het beweeg-topic
- juffie
- Site Admin
- Sabrina
Re: het beweeg-topic
Zes trappen om m'n huis uit te komen en zes om er weer in te komen, telt dat ook als beweging? Oh, en lopen van bus naar stage, op stage van computer naar lokaal, printer en koffieautomaat
.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Nou Sabrina, als dat in totaal dertig minuten is (of méér!) hoef je geen zorgen te maken.
*Herinnerd zich een reclamecampagne waarin gesteld werd dat dertig minuten bewegen per dag voldoende is*
*Herinnerd zich een reclamecampagne waarin gesteld werd dat dertig minuten bewegen per dag voldoende is*
- tessie
- Contacteer:
Vandaag les 5 van start-to-run gedaan
Gaat echt best wel goed, ben zelf helemaal verbaasd haha! En ik vind het nog leuk ook! 

Wat goed tessie!! En wat gaaf dat je het ook steeds leuker vindt! Dat motiveert wel volgens mij!! En les 5 al, je gaat echt hard ineens!!
Hier al weken niets vanwege ziek zijn. En ik wil wel deze week, maar gaat hem nog niet worden. Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen. Moet ik weer bij nul beginnen met conditie opbouwen *moppert*
Hier al weken niets vanwege ziek zijn. En ik wil wel deze week, maar gaat hem nog niet worden. Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen. Moet ik weer bij nul beginnen met conditie opbouwen *moppert*
- Jezebel
Haha, dit forum heeft goede invloed op me:) Begon te lezen, kreeg steeds meer kriebels, ben op blz 5 naar beneden gegaan, skeelers aan en een flink stuk geskeelerd
Verder vind ik bewegen opzich ook niet vervelend, alleen in je eentje is zo saai... :icon_sad: Gelukkig twee keer per week judo om vanalles op peil te houden:D

Verder vind ik bewegen opzich ook niet vervelend, alleen in je eentje is zo saai... :icon_sad: Gelukkig twee keer per week judo om vanalles op peil te houden:D
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- tessie
- Contacteer:

- tijgie{K}
Dat is een lekker gevoel, he.
Wat fijn dat je gemotiveerd bent. 

All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
- miss_meeko
Ik heb aankomende week met mijn lief een intake bij de sportschool. Planning is dan dat we allebei weer gaan sporten, maar niet per se altijd samen. Mijn collega's sporten daar ook dus daar ga ik ook samen mee sporten en deze keer hoop ik gewoon echt dat we het goed gaan volhouden. Je krijgt er in ieder geval ook begeleiding enzo dus jaren terug werkte dat wel voor mij.
- pluis
Wij hebben tegenwoordig een Body-Bike

Staat nu nog in de woonkamer, maar gaat "straks" naar boven. Heeft geen dingen die stuk kunnen (geen computers en kilometertellers, etc.) en een superzwaar vliegwiel (dus gelijk verdeelde weerstand over de hele trapbeweging).
Elke avond een stuk fietsen... *vroemie*
Verbazingwekkend hoe snel je zachte ass went aan zo'n hard pokkezadeltje, trouwens. De eerste avond kon ik nog geen vijf minuten comfortabel zitten, en gisteren fietste ik zomaar een half uur zonder te schuiven en wiebelen (maar dan had ik ook wel een pesthumeur, dus wellicht hielp dat).

Staat nu nog in de woonkamer, maar gaat "straks" naar boven. Heeft geen dingen die stuk kunnen (geen computers en kilometertellers, etc.) en een superzwaar vliegwiel (dus gelijk verdeelde weerstand over de hele trapbeweging).
Elke avond een stuk fietsen... *vroemie*
Verbazingwekkend hoe snel je zachte ass went aan zo'n hard pokkezadeltje, trouwens. De eerste avond kon ik nog geen vijf minuten comfortabel zitten, en gisteren fietste ik zomaar een half uur zonder te schuiven en wiebelen (maar dan had ik ook wel een pesthumeur, dus wellicht hielp dat).
Ik 'moet' ook weer naar het werk gaan fietsen (±40 min) komend jaar. Volgens T krijg ik daar een strak kontje van en is dat het afgelopen jaar weer iets zachter geworden door te vaak de auto pakken 
Het is hetgene wat mij het meeste heeft geholpen om de laatste 13 kilo af te vallen (durf nog niet te kijken waar we nu staan, maar ik pas al m'n kleding nog, dus heel erg kan het niet zijn...
)

Het is hetgene wat mij het meeste heeft geholpen om de laatste 13 kilo af te vallen (durf nog niet te kijken waar we nu staan, maar ik pas al m'n kleding nog, dus heel erg kan het niet zijn...

- miss_meeko
Net op de fiets naar de tandarts geweest (geen gaatjes jeej!)
Mijn tandarts zit nog in mijn oude woonplek dus best een eindje fietsen. Was vermoeiend, maar ook wel weer eens lekker fietsen. 

- tessie
- Contacteer:
Yey! Rennen ging echt goed net!
5 minuten rennen, 1 minuut wandelen, 6 minuten rennen, 2 minuten wandelen, 7 minuten rennen, 2 minuten wandelen, 8 minuten rennen, 1 minuut wandelen!
Yey!! Ben echt wel trots dat ik dat volgehouden heb! Toen ik begon vond ik 1 minuut rennen al teveel, en nu kan ik gewoon 8 minuten rennen!!!

5 minuten rennen, 1 minuut wandelen, 6 minuten rennen, 2 minuten wandelen, 7 minuten rennen, 2 minuten wandelen, 8 minuten rennen, 1 minuut wandelen!
Yey!! Ben echt wel trots dat ik dat volgehouden heb! Toen ik begon vond ik 1 minuut rennen al teveel, en nu kan ik gewoon 8 minuten rennen!!!

- juffie
- Site Admin
Woei!!! Wat goed tessie!!! 
Strakkies, na de bevalling wil ik er meer van je over horen!

Strakkies, na de bevalling wil ik er meer van je over horen!
MILF