Ik ga ook wat kaartjes vrijgeven, want ik heb aan Crownless doorgegeven wat ik dubbel heb.
Vandaag waren wij bij een bloemenman in het winkelcentrum bij mijn ouders. Er stonden bij de AH in de buurt een hele reut kinderen voor die plaatjes. Ik stond te vertellen dat wij ze ook sparen, maar dat we nooit iets vol krijgen zonder te ruilen en dat ik er nu wel vertrouwen in hebben dat het lukt dankzij jullie. Die meneer vertelde dat hij ze ook spaart voor zijn kleinzoon en neefje, maar hij gaf me een enorme stapel van zijn verzameling!! Ik vroeg nog of hij het zeker wist, maar ik mocht ze meenemen. Een klein en zeer positief WTF moment.
Mijn dubbele zal ik op de lijst zetten.
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
Ik heb wat regels groen gemaakt van de kaartjes die ik besteld had, maar nu al heb. Mochten de mensen die wat zouden sturen de kaartjes nog niet gestuurd hebben, dan haal ik mijn naam weg.
Crownless is al op de hoogte van de groene regels waar mijn naam niet meer bij staat.
Is er toevallig ook iemand die bij de etos is geweest? kreeg twee amrbandjes vandaag.. allebei hetzelfde Wit met een groen kraaltje eraan.. iemand ruilen of anders een liefhebber?
Ik heb wat regels groen gemaakt van de kaartjes die ik besteld had, maar nu al heb. Mochten de mensen die wat zouden sturen de kaartjes nog niet gestuurd hebben, dan haal ik mijn naam weg.
Crownless is al op de hoogte van de groene regels waar mijn naam niet meer bij staat.
Betekend dat dat ik jouw naar kan vervangen voor de mijne in de groene regels?
Ik denk het wel, aangezien er nog niet bij staat dat de boel verzonden is. Ik had het hier neergezet, zodat het niet fout gaat. Aan de andere kant, kan ik ze alsnog doorsturen, maar dat is een beetje zonde als het versturen nog voorkomen kan worden.
Ik zag trouwens al wel dat mijn naam soms al vervangen was.
Het gaat lekker in dit topic.
puppie schreef:Ik heb nog geen adressen van Pluu, chippie, phedre en kahlan
Ik had volgens mij maar heel weinig van jouw kaartjes "besteld", dus misschien even wachten of je nog meer krijgt dat ik wil hebben?? Dan kun je in 1 keer verzenden! Als je ze graag direct kwijt wil kan ook hoor, maar het lijkt mij juist handig om pas dingen gaan heen en weer zenden als we een beetje weten wat uiteindelijk bij wie terecht moet komen. Ik krijg er zelf ook nog elke week kaartjes bij dus straks heb ik over een paar dagen jouw kaartjes misschien niet meer nodig en moeten ze weer naar iemand anders..
tijgie{K} schreef:Ik denk het wel, aangezien er nog niet bij staat dat de boel verzonden is. Ik had het hier neergezet, zodat het niet fout gaat. Aan de andere kant, kan ik ze alsnog doorsturen, maar dat is een beetje zonde als het versturen nog voorkomen kan worden.
Ik zag trouwens al wel dat mijn naam soms al vervangen was.
Het gaat lekker in dit topic.
hihi... het wordt wel een chaos zo ja. LOL.. ik had bij de kaartjes die jij groen gemaakt had mijn naam achter de jouwe gezet.. maar dan zal ik jou naam even weg halen.
puppie schreef:Ik heb nog geen adressen van Pluu, chippie, phedre en kahlan
Ik had volgens mij maar heel weinig van jouw kaartjes "besteld", dus misschien even wachten of je nog meer krijgt dat ik wil hebben?? Dan kun je in 1 keer verzenden! Als je ze graag direct kwijt wil kan ook hoor, maar het lijkt mij juist handig om pas dingen gaan heen en weer zenden als we een beetje weten wat uiteindelijk bij wie terecht moet komen. Ik krijg er zelf ook nog elke week kaartjes bij dus straks heb ik over een paar dagen jouw kaartjes misschien niet meer nodig en moeten ze weer naar iemand anders..
Het zijn er 4.
Ik heb voor phedre een envelop met 1 kaartje
Ofterwel, gooi je adres maar door, dan komen ze eraan
Ik snap er even geen fuck meer van. Voor zover ik weet had tijgie 9, 29, 39, 103, 113 en 181 niet meer nodig. Maar er zijn meer dingen groen in mijn lijst dan die nummers. Is er nou nog iemand groen aan het arceren?
AARGH!! Te ingewikkeld!! Haal gewoon je naam weg als je m niet meer wilt. Want nu weet ik het echt niet meer.
*gaat nog maar eens nalezen om te kijken of er meer clues in staan*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!