Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
kitten

Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken

Bericht door kitten »

Ik ben zojuist gebeld voor een functie van 20 uur. Doe maar! Hup.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

leuke (en in de buurt) functie ook?
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Geen idee! :schater: Iets met support. Maar wel redelijk in de buurt. Half uurtje rijden, ongeveer even ver als nu.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En nog een sollicitatie voor een toffe functie de deur uit gedaan. (half uurtje rijden, maar met auto van de zaak vind ik dat niet zo erg. Gek he?)

:) Goed bezig die anne. Morgen nog 1 de deur uit doen voor een baan in kitten-stad (tis full time anders schoof ik hem naar je door)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb gisteren mijn eerste daad gedaan als Company-Trainer. *kuch* CV-vulling *kuch* Uitnodiging gestuurd aan alle medewerkers voor de eerste twee info-avonden. Grappig dat een collega die er al jaren werkt vraagt wanneer ik de messen ga behandelen omdat ze daar graag bij gaat zijn. :biggrin: 8-)

Nu nog die webredactietaken erdoor drukken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
vode

Bericht door vode »

Zometeen om 11:00 heb ik een computer-assessment met allerlei vragen over engels, canon producten en inbound-ettiquette. Yikes!!!

En om 2u een afspraak bij het UWV waar ik weer mag gaan horen dat ze het niet eens zijn met mijn beslissing om te gaan werken en dat hier het traject waarschijnlijk stopt dan. Oh yay. :confused2:
kitten

Bericht door kitten »

Hebben ze een betere oplossing dan?
vode

Bericht door vode »

Ze willen eerst dat ik vrijwilligerswerk ga doen met een WIJ-uitkering. Alleen is dat voor ons geen oplossing omdat Woralo wisselende inkomsten heeft en die uitkering daar ook mee wisselt. Onze financiele situatie is kut dus we hebben een stabiel iets nodig en ik voel me echt klaar om te werken. M'n hele omgeving vind dat ik klaar ben voor werk. Maar hun moeten denk ik vanuit UWV-oogpunt eerst vrijwilligerswerk als optie aanbieden.

Ik heb daar ook 2 keer gehuild op gesprekken, niet zo vreemd als dat in de week is waar je hoort dat je huurcontract misschien beëindigd werd en je ongeboren neefje in de buik dood gaat en je geen inkomen hebt. -_- Maarja hun zien niet hoe goed het met me thuis gaat en hoe goed ik me houd op sollicitatie gesprekken. Maar ik neem vriendje mee vanmiddag naar UWV als steuntje in de rug om bij mijn keuze te blijven.
faery

Bericht door faery »

Voor mensen die graag een origineler cv willen: http://vizualize.me/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ga daar morgen eens mee aan de slag (en gelijk een goede reden om m'n linkedin te pimpen)
faery

Bericht door faery »

Ow, wat ik helemaal was vergeten: die baan in Utrecht (waar ik een telefonisch gesprek voor had, en daarna gemail over salariseisen) heb ik helaas niet gekregen. Vandaag wel weer een sollicitatie uitgestuurd voor een traineeship in Amsterdam. Ben benieuwd!
Crownless

Bericht door Crownless »

Das jammer. Kreeg je wel feedback over het waarom en kon je daar mee leven?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Naja, je had iig niet te hoog ingezet dus daar lag het gelukkig niet aan :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Reactie op sollicitatie voor serieus toffe baan:

'ik verwacht je nog deze maand te laten weten of je wordt uitgenodigd voor een verdere kennismaking'

1.) 'deze maand' duurt nog tot vrijdag. Bedoel je dan deze week of bedoel je binnen de komende maand?
2.) het is geen afwijzing, maar zit je dan nog te wachten of er een betere cv langskomt?

het is vast arrogant van me dat ik liever enthousiastere reacties krijg? Nou ja, het is toch een reactie en geen afwijzing. Dus we wachten verder af :)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

eireann_S schreef:2.) het is geen afwijzing, maar zit je dan nog te wachten of er een betere cv langskomt?
Misschien kan/mag/wil diegene de beslissing niet in zijn eentje maken en moet er nog vergaderd worden? Ik zou ook gokken op 'binnen vier weken vanaf nu', idd.
kitten

Bericht door kitten »

4 weken vanaf nu is wel lang! Ik krijg voor maandag te horen of ik uitgenodigd word.
Plaats reactie