het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
tessie
Contacteer:

Re: het beweeg-topic

Bericht door tessie »

Ja 6 weken gratis sporten is toch leuk! Ik geloof er niks van dat het een algemene actie is trouwens. Ik had gemaild voor de prijsinfo, en toen werd er niks over korting of actie gezegd. Toen ik terug mailde dat ik nog even moest overleggen of het wel in ons budget pastte, kreeg ik ineens een dag later een mailtje over dat er toevallig nu een actie was die nog 2 dagen liep.... ;-)
Maar ik vind het een goede deal!
JerryM

Bericht door JerryM »

Ja, die app is alleen nodig als je je eigen muziek wilt gebruiken, dan kan de app je met een piep aangeven wanneer je moet wandelen en wanneer je weer moet joggen.

@Marijke - Ik denk dat het voor mij beter is dat ik niet zelf bepaal wanneer ik niet meer kan. Heb zoiets hiervoor ook geprobeerd, maar dat werkt gewoon niet voor mij. Nu bepaalt het schema wanneer ik kan rusten, en heb ik ook eigenlijk geen idee hoe lang ik nog moet, het kan over 10s al over zijn, maar ook pas over een minuut, ik moet gewoon doorlopen, en heb een doel, dat is geloof ik ook een goede techniek om voornemens vol te blijven houden.

Net trouwens een interessante podcast geluisterd over willpower enzo:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7uccfx0yXRE[/youtube]
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Nog even een vraagje voor de vrouwen met grote borsten: Waar halen jullie sportbh's vandaan? Vroegâh, toen ik nog in een 80E paste, was 't niet zo moeilijk, maar nu ik op een 80G zit, lukt 't me so far niet om een fatsoenlijke sportbh te vinden. Wat ik gevonden heb, was ofwel niet ondersteunend genoeg (denk: stuiter, stuiter...), of was er gewoon niet in mijn maat...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

Heb je het al geprobeerd in een winkel speciaal voor grote cupmaten?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik ben naar de lingeriewinkel gegaan. Ik had een sportbh van Triumph.
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

:panic: Whaaa! Ik ben lid van de sportschool! Whiii!
Morgenmiddag gelijk de eerste afspraak, je traint eerst drie keer onder begeleiding van een instructeur voor uitleg en kijken wat je kan enzo, en dan krijg je daarna een trainingsschema!
Ik vind het echt eng, maar heb er ook zin in!
Cera

Bericht door Cera »

Leuk, tessie! Veel succes! Wat vind je eigenlijk eng aan naar de sportschool gaan?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nou.. eh.. alles eigenlijk.. Ik heb echt geen conditie en ik ben dik. Dus ik schaam me dan sowieso wel. En volgens mij krijg je eerst ook zo'n test om te kijken hoe je conditie is, vind het gewoon genant enzo. Ben bang dat ik het niet goed kan en alles... Onzekerheid gewoon ofzo?
Cera

Bericht door Cera »

Je onzekerheid herken ik wel. Kwam ook op de sportschool met een slechte conditie en veel overtollige kilo's. Zoals velen denk ik met jou en mij. De sportinstructeurs zien bijna niet anders. Je gaat juist naar de sportschool om daar aan te werken. Zet 'm op!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Thanx Cera!
Ik vind het ook wel leuk hoor, naast eng ;-) Ben ook heel erg benieuwd hoe het zal zijn en hoe het gaat.
Cera

Bericht door Cera »

Met joggen heb ik, in tegenstelling tot bij fitness, moeite mijn ademhaling onder controle te houden. Langzaam in ademen door mijn neus en uit ademen door mijn mond werkt voor mij niet. Ik doe dit nu door adem te halen alsof ik weeën aan het opvangen ben. Eenmaal diep door mijn neus in en drie keer door mijn mond uit. Een soort van puffen, zeg maar. Hebben jullie nog tips wat betreft de ademhaling? Fitness lijkt voor mij conditioneel tot nu toe minder zwaar.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Mij helpt het om af en toe tussendoor even heel diep adem te halen, echt even diep te zuchten zeg maar. Dat doe ik tijdens het rennen, maar ook in de wandelstukjes.
skaoot

Bericht door skaoot »

@Sabrina:Ik heb gisteren een sportbh bij Hunkemoller gekocht maar mijn boezem valt nog onder gangbare maten :)
@tessie: tof! succes morgen!

Vandaag sporten wordt het niet. Op werk was het bijna sport met werken in de patchruimte :P Zondag dan maar!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Cera schreef:
Sayaatje schreef:klinkt leuk, maar dan ga je dus hardlopen met de telefoon als mp3speler? Waar raak je die kwijt dan? xD dat is toch veel te groot?

anyways, is voor mij geen optie. Ik heb geen internet op mijn mobiel
Ik heb m'n telefoon en sleutels (en voor toen ik nog in Rotterdam woonde en 's avonds door het Zuiderpark jogde, een pepperspray) altijd in een buideltasje. Het zit niet in de weg bij het lopen. Ik heb geen sportbroek met goede zakken en draag nooit een jasje tijdens het trainen. In m'n BH wordt het te zweterig. En voor trainen met Evy van Start to run heb je geen internet nodig. Een (mobiel met een) MP3 speler is voldoende.
Off-topic: Jij woonde vlak bij mij :biggrin:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Cera

Bericht door Cera »

Voleuse schreef:
Cera schreef:
Sayaatje schreef:klinkt leuk, maar dan ga je dus hardlopen met de telefoon als mp3speler? Waar raak je die kwijt dan? xD dat is toch veel te groot?

anyways, is voor mij geen optie. Ik heb geen internet op mijn mobiel
Ik heb m'n telefoon en sleutels (en voor toen ik nog in Rotterdam woonde en 's avonds door het Zuiderpark jogde, een pepperspray) altijd in een buideltasje. Het zit niet in de weg bij het lopen. Ik heb geen sportbroek met goede zakken en draag nooit een jasje tijdens het trainen. In m'n BH wordt het te zweterig. En voor trainen met Evy van Start to run heb je geen internet nodig. Een (mobiel met een) MP3 speler is voldoende.
Off-topic: Jij woonde vlak bij mij :biggrin:
Ook off-topic: Grappig, Voleuse. Ik woonde tot drie maanden geleden vlakbij landhuis de Oliphant. Het Zuiderpark was altijd een goede sport- en wandellocatie. Inmiddels woon ik in de omgeving van Leiden. Las dat jij ook recent bent verhuisd. Heb je Rotjeknor ook verlaten?
Plaats reactie