Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Illustra

Re: Het WS-babytopic

Bericht door Illustra »

Wat ik me van lang geleden kan herinneren is dat de vlos op de hoogte gebracht moest worden als je de slijmprop verloor. Mijn vlos vertelde toen dat ze dan regelmatig moeten controleren of je wel of geen ontsluiting hebt/krijgt.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nou, voor zover ik weet hoeft dat nu niet... :)

Enne, hoe het eruit zag: Wat bloederig slijm, en wat gewoon bloed. Niet echt een 'prop' maar wel een sliertje. Ja sorry hoor, het is wel een lekker praatje... :P

Vandaag al weer 38 weken zwanger. Toch weer een week om. Hoop trouwens dat a.s. week 'sneller' gaat dan afgelopen week, en het mag ook wel iets minder benauwd worden. Pffff.
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Nog een afspraak met de vlos binnenkort?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja, woensdag. Iedere week nu he.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wel blijven melden hier he? :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Grinnik, ja hoor! :)
Crownless

Bericht door Crownless »

Ja zeg, ben ik ein-de-lijk weer in een internetgrens, heeft juffie zich al twee dagen niet gemeld :smiley_panic:

Ja, schuldig, het eerste topic dat ik checkte. Maar toch... :smiley_panic:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Crownless

Bericht door Crownless »

Maar gefeliciteerd meeko! Gaaf is dat hè? :static:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Crownless schreef:Ja zeg, ben ik ein-de-lijk weer in een internetgrens, heeft juffie zich al twee dagen niet gemeld :smiley_panic:

Ja, schuldig, het eerste topic dat ik checkte. Maar toch... :smiley_panic:
SORRY!!! :oops:

(Maar wel lief dat je zo meeleeft en het babytopic als eerste checkt! :kiss: )

Ik heb eigenlijk niks te vertellen, vandaar. Nog steeds alive and kicking in mijn buik, mijn kutbui/dag van gister is weer over, ik ben erg benieuwd wat deze week ons gaat brengen. Morgen (08-08-11) of donderdag (11-08-11) zijn leuke datums om te bevallen, dus stiekem kijken we wel een beetje extra uit naar deze 2 dagen. :)

I'll keep you informed. :)
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Crownless schreef:Maar gefeliciteerd meeko! Gaaf is dat hè? :static:
Ja, heel erg gaaf. Nu de baby een paar keer gezien en ze voelt ook echt helemaal deel van de familie.

Juffie; nog eventjes en dan is het hondje niet meer de enige druktemaker in huis ;) Succes met de laatste dagen!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

@meeko: Dat ligt er maar aan, hondje is van zichzelf vrij rustig, maar als iemand hem blijft aanhalen, dan blijft hij wel ballen brengen. :mrgreen: ;)

Dank je wel!
En wat gaaf, al die kersverse ooms en tantes! Wij zijn beiden enig kind, dus geen idee hoe het is om broers of zussen te hebben, en hoe het *dus* is om tante te worden. Lijkt me ook heel erg bijzonder, zeker als ik jullie zo lees. :)
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

juffie schreef:@meeko: Dat ligt er maar aan, hondje is van zichzelf vrij rustig, maar als iemand hem blijft aanhalen, dan blijft hij wel ballen brengen. :mrgreen: ;)
Wie doet dan ook zoiets??? :hypocrite:
elvi

Bericht door elvi »

oo wat leuk juffie, hoever ben je precies als ik vragen mag want volgens mij lopen wij vrij gelijk op.

38 weken hier.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Joh, er zijn mensen... :hypocrite:

Net 3 kwartier met mijn mede zwangere aangetrouwde nichtje aan de telefoon gehangen, zij is een week minder ver dan ik, en zwanger van de 3e, maar het was wel leuk en gezellig om weer even bij te praten en te zaniken over al onze kwaaltjes en lasten. :)

Zij vertelde ook dat een vrouw bij ons op zwangerschapszwemmen vorige week een doodgeboren meisje heeft gehad. Pfff, heftig hoor, het spookt maar door mijn hoofd. Zo erg... Ze hadden al een paar jaar moeten wachten op de 2e, en nu was ze over de helft, en dan dit. Bah. Narigheid.

@elvi: Ik ben vandaag om precies te zijn 38+3, uitgerekende datum is de 19e. :). Leuk, nog een zwangere!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

juffie schreef: En wat gaaf, al die kersverse ooms en tantes! Wij zijn beiden enig kind, dus geen idee hoe het is om broers of zussen te hebben, en hoe het *dus* is om tante te worden. Lijkt me ook heel erg bijzonder, zeker als ik jullie zo lees. :)
Lastig uit te leggen, ik ben wel eens in de eerste 2 dagen bij babies van vrienden geweest en dat was ook fantastisch, maar bij Neefje voelde ik op het moment dat ik hem zag m'n hart groter worden zodat ie er ruim in zou passen. Echt een wonderbaarlijk gevoel!
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie