dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
kitten

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

Hahaha! Leuke dromen heb jij! :mrgreen:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik ben een beetje ziekig, dus ik ben heull intensief aan het dromen de afgelopen nachten. Ik had een heeele lange droom (die ik voor het gemak even zal inkorten op de non-ws stukjes):

Er was een soort allesomvattend gevaar voor de wereld. Ik geloof dat het een nieuwe ijstijd was, want alles was bevroren (Het was kennelijk erg koud in mijn kamer die nacht, werd ook wakker met keelpijn :S). Anyway, JJV had als een van de weinige nog levende mensen een soort stadje geschapen in een ondergrondse grot die bewaakt werd door een draak. Die draak woonde er al voor ons maar JJV had hem overtuigd om ons ook binnen te laten. Hij zat rustig op een laptopje te WSsen (WS blijft ook tijdens een ijstijd in de lucht)
Toen kwam ik mijn exvriendje tegen, die heel vrolijk vertelde dat hij nu verkering met zijn moeder had en dat dat toch zo fijn was (hij was altijd al een moederskindje). We liepen een beetje die grot door, en die veranderde langzaam in een andere omgeving. Exvriendje verdween.
Na een tijdje kwam ik bij een strand, met allemaal Wssers (eigenlijk was het kitten met nog een groep nondescripte mensen, maar ze waren samen met kitten dus dan zullen het wel WSsers zijn :clown:) We gingen orkajagen, wat inhield dat je met een soort bungeejumptouw van een klif af sprong, het water in. En dan proberen niet opgegeten te worden door de orka's. Ik en kitten gingen springen, terwijl mijn vader aan de kant stond te schreeuwen dat ik moest oppassen.
Op een gegeven moment bleef het water maar stijgen, dus moest het strand geevacueerd worden. Alle Wssers werden uit het water geplukt, en met handdoekjes om ons middel geknoopt liepen we een wenteltrap op, een soort toren van marmer in. We liepen een heel eind die wenteltrap omhoog, en toen kwamen we langs een idyllisch balkonnetje. Daar was madeleine aan het trouwen. Wij waren niet uitgenodigd omdat ze het besloten wou vieren, dus we liepen nog een stukje naar boven en daar bleven we luisteren. Madeleine zong een liedje over een motor, want daar hield ze zo van. Het was een heel emotioneel liedje, en anne, kitten en colet begonnen alledrie een beetje te huilen. "Wat mooi he" "Dat wilde ze zo graag, zingen op haar eigen trouwerij" "en wat kan ze goed zingen he" zeiden ze tegen elkaar.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

LOL! :mrgreen:

Hey Mad, zing es een stukje? :mrgreen:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik droomde vannacht dat Zarath en ik een kindje kregen. We waren van alles vergeten: het kindje wegen, kraamzorg, aangeven bij de burgerlijke stand, het nieuws posten op WS, en ik had de eerste dag flesvoeding gegeven terwijl ik borstvoeding een veel beter idee vond. Allemaal vergeten. Dus maar snel overgestapt op borstvoeding, wat eigenlijk meteen goed ging, maar in mijn droom was ik van plan om maar snel kitten te bellen voor lactatie les. :shock:

IRL duurt relatie-limbo voort, maar we praten nog steeds en gisteren gezellig (was ook echt gezellig!) samen naar de verjaardag van een vriend van Zarath geweest. Misschien dat ik daar zo raar van ben gaan dromen. :D
madeleine

Bericht door madeleine »

kitten schreef:LOL! :mrgreen:

Hey Mad, zing es een stukje? :mrgreen:

:worshippy: Haha ik denk dat het een héél besloten gezelschap wordt als ik ga zingen.. iedereen binnen twee tellen de zaal uit.

Maar ik moet bekennen dat in mij trouwfantasien de motor altijd een grote rol heeft gespeeld. Nu komen daar ook nog wat Bdsm achtige handelingen bij..:8-):
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat ik nog op de middelbare school zat in een klas, en het ging over wat je later wilde worden. De leraar (mijn schoonvader) vroeg het aan mij. Om de een of andere reden zei ik dat het altijd mijn droom was geweest om timmerman te zijn, maar dat ik later pedagogiek ging studeren (ha, dacht ik, ik kan in de toekomst kijken). Wever maakte een of andere sarcastische opmerking (over dat hij toch niet in een huis wilde wonen wat ik had getimmerd oid.). Olleke reageerde verontwaardigd vanaf de andere kant van het lokaal: "Ale seeeeg, Wever, da segde gij toch nie echt he?!" Wever schaamde zich duidelijk.
Na de les kwam ik olleke nog tegen. Ze had haar haar opgestoken als Franse-revolutie-Marie-Antoinette, en een groen glitterjasje aan. Ik bedankte haar dat ze voor me was opgekomen. Ze zei dat hij nou altijd zulke sarcastuische opmerkingen maakt en dat hij het nou eenmaal niet kan laten :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Mijn bijzonder geavanceerde deurbel was stuk. Een mannelijke WS'er (volgens mij was het Jerry) kwam hem repareren. Marijke keek ook toe en ze had haar rokje aan. De deurbel had ook een camera, die normaal hele degelijke beelden gaf, maar omdat ie nu gerepareerd werd, was de camera onder haar rokje gericht en ze had geen slipje aan en was ook niet geschoren. :shock: Jerry was druk bezig met een schroevendraaier, keek even op het scherm, glimlachte en ging onverstoord verder.

Ik heb over Marijkes ongeschoren kut gedroomd! WTF man!! :panic:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

En Jerry, jep, dat is hem helemaal. :schater:
MILF :grin_ani:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

juffie schreef:En Jerry, jep, dat is hem helemaal. :schater:
Zo zou ik ook wel eens kunnen reageren. Eerst klusje afmaken, dan verder.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik was ergens op een bdsm bijeenkomst en daar was ik een pony aan het optuigen. Toen ik het hoofdstel bij haar opzette keek Anne mij vragend aan, waarom ze dat bit in kreeg. (De pony was Anne)
Geniet van de positieve momenten.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Droomde dat ik naar een WS-parkmeet was. Een pretpark of dierentuin, dat is me niet helemaal meer duidelijk. Maar ik had wel Beer mee, in een babydraagdoek.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Ik had laatst ook een ws-droom, of, een stukje in ieder geval. Het was heel raar, het enige dat ik me nog kan herinneren is dat Crownless mijn broertje had gezien in een trui met daarop een frietmoord, en dat ze hysterisch aan het rondrennen was terwijl ze schreeuwde dat er een moord was gepleegd en dat dat zo verschrikkelijk was, en dat iemand iets moest doen.

Afbeelding
Niet dat ik weet hoe Crownless er in het echt uitziet, want ik ben haar voor zover ik weet nog nooit tegengekomen... Maar ik wist in mijn droom zeker dat het Crownless was
Ik weet jammer genoeg niet meer wat er daarvoor en daarna gebeurde...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Hoe zag ze er in je droom uit dan? :mrgreen:
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Dat weet ik niet meer :shutup: ...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Crownless

Bericht door Crownless »

Lol!

En die trui ken ik! Lang leve de large :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie