Ik ga binnenkort toch eens baleinen bestellen en mijn supercoole polkadotje proberen te verstevigen met echte baleinen.
Hoewel.... *denkt aan -14,5 kilo*.....
Nieuwe polkadot dus maar dan!

Ja duh, ik kan niet eens rijden met corset aan. Ik was met iemand naar de showboat, maar ik reed terug met haar auto. Hadden we dus wel thuis omgekleed (doe ik dus nooooit meer), en terug heb ik maar topless gereden, wegens niet meer bij het stuur kunnen...pluis schreef:Beter je corset uitlaten in de auto, en even op t feetsje rijgenZit lekkerder, hoor
![]()
Dat bedoel ik als ik zeg dat m'n ribben zich eenzaam voelen maar ik kon er geen andere uitdrukking bij bedenken.Bij het uitdoen voelt het alsof mijn romp 'inzakt'
Ik draag elke weekdag wel een underbust corset, vanwege het camwerk. Maar het is goed te doen om het buiten die context te dragen imho. Een bloesje kan er overheen zolang het geen te strak bloesje is ivm het doorheen prikken van je corset en dat ziet er raar uit.eireann schreef:On topic: Wie draagt er wel eens een corset voor dagelijks gebruik? Ik overweeg een underbust voor onder/over een bloesje naar kantoor maar weet niet zo goed of dat wel 'kan' of niet