De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
dbj

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door dbj »

kitten schreef:Dus geen onverwacht hoge rekeningen aan het eind van de maand.
Dat speelt amper, als ik onderstaande reacties mag geloven.
miss_meeko schreef:djb; is dit abonnement dan niets voor jou?
http://www.ben.nl/abonnementen/ben-zuinig" onclick="window.open(this.href);return false;
Het bel/sms abonnement is maar 3 euro, maar voor 10 euro per maand erbij kan je wel onbeperkt online. Het is maar een tip, maar ik denk dat je dan goedkoper uit bent dan pre paid en het is per maand opzegbaar dus je zit er niet oneindig aan vast.
Voleuse schreef:Ja, wat miss_meeko zegt klopt. Je betaalt 3 euro per maand voor bellen/smssen, zo lang je binnen je bundel blijft. Maar je zegt dat je nauwlijks smst en belt, dus dan zou dat geen probleem moeten zijn toch? Dan zijn er geen extra kosten voor bellen en smssen. Zodra je meer belt/smst dan 50 minuten/smsjes, gaat het wel extra kosten. Maar dan moet je een grotere bundel nemen.
En bij mijn vergelijkingen kom ik tot hetzelfde oordeel als wat hierboven reeds gezegd is.
kitten

Bericht door kitten »

Ja, met onbeperkt Internet kun je alleen een dure rekening krijgen als je onverwacht toch veel gaat bellen. Minuten buiten je bundel kosten vaak (veel) meer dan die in de bundel.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Sow, echt wel... Daar ben ik ook eens een keer goed de boot mee ingegaan...
MILF :grin_ani:
dbj

Bericht door dbj »

miss_meeko schreef:djb; is dit abonnement dan niets voor jou?
http://www.ben.nl/abonnementen/ben-zuinig" onclick="window.open(this.href);return false;
Het bel/sms abonnement is maar 3 euro, maar voor 10 euro per maand erbij kan je wel onbeperkt online. Het is maar een tip, maar ik denk dat je dan goedkoper uit bent dan pre paid en het is per maand opzegbaar dus je zit er niet oneindig aan vast.
done :yes:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik hoop dat t goed bevalt dbj!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
curious

Bericht door curious »

@dbj: is je toestel wat je gekocht hebt bij prepaid wel SIMlock vrij? Meestal zit er ook op prepaid toestellen wel een simlock. Dan gaat je nieuwe SIM kaart van Ben alsnog niet werken.

Zo nee, die SIMlock kun je bij heel veel GSM winkels (niet bij de grote merken als Phonehouse, Primafoon etc) er tegen betaling af laten halen. Ook staat er vaak op de markt wel een "mannetje" die het tegen een acceptabel bedrag doet.

zo voorkom je straks teleurstellingen.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Klopt.

Trouwens (niet perse voor jou bedoeld dbj, ik dacht namelijk dat jij je toestel gewoon gekocht had), als je je telefoon bij een abonnement gekregen hebt en je wil hem simlockvrij maken, is je aanbieder verplicht om dit gratis voor je te doen als je je toestel langer dan een jaar hebt (Ze sturen je een code waarmee dat kan). wettelijk verplicht, mogen ze je niet voor doorsturen naar een fabrikant oid.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
dbj

Bericht door dbj »

Voleuse heeft het juist :icon_biggrin:

Zo'n vier jaar terug heb ik inderdaad een prepaid-toestel gekocht, een compleet pakket dus.
Die telefoon heb ik tot vorige week in gebruik gehad en ligt nu in de kast (incl. de lader) als reservetoestel.
Wilde toch echt een phone hebben waarop internet zit zodat ik onderweg o.a. de NS Reisplanner kan raadplegen. Zodoende dus vorige week op vrijdag de 13e (hoe verzin ik het om juist op zo'n datum een dure aankoop te doen :oops: ) bij de Mediamarkt een smartphone gekocht. Inderdaad een 'los toestel' zoals het wordt genoemd en bij de Mediamarkt was ie aanmerkelijk goedkoper dan in de telecomwinkels.

En de tip van miss_meeko bleek ook het beste (lees: voordeligste en aantrekkelijkste) aanbod te zijn uit het woud van abbonementen die er zijn, waarvoor nog trouwens mijn dank aan miss_meeko.
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Mijn ervaring is dat de mediamarkt over t algemeen een 20% duurder is dan de rest van de winkels.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
dbj

Bericht door dbj »

Nou, ik heb de prijzen vergeleken in de diverse winkels door die gewoon irl te bezoeken.
En ja, het verschil was toch zeker ca. 40 euro in het voordeel van de Mediamarkt...
kitten

Bericht door kitten »

Laat jongetje maar kletsen hoor!
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Ik mag voor m'n werk een nieuwe telefoon uitzoeken.
Denk dat ik voor de Samsung Galaxy SII ga. Ik heb 'm naast de iphone4 gelegd en dan zijn er wel erg veel voordelen voor de samsung.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
kitten

Bericht door kitten »

HTC jonguh!! :mrgreen:
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Waarom niet de htc sensation? Ik vind persoonlijk de htc-sense interface net iets mooier dan die van Samsung.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

De HTC die gelijkwaardig is aan dit model qua prestaties (Sensation) is pas vanaf juli leverbaar en ik heb geen zin om te wachten.
De HTC's die wel uit zijn, zijn net ff minder snel, hebben een iets minder display, een iets kleiner scherm, mindere camera's.
Nog steeds zijn het heel mooie toestellen, maar deze kan net wat meer.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Plaats reactie