hoge hakken topic
- JJV
Re: hoge hakken topic
gaan de laarzen tot over de knie of gaan er mensjes over de knie terwijl je die laarzen draagt?
ow
ontopic
finland heeft blijkbaar hoge hakken op z' n postzegels staan... How about that
ow
ontopic
finland heeft blijkbaar hoge hakken op z' n postzegels staan... How about that
~\v/~
Ik wou dat mijn nieuwe laarzen nou eens eindelijk afgeleverd zouden worden.
Het pakket ligt al meer dan 2 weken bij de douane en ik krijg gister pas een inklaringsbrief
Het pakket ligt al meer dan 2 weken bij de douane en ik krijg gister pas een inklaringsbrief

- kitten
Mijn laarzen zijn stuk! :icon_sad: :icon_sad:
- Peter^
- Contacteer:
@Abg: Nieuwe laarzen of oude die je hebt laten repareren? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
Geniet van de positieve momenten.
Heel goed onthouden Peter. Diegene die gerepareerd zouden worden, idd.
Die waren van suedine. Ik heb ze nu ge-upgrade naar Lederen overdeknie laarzen.
Ohhh en ze hebben zo geil hakje. Zo'n bijna spijker stilleto.
Die waren van suedine. Ik heb ze nu ge-upgrade naar Lederen overdeknie laarzen.
Ohhh en ze hebben zo geil hakje. Zo'n bijna spijker stilleto.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- kitten
Ik was op een feestje gisteravond, en daar waren nogal wat travestieten (geweldige dames, echt!), en ook een man die, volgens mij voor het eerst, een kort strak jurkje aanhad. Erg dapper! Al had hij verder niet veel travo-gevoelens, het was wel erg leuk en lief om te zien. Alleen had hij er wel een spijkerbroek onderaan en gympen, en dat kon natuurlijk niet. Ik en Dropje, met wat hulp van onze omgeving, hebben hem kunnen overhalen toch de panty aan te doen. Alleen toen die schoenen nog... Gelukkig had 1 van de travo's zijn schoenmaat, had ze (natuurlijk
) meerdere paren damesschoenen met hak mee (8 tot 10 cm), en mochten we een paar lenen.
Het kostte wat tijd, overredingskracht en met rust laten, maar de dappere man heeft ze uiteindelijk toch aangedaan, en is er zelfs 2 trappen op- en af mee geweest om in de dans-zaal even een rondje te lopen. Zwaar respect!

Het kostte wat tijd, overredingskracht en met rust laten, maar de dappere man heeft ze uiteindelijk toch aangedaan, en is er zelfs 2 trappen op- en af mee geweest om in de dans-zaal even een rondje te lopen. Zwaar respect!
@ faery idd nog zo'n dappere herder die binnen een paar uur op hakken kan lopen? Waren het stilleto's?
Wat lief dat die schoenen geleend mochten worden...
Voor de liefhebbers, die geen fetlife hebben.
Ik heb mijn schatjes/kindjes/huisdiertjes eens gefotografeerd, met mijn nieuwe camera.
Wat lief dat die schoenen geleend mochten worden...
Voor de liefhebbers, die geen fetlife hebben.
Ik heb mijn schatjes/kindjes/huisdiertjes eens gefotografeerd, met mijn nieuwe camera.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hij heeft er maar even op rondgelopen (een kwartiertje?) maar aangezien het zijn eerste keer was, en totaal ongepland ook nog eens: echt klasse! Het waren meer pumps geloof ik, maar een hele grote hak was het niet 

- Peter^
- Contacteer:
Dan denk je dat er lieve poesjes in de vensterbank liggen, maar kijk uit voor hun scherpe nageltjes. 

Geniet van de positieve momenten.
- kitten
Mijn laarzen zijn echt overleden. :icon_sad: De naad op de neus laat los, de rits heeft het van eentje begeven en de hak bladdert af. :icon_sad: Maar ik heb de grootst mogelijke moeite nieuwe te vinden! Ik hou niet van puntige neuzen, maar ook niet van te braaf-bolle. Ik hou niet van cowboyig en niet van te kamp of te truttig. Ik wil gewoon mijn eigen laarzen terug! :icon_sad: :icon_sad: Maarja, na 2,5 jaar dagelijks gedrage, 1x nieuwe zolen, 2x nieuwe hakken... zijn ze gewoon echt, echt óp. :icon_sad: Dood. Overleden. Niet meer te reanimeren. :icon_sad: :icon_sad:
Een echt goeie schoenmaker zou ze na moeten kunnen maken als ze je oude laarzen hebben.
Dan heb je weer precies die goeie ouwe trouwe laarzen, alleen dan splinter nieuw
Dan heb je weer precies die goeie ouwe trouwe laarzen, alleen dan splinter nieuw