't Is overigens niet zo dat ik al die anonieme fantasiën leuk vind. Met mijn bovenstaande post doelde ik op de twee die ik zelf geschreven en gepost heb. 'k Overweeg om for the sake of argument ze maar even aan te wijzen. Zulke hele wereldschokkende dingen staan er nu ook niet in.
Wat betreft de rest van de fantasiën; een boel vind ik leuk als fictie. Een ander deel lijkt me leuk om te proberen. Nog veel laten mij volstrekt koud omdat het mijn kink niet is, bijvoorbeeld die over verregaande TPE situaties.
Het ideaal?
- Daantje
- Contacteer:
Re: Het ideaal?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Verhalen lezen en of dagboeken kunnen een inspiratie zijn óf een afknapper. Ik denk dat je zelf in het wereldje moet zitten om te filteren wat echt is of niet. Veel verhalen/dagboeken zijn geile verzinsels en meestal niet waar. Gewoon omdat ze voorbij normaal verstand gaan of simpelweg lachwekkend. Ik heb genoeg gelezen om te kunnen schiften. Waar ik in het begin ook dacht... 'zooo, dat is heftig' of 'dat wil ik ook'. Maar later blijkt dat het schrijvers m/v zijn die op deze manier aandacht willen. In een verhaal kun je meer kwijt dan de waarheid
Het ideaal bij ons is wel 24/7 maar kan pas echt als we volledig samenwonen. En dan nog zijn er momenten dat het niet altijd 24/7 kan door werk, gezondheid, kinderen, sociale contacten en zoveel andere oorzaken. Als zelfstandig werkende vrouw met een leidinggevende functie en beslissingsbevoegdheden (ook financieel) zal ik niet mijn salaris afgeven en zal ik ook politiek blijven bedrijven en naar concerten gaan. Dat is nu eenmaal wat ik belangrijk vind en plezier uithaal in het leven. We zijn en blijven even belangrijk in de relatie met op z'n tijd een ongelijkheid die we beide ook weer kunnen opheffen als er een situatie is die er om vraagt.

Het ideaal bij ons is wel 24/7 maar kan pas echt als we volledig samenwonen. En dan nog zijn er momenten dat het niet altijd 24/7 kan door werk, gezondheid, kinderen, sociale contacten en zoveel andere oorzaken. Als zelfstandig werkende vrouw met een leidinggevende functie en beslissingsbevoegdheden (ook financieel) zal ik niet mijn salaris afgeven en zal ik ook politiek blijven bedrijven en naar concerten gaan. Dat is nu eenmaal wat ik belangrijk vind en plezier uithaal in het leven. We zijn en blijven even belangrijk in de relatie met op z'n tijd een ongelijkheid die we beide ook weer kunnen opheffen als er een situatie is die er om vraagt.
- thaliya
@ fixertje: ik had het ook over de (3) die ik er anoniem gepost heb. Ze mogen van mij alledrie waarheid worden en allemaal zijn ze eigenlijk ook wel gebaseerd op dingen die ik echt meegemaakt heb, maar daar zo voor uit komen ging me net weer eventjes te ver.
Dat bedoelde ik met dat ik het met je eens was
@ mej s.: wel mee eens dat je in een verhaal meer kwijt kunt, maar niet dat ze geschreven worden omdat schrijvers aandacht willen (weet niet, kwam een beetje negatief over). Heb door de jaren heen nog wel extremere dingen gehoord en gezien dan de verhalen hier. En niet dat ik al die dingen ook zelf zou willen, maar het gebeurt wel.
En hoe je je 24/7 invult is voor iedereen verschilend denk ik
. Je kan m.i. een 24/7 prima combineren met werk of concerten. Ik bedoel... werk is voor mij ook erg belangrijk. En als ik niet meer zou mogen werken, dan zou ik me afvragen of die persoon wel bij me past, niet zozeer of een 24/7 wel bij me past.
Dat bedoelde ik met dat ik het met je eens was

@ mej s.: wel mee eens dat je in een verhaal meer kwijt kunt, maar niet dat ze geschreven worden omdat schrijvers aandacht willen (weet niet, kwam een beetje negatief over). Heb door de jaren heen nog wel extremere dingen gehoord en gezien dan de verhalen hier. En niet dat ik al die dingen ook zelf zou willen, maar het gebeurt wel.
En hoe je je 24/7 invult is voor iedereen verschilend denk ik

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
voor mij zou een TPE ook zeker niets zijn, niets ten nadele van diegene waarvoor het prima werkt. En een 24/7 zit er voor mij ook niet in aangezien mijn D en ik niet samen wonen en elkaar niet elke week kunnen zien. Als we elkaar wel zien, gaat het aardig richting 24/7, maar dan wel op onze manier, die voor ons beiden werkt. Mocht 1 van beiden ergens problemen mee hebben, dan praten we daar over en dat werkt voor ons het best. Denk niet dat er 1 "ideaal" is, maar dat iedereen het invult hoe het voor hen het beste werkt.
Natuurlijk heb je gelijk taika. Een persoon moet bij je passen en als die niet past zul je ook geen bevredigende D/s krijgen. Dat lijkt me in iedere relatie een gegeven. Ik ging even uit van het gemak dat dit wel duidelijk was
Een relatie moet elkaar versterken en elkaar laten groeien. Niet elkaar verkleinen en geestelijk beperken. En natuurlijk moet iedereen het invullen zoals hij/zij wilt. Ik heb alleen aangegeven waarin ik dit niet wil omdat in mijn werk ik niet inmening kan hebben van een Dominant omdat dit direct merkbaar is. Nu zal het wel kunnen met bijvoorbeeld een rokje dragen, maar voor mijn werk moet ik represenatief verschijnen. Ook zit ik niet te wachten dat ik me moet verantwoorden aan mijn Dominant over mijn werkzaamheden. Dat gaat echt te ver en ik zou er ook niet aan moeten denken dat ik niet meer even spontaan met iemand de stad in kan voor een kopje koffie. Nu heb ik een partner die ook van concerten houd en ik daarvoor ook het initiatief neem als ik iets tegenkom. Zo gaan we in juni samen met mijn dochter naar Retropop met Anouk en Het Goede Doel
En het belangrijkste blijft toch het communiceren met elkaar. Over alles en dan kom je ook dichterbij elkaar wat je wilt en wenst in een D/s en welke richting het beste past.

En het belangrijkste blijft toch het communiceren met elkaar. Over alles en dan kom je ook dichterbij elkaar wat je wilt en wenst in een D/s en welke richting het beste past.
- thaliya
Altijd die stomme stempeltjes... voor mij zit er namelijk vrij weinig verschil tussen een tpe en een 24/7
.
Mijn 'probleem' met alleen af en toe is dat het voor mij in het verleden niet werkte. Ik had een D/s met iemand met wie ik ook een gewone relatie had. En we hadden zeg maar 3 'standen': als hij mij zag als mijn echte naam met hoofdletter, mijn echte naam met kleine letter of mijn subjesnaam. Meestal was het stand 1 zeg maar, soms stand 2 en als we gingen spelen dan was het stand 3. En ik werd daar helemaal knettergek en onzeker van.
Ik vind het knap dat anderen het kunnen, maar voor mij is (misschien door deze situatie) mijn ideaalbeeld verschoven richting tpe - 24/7.
Edit: @ mej s. Duidelijk, ik snap wat je bedoelt
. En even OT: Anouk... super gaaf! Heb haar ooit live gezien, jaren geleden, toen ze net door aan het breken was met Nobody's wife. Halverwege het optreden (klein zaaltje in Apeldoorn) gooide ze haar microfoon aan de kant omdat ze ook wel zonder kon. En ze had gelijk, wat een stem!

Mijn 'probleem' met alleen af en toe is dat het voor mij in het verleden niet werkte. Ik had een D/s met iemand met wie ik ook een gewone relatie had. En we hadden zeg maar 3 'standen': als hij mij zag als mijn echte naam met hoofdletter, mijn echte naam met kleine letter of mijn subjesnaam. Meestal was het stand 1 zeg maar, soms stand 2 en als we gingen spelen dan was het stand 3. En ik werd daar helemaal knettergek en onzeker van.
Ik vind het knap dat anderen het kunnen, maar voor mij is (misschien door deze situatie) mijn ideaalbeeld verschoven richting tpe - 24/7.
Edit: @ mej s. Duidelijk, ik snap wat je bedoelt

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
- Sabrina
Maar een 24/7 of TPE om het even zegt ook niet dat je Dominant zich in je werk moet kunnen inmengen
. Sure, ik kan het Romanticide strikt gezien niet verbieden, maar echt niet dat hij z'n neus in mijn werk steekt hoor... Hij vertelt me niet hoe ik met mijn kids om moet gaan, en hij vertelt me ook niet dat ik in een minirokje-met-buttplug voor de klas moet staan. Kom op, een beetje realistisch kijken daarin mag wel
. Dat hij het kan, betekent niet dat hij het ook doet... Dominanten kunnen best een beetje inzicht in realiteit hebben, ook in een TPE. Wat taika ook aangeeft; ik ga ook graag naar concerten, ik heb daarnaast vrijwilligerswerk wat ik graag doe en graag wil blijven doen, et cetera. Dat sluit een TPE echt niet uit; het draait om macht hebben, niet om macht gebruiken puur omdat het kan. Zou hij me dwingen om te stoppen met werken, mijn vrijwilligerswerk te laten voor wat het is, niet meer te studeren, geen WS-meets meer te bezoeken, enzovoort, dan zou hij ook geen geschikte Dominant voor mij zijn. Da's vrij simpel; zo'n relatie ga je aan omdat je er beiden iets positiefs uit wilt halen, niet omdat je jezelf of elkaar wilt slopen, dus zou hij mijn leven kapot maken voor zijn eigen gewin, dan zou dat (net als in een vanillarelatie lijkt me) einde verhaal zijn. Laat mij dan maar fake zijn omdat ik er zo tegenaan kijk, maar een relatie die erop gericht is om de slavin fysiek, emotioneel en sociaal kapot te maken zodat de Dominant zich beter voelt, lijkt mij gewoon niet gezond.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
We hebben nu een 24/7 voor zover dat gaat met de kids enzo. Ik bedoel het is gewoon 24/7 zover dat kan binnen de normale werkzaamheden en dingen van de dag. (in bijzijn van anderen spreek ik hem met zn naam aan en niet met Mr etc dat soort dingen bedoel ik)
Wat we wel graag zouden willen is een TPE. Maar dan dus wel een vorm zoals sabrina dat ongeveer beschrijft, niet een waarbij de slavin/sub hoe je t noemen wilt kapot gemaakt wordt en niet zelf meer mag denken etc. Maar gewoon een intensieve relatie waar je het beste uithaalt voor zowel de Dom als sub.
Merk wel dat ik het wel lastig vind om de gevoelens dus te combineren met je dagelijkse dingen. Liefst sprak ik hem altijd aan met Mr, en droeg ik permanent collar en boeien etc, maar dat wil ik aan de andere kant ook niet. Niet voor de buitenwereld maar al helemaal niet voor onze kids. Het is ons ding, en daar ga ik anderen niet mee confronteren.
Dus voor ons is wat we het liefste zouden willen en wat in onze ogen haalbaar is best wel verschillend
ehmmm is het nog te volgens?
Ons ideaal...ach zolang we maar samen zijn en zodra het kan uiting (kunnen) geven aan onze D/s relatie is het voor mij oke
Wat we wel graag zouden willen is een TPE. Maar dan dus wel een vorm zoals sabrina dat ongeveer beschrijft, niet een waarbij de slavin/sub hoe je t noemen wilt kapot gemaakt wordt en niet zelf meer mag denken etc. Maar gewoon een intensieve relatie waar je het beste uithaalt voor zowel de Dom als sub.
Merk wel dat ik het wel lastig vind om de gevoelens dus te combineren met je dagelijkse dingen. Liefst sprak ik hem altijd aan met Mr, en droeg ik permanent collar en boeien etc, maar dat wil ik aan de andere kant ook niet. Niet voor de buitenwereld maar al helemaal niet voor onze kids. Het is ons ding, en daar ga ik anderen niet mee confronteren.
Dus voor ons is wat we het liefste zouden willen en wat in onze ogen haalbaar is best wel verschillend

Ons ideaal...ach zolang we maar samen zijn en zodra het kan uiting (kunnen) geven aan onze D/s relatie is het voor mij oke