Krijg je wel eens een KKV?
Ik heb in het kader van wat switch-experimenten wel eens een KKV gehad ja, maar ...
Leg je er wel eens één op?
Hier heb ik duidelijk meer ervaring mee. Ik heb dit regelmatig gedaan.
Wat doet het met je?
A: Om te ondergaan: ik merk dat ik (zoals waarschijnlijk veel mannen) steeds gevoeliger en opgewondener word naarmate ik langere tijd niet klaarkom. Na een dag of 5 lijkt dat overigens te stabiliseren bij mij of juist weer minder te worden. Ik merk dat ik in elk geval als ik erg geil ben, gemakkelijker toegang heb tot 'onderdanigere' gevoelens. Als ik niet geil ben, kan ik die nauwelijks in mezelf waarnemen of oproepen.
B: Om te geven: ik kick enorm op controle over sexualiteit bij een sub. Ik hou ervan te spelen met haar niveau van opwinding en dus ook tijdens een KKV haar te plagen, te stimuleren, haar verlangend te horen zuchten en zelfs klagen van frustratie (dat is een stukje sadisme ongetwijfeld). Ik ben overigens ook sterk empathisch, dus ik beleef een KKV bijna 'mee' en word er zelf ook erg opgewonden van.
Er is niemand die je kan controleren, houd je je er altijd aan?
A: Voor mij: Ik ben nooit echt iemands sub geweest, maar hield me er meer 'uit eigenbelang' aan die paar keer dat het is gebeurd. Omdat ik het gewoon lekker vind om zo geil te worden.
B: Voor haar: ik heb in het algemeen D/s-relaties en binnen zo'n relatie is het redelijk vanzelfsprekend dat de sub zich aan een dergelijke regel houdt. In elk geval spreek ik dat normaal gesproken wel zo met haar af.
En waarom dan? Waarom? Wat maakt dat je je daaraan houdt?
Zie hierboven (voor beide situaties).
Waarom kun je dagen zonder spelen-met-jezelf en is het ineens verdomd lastig om niks te doen als je een KKV hebt?
A: Voor mezelf: ik heb dat zo niet. Ik vind het niet moeilijker of minder moeilijk als het 'niet mag'. Ik vind het eerder prettiger (in bottom-mood) als iemand anders het me oplegt dan dat ik het mezelf opleg, omdat het dan een spanning tussen jou en de ander geeft. Maar het maakt het voor mij niet moeilijker me eraan te houden.
B: Voor een sub: ik denk dat het te maken heeft met een bepaalde focus. Een KKV kan werken als een soort trigger van een bepaald stukje onderdanigheid en elk licht spoortje van geilheid zal een sub tijdens een KKV vanzelf automatisch herinneren aan het gegeven van die KKV en daardoor zal ze gemakkelijk nog geiler worden.
Doet het iets met de wisselwerking tussen jou en je Dominant?
A: Voor mezelf (in bottom-mode): Ja, zeker. Hoe geiler ik ben, hoe 'gewilliger'
B: Als Dom: Ja, zeker, meestal wel. Ik heb wel verschillende reakties bemerkt: sommige subs worden er vooral heel geil en verlangend van (en gewillig alles te doen om maar ... ), maar ik heb ook wel meegemaakt dat subs er behoorlijk sjagrijnig of verdrietig van kunnen worden. Soms is plagen heel positief, soms werkt plagen, zeker in dat laatste geval, juist heel slecht en vergroot het het ongenoegen of verdriet en kan het zelfs tot uitbarstingen van ruzie komen.
Vind iedereen het 'leuk' of zijn er mensen die er echt niks mee hebben?
Niet iedereen vindt het leuk, niet iedereen vindt het *altijd* leuk. Maar dat was intussen al duidelijk uit voorgaande postings.
En eh
(zonder D's tegen hun enkels te willen schoppen!) is een KKV niet een simpele, weinig creatieve manier om een sub iets om handen te geven? (of juist niet)
Wat is simpel en weinig creatief? Persoonlijk vind ik slaan met een zweep ook niet zo erg creatief. Maar is dat belangrijk dan? Ik ben graag creatief overigens, maar dat wil niet zeggen dat bepaalde dingen die minder creatief zijn niet effectief kunnen zijn of leuk.
Voegt het iets toe aan het spel wat erop volgt?
A: Ja, zeker, zie boven (geil = gewillig) + zie hieronder
B: Ja, zeker. Je kunt het KKV in het spel dat volgt nog voortzetten en dan door een sub fysiek verder te plagen. Ik heb een paar keer een wat ik noem 'vingerdagje' gedaan. Dat hield dan in dat de sub een dag lang op elk moment dat ze ook maar het geringste spoor van geilheid voelde, dat moest melden, ofwel me moest verzoeken haar even te vingeren. Zelf mocht ze zich niet aanraken. Dat kan nogal tot vuurwerk leiden kan ik zeggen!
Overigens: 'het spel dat erop volgt'... het KKV inclusief het tussendoor plagen van een sub, vind ik al een spel op zichzelf.