Anne - Mag ik nog even met de bullet alsjeblieft? (m'n favo speeltje)
DB - Nou vooruit, dat mag.
Anne - Dank je wel Meneer!
Anne - draait zich om richting kastje waar bullet ligt
Anne - snurk snurk snurk snurk...
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Mijn huisarts: tsja zo'n infectie komt door veel seks. Ik heb er vroeger ook veel last van gehad, maar de laatste paar jaar is het toch rustiger geworden.
madeleine schreef:Mijn huisarts: tsja zo'n infectie komt door veel seks. Ik heb er vroeger ook veel last van gehad, maar de laatste paar jaar is het toch rustiger geworden.
Hihi.. ik vond het eigenlijk wel heel schattig. @ kitten nix ernstigs hoor. Het kwam naar voren tijdens een onderzoekje. Ik had het zelf niet eens gemerkt.
fixertje schreef:Maar nee, een stelletje ambtenaren kregen een harde plasser van Pininfarina, want die ontwerpt ook voor Ferrari Fiat. Die vervolgens een eerstejaars stagiaire een trein heeft laten ontwerpen die eruitziet als een kruising tussen een kruimeldief en een het grootste gedrocht dat de evolutie heeft voortgebracht: een vogelbekdier. Tenslotte laten ze dat uitvoeren door een totaal incompetent bedrijf wat lekker goedkoop heeft ingeschreven.
Overigens, King (als in Kannibal_King) zal het oneens met je zijn als het gaat over het grootste evolutiegedrocht. Volgens hem is dat de panda.