Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- juffie
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
Re: Het WS-babytopic
Oh, btw, wedden dat het deze zomer 2 dagen echt heet gaat worden? 28 juni en de dag dat ik moet bevallen. Want voor volgende week zijn warme dagen voorspeld... Met mijn geluk ga ik dat treffen hoor! 

MILF 

- juffie
- Site Admin
Ja, ik zal er later een paar posten, maar op een heleboel foto's staan we samen en Jerry wil niet met een foto online. (Soms is dat errug lastig en jammer...kitten schreef:Oh, oh, oh, nieuwsgierig!!!

MILF 

check dagelijks of je al bevallen bent, juffie.... en ik heb op NEXT niks te zoeken, dus dat is 2....

Precies. Maar als werkgroeper heb ik mijn telefoon natuurlijk wel bij de handjuffie schreef:Sssst! Guilty leest mee hier hoor!

Dus als je het nou even laat weten kan de baby gelijk gevei aangekondigd worden.
- eireann
- Site Admin
'k wou zeggen, anders bel je ron maar even dat we om de beurt bij de ingang telefoons gaan checken 

**Self Rescuing Princess**
- kitten
Oh kom op, als je op Next bevalt, moet dat gewoon omgeroepen worden en dan drinken we er allemaal eentje op de goede afloop! 

Zover gaat mijn ehbo-diploma niet hoorkitten schreef:Oh kom op, als je op Next bevalt

- kitten
Het mijne wel. Tijdens Next dan. Op de avond van Next. Nog een mier?
Maar jij hebt die avond andere verplichtingenkitten schreef:Het mijne wel.

- juffie
- Site Admin
Dat had Guilty ook al aangeboden idd. Omroepen. 
Maar goed, dan zit ik hier een beetje updates voor weinig publiek te tikken, jullie zijn allemaal bezig met EENMAAAAAL... ANDERRRRRMAAALLLL...

Maar goed, dan zit ik hier een beetje updates voor weinig publiek te tikken, jullie zijn allemaal bezig met EENMAAAAAL... ANDERRRRRMAAALLLL...

MILF 

jeetje!juffie schreef:Maar goed, dan zit ik hier een beetje updates voor weinig publiek te tikken, jullie zijn allemaal bezig met EENMAAAAAL... ANDERRRRRMAAALLLL...
-
en ik ben er niet moet gewoon werken op vrijdagavond.. heb mijn telefoon nu al de hele dag op zak terwijl dat eigenlijk niet mag..
- pluis
K zit ook niet op Next, dus ik zal hopelijk nog wel een paar blikjes werpen, hier.
Grappig, dat je als niet-kinderliefhebber toch zo mee kan leven
Grappig, dat je als niet-kinderliefhebber toch zo mee kan leven