Singlesbankje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
colet

Re: Singlesbankje

Bericht door colet »

Ja, dat is voor veel mensen ook een goede afleiding: werken! Daarom hebben dan ook veel mensen juist een dip in een weekend.

Ik vind het ook erg moeilijk als ik dagenlang eigenlijk geen volwassen gesprek kan voeren. Of geen volwassen input krijg.
Gisteravond zat ik met vier kinderen aan tafel, dus best druk zou je zeggen, maar dan overvalt de eenzaamheid mij juist. Dat oppervlakkige en lollige...
Mijn tactiek is tegenwoordig héél vroeg naar bed gaan.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

W'rom heb ik nu niemand die om de hoek woont waar ik langs kan voor een knuffel en een kroel....
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

*knufft en kroelt virtueel* 't Is niet hetzelfde, maar best I have to offer. *doet er wat virtuele chocola bij*
Gadget

Bericht door Gadget »

fixertje schreef:Plof hier neer met een dekentje, een extra kussen en je teddybeer....
En dat is precies wat ik meeneem als ik bij vrienden blijf slapen. Extra zacht dekentje en oh! slofjes... Warme voetjes FTW!
msAvery

Bericht door msAvery »

Meld zich ook! Nu 2,5 week single na een vanille relatie. Eenzaamheid ten top :nosmile: op sommige momenten. Vooral bij zielige voice of holland liedjes *ga echt niet meer kijken*.

Aan de andere kant, ik ben niet de enige single dus toch niet zo eenzaam ;)
Arno

Bericht door Arno »

Hoi

Ja, kom er maar gezellig bijzitten. Wie weet komt er nog een keer iemand die ons uit de eenzaamheid verlost.

Dus welkom hier.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Welkom op het bankje hier. Best leuk hoor, single zijn. En op de eenzame momenten kom je lekker hier zitten, vast wel iemand die je hier even gezelschap wik houden. ;)
justes

Bericht door justes »

Het voordeel van single zijn, is dat je wel gezellig kunt daten met wie je maar wilt. Wel de lusten, niet de lasten. Oeh... sounds cheap... but nice :)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ehm ja, behalve dus als je niet zo mega aantrekkelijk/sociaal vaardig/whatever bent dat niet iedereen die je wil zomaar op je komt afrennen: 'Date met mij! Nee, met mij!'
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Bluh, de eenzaamheid hakt er weer eens lekker in. :(

Ergens komende dagen maar de netwerkcontactadvertentiemethode proberen. Ik heb al een ideetje hoe die tekst opgezet dient te worden. Met de meerdere rollen die ik zoek en niet in één persoon verenigd hoeven zijn.

Nu ga ik Beer knuffelen en mezelf in slaap huilen. :(
lunaaa

Bericht door lunaaa »

*knuffelt fixertje*
kitten

Bericht door kitten »

*knuffelt ook* en als je ad tekst af is, ga ik in mijn lijstje kijken voor je hoor! :hug:
fran

Singlesbankje

Bericht door fran »

Knuffel fixertje!!!!!! Leef met je mee.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Voor hen die op fetlife zitten: Contact advertentie à la carte
colet

Bericht door colet »

Voor alle singles hang ik hier wat kerstversiering op, leg wat hulst op de bankzitting, zet stevige kerstmuziek op.
Plaats reactie