Romanticide kwam gisteren ineens thuis met een grote bos bloemen! Gewoon, als bedankje voor mij dat ik er altijd voor hem ben en dat ik hem zo goed steun met alles en dat ik 't met 'm uithoud soms en dat ik ondanks alles toch gewoon bij hem blijf en... Zooooo lief!
Vrolijk!
- Sabrina
Re: Vrolijk!
I haz a happy!
Romanticide kwam gisteren ineens thuis met een grote bos bloemen! Gewoon, als bedankje voor mij dat ik er altijd voor hem ben en dat ik hem zo goed steun met alles en dat ik 't met 'm uithoud soms en dat ik ondanks alles toch gewoon bij hem blijf en... Zooooo lief!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- juffie
- Site Admin
- kitten
-
Gilraen^
Ik heb een rot humeur, maar dit doet me echt glimlachen! Yay for Romanticide!
- skaoot
leuk!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
-
colet
Die romanticide...zo romantisch....wat lief! De gedachte, de waardering..tjee ik schiet er gewoon vol van!
-
lotus {P}
yay voor romantische mannen. Ik ben ook nog steeds onder de indruk en vrolijk enzo van die van mij.
- Daantje
- Contacteer:
Ook al zou hij aankomen met een aarbeienponcho?lotus {P} schreef:yay voor romantische mannen. Ik ben ook nog steeds onder de indruk en vrolijk enzo van die van mij.
Go Romanticide!!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- shareen_G
Wat ontzettend lief!!!
Mannen die gewoon zomaar met bloemen komen aanzetten zonder dat ze wat goed te maken hebben zijn zeldzaam.
Mannen die gewoon zomaar met bloemen komen aanzetten zonder dat ze wat goed te maken hebben zijn zeldzaam.
Waar een wil is, is een weg
-
lotus {P}
nee, geen aardbeienponcho. Maar dat corset, mmmmmmmmmmm, ik ben er zo blij mee. En mijn taille............
- phedre
- Contacteer:
gefeliciteerd!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
-
Olleke
Awww, hoe lief!!!
Ik hou ook van jou, lieverd
We komen er wel uit
Moeilijk gaat ook 
Ik hou ook van jou, lieverd
- Daantje
- Contacteer:
Awww wat schattig!
Op twitter lezen dat je sexy benen hebt is best een aardig begin van de dag.
Op twitter lezen dat je sexy benen hebt is best een aardig begin van de dag.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl