van jouw leeftijd!!
Laatst gewijzigd door kitten op 18 mei 2011, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ahhw thanks! :oops:
Ik ben altijd bang dat ik toch ergens iets net niet goed gedaan heb of zo... Maar ik ga er gewoon op vertrouwen dat ze 'm awesome vinden! *kijkt stoer*
Dankjewel!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Pleur hem maar in mijn meelboks, je hebt het adres! :)
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

:shock: Ik héb het! :shock: :static:

Schuldhulpverlening! Dat is concreet én sociaal. Neigt naar Maatschappelijk werk (2 jaar gedaan & propedeuse gehaald), maar is concreter. Minder zweverig/vaag.

Wie googlet er mee naar opleidingen? Moet parttime kunnen (echt wel max 15u per week), met opleidingsdagen oid (uitsluitend uit boeken kan ik het niet, ik ben niet autodidactisch) en moet vervolgens ook wel leiden tot een beroep dat uitvoerbaar is.
neufke

Bericht door neufke »

4 dagdelen "maar"
http://www.bazn.nl/cursus/18/633/schuld ... DgodsHYPCw" onclick="window.open(this.href);return false;
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Het eerste dat in mij opkomt:

Sociaal juridische dienstverlening. Is een MBO opleiding. Heb ik nog eens naar gekeken toen ik nog twijfelde toen ik 16 was. :)
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Daar heb ik pas een advertentie van gezien met Baan garantie! ik zal er op letten als ik hem weer tegenkom.

En lijkt me bij je passen!
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Bel je gemeente eens kitten, die afdeling :)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Leuk! Bel ze idd en vraag of je eens mag komen praten. Vraag mensen wat de leuke en minder leuke punten zijn uit hun werk, en wat hun frustraties zijn. Zoiets heb ik gedaan toen mijn ex en ik samen een appartement gingen kopen: mensen die hun hondje uitlieten vragen of ze er met plezier woonden en waarom dan. Was heel grappig, want dezelfde pluspunten kwamen idd telkens naar voren. Gaf wel een goed beeld en dat motiveerde weer. :)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

juffie schreef:Pleur hem maar in mijn meelboks, je hebt het adres! :)
Vergeten te posten, maar ik heb 'm erin gedonderd! Thanks! :)

En kitten, ik zat inderdaad ook aan SJD te denken... Met jouw ECTS van MWD én je werkervaring moet je SJD toch behoorlijk snel kunnen doen, lijkt me!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

juffie schreef:Het eerste dat in mij opkomt:

Sociaal juridische dienstverlening. Is een MBO opleiding. Heb ik nog eens naar gekeken toen ik nog twijfelde toen ik 16 was. :)
Dat lijkt mij inderdaad wel bij jou passen Kitten. Vooral het werk wat je ermee doet. Als ik zo zie hoe begaan en informatief je hier post over finciele, jurdische en bureaucratische vragen.

Ik heb ondertussen een afspraak met een werkcoach van het UWV weten te maken. Hopelijk dat zij me een beetje richting kunnen geven want ik weet echt niet goed wat voor baan ik nu wil. Ik ben goed in directe verkoop, ik ben redelijk technisch, ik kan goed presenteren, ik ben handig met cijfertjes en administratie. Ik vind veel te veel dingen leuk en interresant, ik kan niet kiezen.

Weten jullie trouwens je BSN uit je hoofd? Ik moest dat net invoeren in het UWV doorkiesmenu. Maar dat moest ik toch echt opzoeken hoor.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

yup die ken ik uit m'n hoofd. Best handig soms :) Moet er wel altijd even goed over nadenken
Plaats reactie