Waarmee krijg jij makkelijk sporen/marks?

eireann
Site Admin

Waarmee krijg jij makkelijk sporen/marks?

Bericht door eireann »

Oh die doet zeer!!
**Self Rescuing Princess**
Feline
Contacteer:

Re: Waarmee krijg jij makkelijk sporen/marks?

Bericht door Feline »

Die trekt de huid een beetje mee, heb ik begrepen. Skaoot had daar ook zulke mooie plekken van :)
petra

Bericht door petra »

oe vode die doet zeer! Ik vond hem zo au, dat ik mijn hand ervoor hield, niet handig maar een eerste reactie... maar op mijn hand ook er au.

Ik teken niet snel, als ik teken is het van de cane of paardrijzweep, moet er flink gemept zijn wil er de andere dag blauwe plekjes te zien zijn, ik voel me dan erg happy!!!
bibi{T}

Bericht door bibi{T} »

Ik zit me nu al een paar dagen af te vragen of het zou werken als ik van de rubberen stroken van snelbinders een zweep zou fabrieken. Krijg je dan iets vergelijkbaars als de andere rubberen rottigheid die ik hier op het forum langs heb zien komen (of is alles wat van rubber is en waar je mee geslagen kan worden per definitie een rubberen rottigheid?).
En als ik dan toch zoiets ga proberen te fabrieken, zou ik dan lange of korte stroken maken?
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja die rubberen rottigheid ja... En snelbinderspul is veel dunner/lichter, betwijfel of dat eenzelfde impact heeft.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

tenzij Petruss bij jou zoveel anders slaat als bij mij, niet. Want jij kleurt wel, ik nauwelijks tot niet
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
skaoot

Bericht door skaoot »

Dat heb ik ook wel inderdaad. Random blauwe plekken waarvan ik niet weet waar ze vandaan komen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
HighSpirit }k{

Bericht door HighSpirit }k{ »

mijn meissie kleurt ook niet echt makkelijk, in het begin wel makkelijker dan nu. Alleen laatst had ze ineens op beide borsten blauwe plekken die lang bleven. Ik had haar borsten opgebonden en ze lag op haar buik, misschien over de vloer bewogen ofzo. Zou het opbinden ze vatbaarder maken voor blauwe plekken?

Vond het leuk weer blauwe plekken te zien maar doe het liever zelf i.p.v. de vloer. :hypocrite:

Die Rubberen Rottigheid hebben we ook, misschien maar eens wat harder mee uit gaan halen :clown:
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik heb ook rare random blauwe plekken soms, dus kleur vrij makkelijk.

En van de cane ook. Een week later nu en de plekken zijn nog steeds zichtbaar :).

Het was niet hard trouwens, meer steeds op 1 plek slaan.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

normaliter kleur ik nauwelijks maar nu ik me net uitkleed (kom net terug van de vssm in zwolle) zie ik toch aardige sporen op mijn borsten. Weet eige3nlijk niet waarmee dit gebeurd is, leuk is het in ieder geval wel. Hopelijk staan ze er morgen nog zodat ik een foto ervan kan maken.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Die komen hoofdzakelijk van:
1. blote handen
2. rubberen strokenzweep
3. paardenharenzweep.
Geniet van de positieve momenten.
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

het zal met verschillende dingen te maken hebben, warmte maakt de huid gevoeliger en tekent vaak sneller als deze vochtig is door b.v zweet.
maar de dikte van je huid speelt ook mee, de huid op de borsten is veel dunner dan die op je billen.
dan nog de factor van of er wel of geen vet onder de huid ligt.
maar ook de dikte van je bloed speelt mee. mensen die bloedverdunners slikken zijn veel sneller blauw, maar bv alchol gebruik en warmte maakt je bloed ook dunner...
bij afgebonden borsten heb je dan dubbel op.. een dunne huid en meer bloed in de borst dan normaal.

ik heb zelfs meegemaakt dat ik blauwe plekken weer weg sloeg :S zag eindelijk marks op john verschijnen en dacht pak ff een zwaardere single tail en maak het nog blauwer... dus niet ... zag het blauw zo naar rood verschieten en weggaan :S

groetjes :)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Een foto van sporen/marks of die door iemand anders van een spel zijn gemaakt, doen bij het kijken ernaar de positieve herinneringen weer bovenkomen.
Geniet van de positieve momenten.
Gesloten