Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Ravelijne

Re: Het WS-babytopic

Bericht door Ravelijne »

Ik post hier ook niet zoveel, maar stiekem leef ik wel mee en check ik vaak even WS. Ben heel benieuwd naar de datum, de naam en gewoon naar dit kleintje over wie ik al zoveel gelezen heb!
thaliya

Bericht door thaliya »

Hoop dat je dit berichtje niet nu leest en dus lekker ligt te slapen :).

En leuk, namen raden. Euhm.... niet met een W dus. En ik denk nog steeds een meisje... Ik ga voor Sofie :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
madeleine

Bericht door madeleine »

En.... en... en.... ik denk dat het een naam met een J is....en oerhollands. jan of judith.. zo raar. Ik ga morgen een week op vakantie en als ik terugkom hebben we een ws wondertje in ons midden..
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

we hebben lekker lang kunnen slapen vannacht. Niet wakker gezeten, lekker! Ook nu lijkt alles nog rustig te zijn. Kijken wat vandaag brengt.
MILF :grin_ani:
JerryM

Bericht door JerryM »

Sofie/Sophie is een van de, zo niet de, meest voorkomende namen in Nederland atm.

Die wordt het sowieso niet.

En verder reageren we hier niet meer op namen, en de naam komt hier ook niet op het forum te staan.

Maar laat dat je niet weerhouden om namen te noemen, dat leidt juffie mss wat af, en geeft ons beide wat om over te gniffelen :)
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik vin eigenlijk dat het een jongetje moet worden. Die geboortekaartjes passen namelijk veel beter bij de stijl van de babykamer. De meisjeskaarten zijn allemaal zo zoet roze. En ik ga voor een stoere naam, kort en krachtig. Tim, Rob, Boris, Bart of zoiets.
En ondanks dat ik een weekendje in Utrecht bij Peter ben, kijk ik ook geregeld even of er wat gebeurd.
kitten

Bericht door kitten »

Nou, ik heb al wat draken van namen voorbij zien komen in mijn Twitter tijdlijn! :mrgreen:

Ik vind jullie geen types voor namen als Storm. En ondanks de stijl van de babykamer, ook geen typisch Hollandse namen zoals Linda of Bart. Ik verwacht wel een korte naam, kort en krachtig. Ook bij een meisje. Maar geen androgyne naam zoals Sam. En Jerry inschattend, verwacht ik een naam die internationaal goed uit te spreken is.

Het lastige is dat juffie juf is. Dat maakt haar keuze onvoorspelbaarder,want bij heel veel namen kan een associatie zitten.
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qFVQa-mYkh0[/youtube]

Kijk eens wat mooi! :inluv:
Hier is het het mannetje dat de kindjes baart!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

kitten schreef:Nou, ik heb al wat draken van namen voorbij zien komen in mijn Twitter tijdlijn! :mrgreen:

Het lastige is dat juffie juf is. Dat maakt haar keuze onvoorspelbaarder,want bij heel veel namen kan een associatie zitten.
Draken van namen? dingen die eindigen op -y zeker, of waar een totaal overbodige apostrof in zit zoals Mo'nique.

Ik vermoed, vanwege dat laatste wat Kitten zegt heel veel populaire namen al zullen afvallen. Voor bloemenmeisjes vind ik J&J ook niet het type. Ik vermoed iets aparts maar niets exotisch.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
thaliya

Bericht door thaliya »

Maud vind ik ook leuk, maar das ook weer zo veel voorkomend. Wel kort en krachtig :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

wat bedoel je chip?
colet

Bericht door colet »

Hee, juffie, er zijn ook echt mensen thuis vrijdagavond, ik ben niet naar het NExtveilingfeest. Dat betekent dat ik alle tijd heb om hier te reageren op jouw gepuf, maar dat mag ook gerust per sms op mijn foon, dan sms ik net zo vrolijk terug ook!!

En als het nog rustig is, kunnen we een groepsMSNgesprek voeren, want ik heb al een MSNdate voor na 21u die avond en ik sleur je met alle plezier en liefde dat gesprek in. Doen wij wel een virtuele veiling. :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

grinnn, ik ga het onthouden! :mrgreen:

Edit: Iedereen kan gerust naar bed. :)
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik lig in bed en ging ff checken of er een update was. Dus yay voor een berichtje dat ik kan gaan slapen. Knufff
iezje

Bericht door iezje »

gaat zo naar bed.. als ik t tenminste durf (nachtmerries verwachting hoog gezien mijn huidige situatie) maarhet is fijn te weten dat we allemaal mogen gaan slapen van juffie :)
Plaats reactie