Ik droomde vannacht dat Guilty een demonstratie bondage en suspension hier midden op het Dorpsplein hield, tijdens een dorpsfeest. Hij vroeg mij ook wat dingen en de mensen hier uit het dorp vroegen mij ook ineens geinteresseerd allerlei dingen, net alsof ik er verstand van had omdat ik wist wat een shibari-ring was.

Ik zag nog wel op tijd dat 1 suspensionpunt niet echt deugde, het was te los.
Op die markt waren natuurlijk ook een heleboel WS-sers die allemaal hier bij ons bleven slapen en kamperen in de tuin. Reuze gezellig. En het was erg spannend, want kitten deed een zwangerschapstest, live thuis, maar ze had een soort liveverbinding met een youtube achtig scherm weten op te zetten waardoor wij op het forum konden meekijken wat de uitslag was. Zeg maar beeldtelefoon.
Iedereen zat zo'n beetje Ãn zijn of haar scherm, maar die stomme test... Hij piepte dat ie klaar was, maar toen had ie de test niet gedaan. Dus moest het opnieuw. Uiteindelijk bleek ze zwanger te zijn!
Daarna droomde ik ineens nog weer over dat ik was zwemmen met o.a. kitten, Crownless, rubyvita en mijn allereerste vriendje van vroeger (toen ik 14 was) was daar ook. Wat die daar nou ineens deed? Geen idee. Maar ik heb wel met hem gezoend.