*knuft tessie* Ik vind je niet zwak en ongedisciplineerd en etc. Het sportverhaal is echt heel herkenbaar. Ik heb nooit zin om te gaan, maar als ik er eenmaal ben vind ik het leuk (nou ja, uitgezonderd de warming up dan).
Eigenlijk zou je dan samen moeten gaan sporten met iemand. Bij voorkeur iemand die het niet erg vind om te gaan. Maar ook weer niet iemand die veel beter is dan jij, want dat is ook weer demotiverend. Het blijft gedoe
Ik weet niet of je zwangerschapsgym hebt gedaan ofzo? Want als het daar met iemand klikte, kun je met haar/hun doorgaan de zwangerschapskilootjes eraf te krijgen.
Weet je, ik zou zo graag een sport willen vinden die ik echt leuk vind, dat ik het niet meer zie als verplichting want 'het is goed voor je' en 'het is ongezond om niet te sporten' en dergelijke. Maar gewoon iets wat ik leuk vind, waar ik een 'ja, ik mag weer!' gevoel bij krijg.
Ik dacht dat ik het in yoga gevonden had, maar toch niet. En nu lijkt het erop dat ik karate leuk ga vinden, maar ik ken mezelf. Over een tijdje is het nieuwe eraf en vind ik het stom en ga ik me onzeker voelen omdat ik dingen niet snel oppik en nog steeds dingen fout doe enzo. Dus ik ben benieuwd.