zegeltjes en punten ruil topic

Zet hier je ongebruikte sub in de etalage. Of je motorfiets :)
Plaats reactie
kitten

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door kitten »

Specifiek in Hillegom? Nee, de keren dat ik daar was (nog best vaak, overigens), ben ik niet in een supermarkt geweest.
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

@ Peter: voor mij graag met spaarkaart. Die zijn hier bijna net zo moeilijk te krijgen als de poppetjes zelf..hihi
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

kitten schreef:Specifiek in Hillegom? Nee, de keren dat ik daar was (nog best vaak, overigens), ben ik niet in een supermarkt geweest.
Ja, specifiek in Hillegom, het is een lokale actie. Dus weet ook dat het weinig kans is, maar wie niet waagt, wie niet wint :)
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Spaart er iemand hier nog de kristalzegels van de c1000? Ik spaar ze zelf niet maar krijg ze wel.
Ik spaar wel de blue band bordjes zegels, dus mocht iemand die nog over hebben dan ben ik er erg blij mee!
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Ja graag!! We kopen BlueBand boter, maar ik heb geen idee of wij die zegels hebben. Ik zal eens kijken. :)
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jaaaa, ik ben er weer met vragen!

Wie wil er voor mij de zegels van AH meesparen voor de muppet handpoppen? Ik zou ze zó graag hebben. Voor Jeejtje, maar ook als materiaal voor in de klas.

Pwetty plies, denk aan mij! :static:
MILF :grin_ani:
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik heb er nog 6 zelf nodig, en als ik die haal en er dan nog over heb (ik spaar nooit zo snel), leg ik ze voor je opzij :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Okee, dank!!!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat is de uiterste inleverdatum van de spaarkaarten voor de handpoppen?
Geniet van de positieve momenten.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

19 februari.. :panic:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Die actie is pas net begonnen en bijna alweer afgelopen terwijl je 15 euro per zegel uit moet geven! x 6 zegels = 90 euro per pop... x 6 om de set compleet te maken = 540 euro bij de appie... daar heb ik echt meer dan een maand voor nodig :nopompom:
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Over een paar weken kun je de hele serie voor een prikkie van Marktplaats halen. Maar dan zijn ze niet "gratis".
Pluu

Bericht door Pluu »

Je moet nu ook een euro per pop bij betalen.
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Wow, zo kort? Dat halen wij ook nooit.. en ik probeer nog wel op die aanbiedingen met extra punt te letten. Balen zeg!
Pluu

Bericht door Pluu »

Ik spaar ze ook maar ik vrees dat ik alleen maar aan 1 Kermit ga komen ofzo voor de actie afgelopen is. Hoef ze niet allemaal, maar wel jammer dat ik niet verder dan Kermit ga komen, wil eigenlijk ook Piggy en die twee oude mannetjes wel hebben. :shock: De rest van de figuurtjes ben ik eigenlijk niet zo bekend mee, de enige muppets die ik in mijn jeugd gezien heb zijn de kerstmuppets, want die werden zo'n beetje elk jaar herhaald. Vandaar Kermit de belangrijkste, die zit tenminste ook in Sesamstraat.

Maargoed, eerst maar eens hopen dat Kermit niet als eerste weg is, want zo denken er natuurlijk meer over. :|

Ik ga er niet bewust actieproducten voor kopen, maar deze week tikt het wel aan want gehakt is in de reclame. Daar zit een muppetpunt bij. Heb al 2 pakken gehakt gekocht deze week en wil eigenlijk zondag nog een pak erbij kopen als het er dan nog is, gehakt is lekker multifunctioneel want het gaat zowel door de pasta als in ballen, dus dat komt altijd wel op en in de reclame kopen scheelt toch weer :).

Nu Dak nog schoppen dat ie zijn muppetpunten wel meeneemt, vorige keer is ie ze vergeten en deed ie net alsof ik het nog nooit over muppetpunten heb gehad. De druif!! :slaan:
Plaats reactie