Bij Disney waren de Mickeys er als eerste uit, er is geloof ik altijd 1 poppetje dat zo populair is dat iedereen hem wil en dat die op is. Ik zou zelf verwachten dat dat Kermit wordt, maar dat komt denk ik vooral doordat ik die zelf het beste ken en dat de enige is die ik echt sowiezo wil. De rest is leuk maar bijzaak.
Ik zag net in mijn mail dat je bij online bestellingen 6 muppetpunten krijgt. Er zit een minimumorder bedrag aan online bestellen, maar volgens mij is dat minder dan 90 euro, dus zou (iets) voordeliger kunnen zijn. Ter info, dus.
Moet je bij online bestellingen dan ook niet leveringskosten betalen?? Dan worden het wel weer dure muppets
@skaoot: best kans op, volgens mij is het ook een beetje groepsgedrag. Als mensen zien dat de helft van de kermits op zijn dan willen ze ineens allemaal een kermit hebben, en dan is de andere helft ook zo op. Bij een andere winkel in een andere stad kan het dan net weer een ander figuurtje zijn dat hard gaat.
Leverkosten variëren, hangt van tijd van de dag af en hoe lang van te voren je bestelt. Hangt er dus vanaf of het je tijd/kosten scheelt om zelf te gaan of niet. En hoeveel zooi je in de winkel slenterend extra zou kopen om toch aan de punten te komen.
Ik koop in ieder geval geen extra zooi voor muppetzegels. Dan worden het dure muppets, dan kan ik ze inderdaad beter na afloop van de actie van marktplaats kopen als ik ze perse wil hebben!!
En laten bezorgen is voor ons in ieder geval beetje onzin. De AH zit niet zo ver weg. Als ik ooit te zwanger of ziek wordt om dat kleine eindje te lopen dan stuur ik Dak wel even
Bij ons in de AH waren Gonzo, Swedish Chef al weg en van Animal waren er nog drie over nadat ik er eentje had gepakt. Kluk kan zo leuk Animal nadoen en die pop maakt het helemaal af.
We hadden zelf 6 zegels in een keer bij het boodschappen doen en mijn schoonouders hadden ons er drie gegeven.
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
Ik kreeg gisteren 5 zegels, maar ze zitten niet meer in mijn jaszak! Ik kan me niet voorstellen dat ik ze heb weggegooid, want ik spaar ze, dus waarschijnlijk heb ik ze ergens "veilig neergelegd" om ze later op mijn spaarkaart te plakken.
Kan ik iemand blij maken met een EJB Entertainment theater cheque? Is twv 30 euro en onbeperkt geldig, maar ik ga hem waarschijnlijk toch niet gebruiken. Ergo: Gratiesch!
Op Marktplaats kun je er nog meer bij kopen, als je meer korting wil voor een voorstelling die je leuk vindt. (de mijne staat hier niet bij)
Als iemand muppetzegels over heeft.. Ik wil ze ook graag, en mn neefjes ook. hihi.. Ben nog aan het wtijfelen wie ze uiteindelijk gaat krijgen. Kleine tippi of stoere neefjes.
skaoot schreef:Thanks to Peter en Crownless heb ik mn pupkes compleet, dus juffie hopelijk doe ik genoeg boodschappen om er nog wat voor jou bij elkaar te sparen
Oh dat zou heel gaaf zijn, Skaoot!
En Marijke, als ik jou een gefankeerde/geadresseerde envelop stuur, zou je ze dan willen opsturen?