zegeltjes en punten ruil topic
- tijgie{K}
Re: zegeltjes en punten ruil topic
Boehoe, ik heb een kaart over, maar er zitten drie zegeltjes op ipv vier. 

All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
Met die losse zegeltjes en die kaart moet het dus lukken. Heb jullie PB gestuurd.
die efteling kaart heeft geen zin meer hoor! was in te ruilen tot 1 juli..
ik moet nog een twintigtal kaartjes van de superdieren! pfff... de aktie duurt overigens nog 2 weken!
ik moet nog een twintigtal kaartjes van de superdieren! pfff... de aktie duurt overigens nog 2 weken!
Die kaart is in te ruilen tot en met 10 juli dus heeft nog wel zin.
- kitten
Als het niet gelukt is: ik heb nog zát Eftelingkaarten met zegels en al! PB me als je er eentje wil. En tnx voor de kick, ik moet er ook nog halen!
Moet dus wel op korte termijn!

wtf.. op de onze staat inruilen tot 1 juli?! Nah.. k zal wel scheel gekeken hebben.. I'm sorry!artemis schreef:Die kaart is in te ruilen tot en met 10 juli dus heeft nog wel zin.
- Voleuse
Een nulletje gemist tippi? 
Maar kitten lijkt me de handigste oplossing. Of je mag die ene ook bij mij komen halen.

Maar kitten lijkt me de handigste oplossing. Of je mag die ene ook bij mij komen halen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Peter^
- Contacteer:
Ik zal het overzicht van de dierkaarten weer eens langslopen voor mijn aanbod. Wellicht kan er een tabblad worden toegevoegd met: Ik zoek nog... (in vergelijking met: ik biedt aan....)
Geniet van de positieve momenten.
Bedankt voor het meedenken en kijken allemaal maar heb er 1 kunnen regelen net! dus het is niet meer nodig!
- Voleuse
Yay! 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Daantje
- Contacteer:
Nu de actie op zijn eind begint te lopen lijkt me dat een goed plan dan zal ik zien of ik wat gaatjes kan opvullen.Peter^ }ml{ schreef:Ik zal het overzicht van de dierkaarten weer eens langslopen voor mijn aanbod. Wellicht kan er een tabblad worden toegevoegd met: Ik zoek nog... (in vergelijking met: ik biedt aan....)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ik heb een kolom toegevoegd voor zoekenden.. ik weet niet of jullie het wat vinden.. anders pas gerust aan 

- juffie
- Site Admin
Ik heb een wit armbandje van de etos met een groen-blauw kraaltje eraan. Iemand belangstelling?
MILF 

Voor de mensen die "gezocht"kaarten hebben ingevuld.. dat moet helaas even opnieuw.
Ik had gister een fout gemaakt met het toevoegen van de kolom.. daardoor bleven de gezocht-namen buiten het filter. Wat dus betekende dat de namen bleven staan als de rest van de lijst van volgorde veranderde..
foutje..

Ik had gister een fout gemaakt met het toevoegen van de kolom.. daardoor bleven de gezocht-namen buiten het filter. Wat dus betekende dat de namen bleven staan als de rest van de lijst van volgorde veranderde..
foutje..

- Peter^
- Contacteer:
Alle kaartjes, die ik had aangeboden zijn inmiddels in de enveloppen en worden morgen op de bus gedaan. Mijn naam kan dus uit de lijst.
Geniet van de positieve momenten.