Ik heb iig gesolliciteerd als kaasboer bij een lokale horeca groothandel. Als die functie niets wordt stuur ik nog een open sollicitatie voor de non-food afdeling. Die semi-opensollicitatie op een webmarketingfunctie is me nog niet gelukt. Beetje writersblock.
Morgen competentietest bij het werkplein, zien wat daar uitkomt. Komende week maar wat moed verzamelen om de lokale concurrent van mijn ex-werkgever te bezoeken. Kijken of die nog een topverkoper kan gebruiken.
Ik ben blij dat het werkplein vlakbij is. je moet er nogal vaak hen zeg.
Bezoek 1: "Ik zoek richting!" "We gaan je volgende week uitnodigen voor een competentietest."
Bezoek 2: "Ik kom voor de competentietest!" "Bla bla bla intake gesprekje, testen mag je thuis online maken. Volgende week terug voor bespreken."
Ondertussen zelf ook verder zoeken. Heeft iemand nog een goede openingszin om bij een winkel te vragen of ze mij kunnen gebruiken?
"Hey, kom je hier vaker?" Oh nee, verkeerde topic.
Wat wil je precies in een winkel gaan doen? Achter de kassa bij de Kruidvat...? Dar=t vergt niet echt openingszinnen namelijk, daar zjin standaard sollicitatieformulieren voor. Maar volgens mij zoek jij iets met een beetje meer diepgang.
Ja, net alsof die twee elkaar uitsluiten ook. Kun je niet nvt invullen of die vraag overslaan? Anders neutraal omdat je niet naar een van de twee neigt?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa