De wondere wereld der mobiele techniek
- Voleuse
Re: De wondere wereld der mobiele techniek
Internet is duur hoor dbj. Als je van al die dingen gebruik gaat maken die jij zegt, red je het niet voor 10 euro per maand. Wat je dus zou betalen bij een abonnement.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Klinkt interessant, maar ik moet me natuurlijk niet laten verleiden door de lage prijs...miss_meeko schreef:dbj; is dit abonnement dan niets voor jou?
http://www.ben.nl/abonnementen/ben-zuinig" onclick="window.open(this.href);return false;
Het bel/sms abonnement is maar 3 euro, maar voor 10 euro per maand erbij kan je wel onbeperkt online. Het is maar een tip, maar ik denk dat je dan goedkoper uit bent dan pre paid en het is per maand opzegbaar dus je zit er niet oneindig aan vast.
Als ik het goed lees, komen daar nog wel de gesprekskosten en de kosten van de verzonden sms'jes bij.
En internet is tot 1 GB, daarna flinke verlaging van snelheid

Als mijn foon inderdaad 24/7 doorlopend internetconnectie heeft, waar fixertje al over had dat dit echt nodig zou zijn, is die grens van 1 GB waarschijnlijk al heel snel gepasseerd.
- miss_meeko
Van internet op de mobiel weet ik weer niets. Maar voor die 3 euro heb je 50 belminuten of smsjes per maand. Als je meer belt of smst dan betaal je inderdaad extra bel of smskosten. Dat is zo met elke bundel, hoe groot je hem ook kiest. Maar als je meer belt of smst kan je beter een grotere bundel nemen.
- Voleuse
Ja, wat miss_meeko zegt klopt. Je betaalt 3 euro per maand voor bellen/smssen, zo lang je binnen je bundel blijft. Maar je zegt dat je nauwlijks smst en belt, dus dan zou dat geen probleem moeten zijn toch? Dan zijn er geen extra kosten voor bellen en smssen. Zodra je meer belt/smst dan 50 minuten/smsjes, gaat het wel extra kosten. Maar dan moet je een grotere bundel nemen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Ravelijne
@kitten Handmatig toevoegen kan geloof ik wel. Een 'cloak' stand heb ik nog niet gevonden. Zelf heb ik daar niet zo'n last van: als mijn telefoon binnen netwerk bereik is, is whatsapp online. Maar dat betekent vooral dat de mijne vrijwel permanent online staat. Dat zegt nog niet of ik zelf ook wakker-en-bij-mijn-telefoon ben. 

oh my god
ik heb een samsung galaxy S gekregen
en ik kan nog steeds niet hier inloggen ermee :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic:
maar damm wat een fantastisch toestel zeg

ik heb een samsung galaxy S gekregen

en ik kan nog steeds niet hier inloggen ermee :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic:
maar damm wat een fantastisch toestel zeg

Het is me wel gelukt om een Twitteraccount aan te maken, maar verder kan ik er blijkbaar niks mee :icon_sad:
Dat Twitter zat al in mijn nieuwe foontje, maar na veel ermee bezig geweest te zijn blijkt dat ik een account moest maken.
Vreemd, want volgens HTC zit het er al standaard ingebakken...
Maar ok, hoe nu verder??
Dat Twitter zat al in mijn nieuwe foontje, maar na veel ermee bezig geweest te zijn blijkt dat ik een account moest maken.
Vreemd, want volgens HTC zit het er al standaard ingebakken...
Maar ok, hoe nu verder??

- kitten
Dat is net zoiets als outlook. Zit standaard op sommige pc's als je ze in de winkel koopt, maar je moet zelf een account (in dat geval een email adres) hebben/regelen.
Maak een account aan op http://www.twitter.com" onclick="window.open(this.href);return false; en als dat gelukt is, geef je die gegevens (je twitternaam en je zelfverzonnen wachtwoord) in op je HTC.
Maak een account aan op http://www.twitter.com" onclick="window.open(this.href);return false; en als dat gelukt is, geef je die gegevens (je twitternaam en je zelfverzonnen wachtwoord) in op je HTC.
heh ik had tijdje geleden al gepost .. maar zie m helemaal niet staan dus ik doe t nog maar es
iniedergeval aan dbj
mijn kids hebben prepaid abbo
bij http://www.hollandsnieuwe.nl/
je kan als t je poen op is gewoon via internet bijschrijven ..

iniedergeval aan dbj
mijn kids hebben prepaid abbo
je kan als t je poen op is gewoon via internet bijschrijven ..
Dat is feitelijk gewoon Vodafone, alleen een eigen merk. Net zoals Hi een eigen merk is van KPN.oeps2 schreef:iniedergeval aan dbj
Heb inmiddels verschillende telecomaanbieders vergeleken, maar Ben sim-only is -voor zover ik kan vaststellen- het meest aantrekkelijke en voordeligste.
het verschil is dat je bij ben wel over je abbo heen kan gaan
en bij hollandsnieuwe niet
dan kan je gewoon niet meer bellen of internetten..
en weet je precies wat je nog aan geld op de giro hebt .. geen rekeningen nadien
dat zie ik bij ben niet ..
en bij hollandsnieuwe niet
dan kan je gewoon niet meer bellen of internetten..
en weet je precies wat je nog aan geld op de giro hebt .. geen rekeningen nadien
dat zie ik bij ben niet ..
Laatst gewijzigd door oeps2 op 18 mei 2011, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- kitten
Dus geen onverwacht hoge rekeningen aan het eind van de maand.
- kitten