Nope. Ik weet wanneer ik mijn laatste menstruatie heb gehad (lang leve WS ) en aan de hand daarvan dachten we eerst 24 augustus, maar zowel met de 8 weken als de 12 weken echo bleek dat ik 5 dagen verder was.
Zelf denken we qua verwekking dat het het Ardennen weekend of net in de dagen daarna geweest is. Weer eens wat anders dan een souvernir.
Net met mijn vader en zijn vrouw naar de babydump geweest, zij hebben de wagen die wij hebben uitgekozen om door hen cadeau te doen ook gezien en vonden hem mooi en een goede keus.
Zo, gister babyboom teruggekeken samen. Commentaar leveren maar ook meeleven...
Vandaag 27 weken zwanger, dus ik begin vandaag aan het laatste trimester, heb er 2/3 opzitten. Bizar hoe hard dat gaat ineens!
En boeken ook veel vooruitgang qua klussen, ga vandaag weer lekker verder schilderen, hoop dat op ons feestje al een beetje te zien is hoe de kamer gaat worden!
Ik weet zeker dat 't te zien is op jullie feestje, jullie gaan hartstikke hard joh!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Weet iemand wat de nederlandse vertaling voor "Paindoctor" is? Niet de letterlijke vertaling maar de medische. En of jullie ook weten wat de medische nederlandsche benaming voor "stellate ganglion block" toevallig is?
Ik ken alleen de engelse termen en kan dus niet gericht zoeken in het nederlands.
kweenie waarom dit bij baby's hoort, maar misschien kun je zoeken op 'pijnpoli' ofzo? Ik geloof dat er geen Nederlandse variant is op een pain doctor, das iets heel amerikaans volgensmij.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa