het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
JerryM

Re: het beweeg-topic

Bericht door JerryM »

les 2 gedaan. Ging wel. Maar ik loop ook echt niet snel hoor. Ging wel goed. Weet nog niet wanneer de volgende les door kan gaan.

Ik deed het deze keer trouwens met mijn eigen muziek en de Impetus app, daar had ik een eigen preset gemaakt met het schema van les 2. piepjes werkten goed. In de betaalde versie kan je ook presets im-en exporteren.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Rennen door de regen vind ik echt super fijn juist!
En wow Jerry, dat je vandaag gegaaan bent na een feestje! Ik was ook van plan, maar ik denk dat ik skip... Heb ook spierpijn in armen en benen van de sportschool gister, en daar moet ik morgen alweer heen.
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik heb net de eerste les gedaan! Nu best moe en warm, maar wel volgehouden! En al lopende een route gevonden en eindigde precies thuis :)
Dinsdag weer!
En misschien durf ik met een zomers buitje ook te gaan....
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Yey! Goed gedaan skaoot! En knap dat je het gelijk goed kon volhouden!
En in de regen rennen moet je gewoon echt eens proberen. Leek mij ook vreselijk, maar later hoopte ik juist steeds op regen :D
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik het vrijdagavond gewoon gewonnen! Dat is zo nieuw voor mij. Maar wel gaaf om mee te maken. En een compliment gekregen dat ik vooruit gegaan ben. Blijkbaar is regelmatig trainen en spelen ook echt ergens goed voor :static:

Ook knap van alle hardlopers. Dat gaat nooit mijn sport worden. Ben ik te onhandig voor.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Yey gefeliciteerd nijntje!!

En voor hardlopen hoef je toch niet handig te zijn?
nijntje

Bericht door nijntje »

Handig misschien niet. Maar motorisch onhandig en hardlopen gaat niet echt lekker samen. Serieus, ik kan dat gewoon niet. Korte sprintjes op de squashbaan gaat prima, maar als je mij een keer ziet rennen ergens snap je wat ik bedoel.
JerryM

Bericht door JerryM »

Maakt eerlijk gezegd niet uit hoe het er uitziet. Het gaat erom dat je beweegt, en dat je spieren aanspreekt die normaal niet zo aangesproken worden. Zeker dat joggen zal er zelden charmant uitzien.
- STM

- Abraham Lincoln
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Haha ik krijg gelijk beelden van phoebe uit friends als zij rent :P
Maar ik zie er ook verre van charmant uit als ik ren hoor :P Laatst ging ik rennen, en SPM moest toevallig net in de buurt zijn, dus die stond me voor de grap op te wachten in zn auto waar ik altijd ren. Nou, ik ben dus echt snel doorgerend. Ik schaamde me rot :')
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja dat moest ik ook even uit mn hoofd zetten. Kwam ook een andere jogger tegen, zo´n modelmaatje blond, geen rood hoofd enzo... Die doet dat al 10 jaar dacht ik maar. En als mensen naar buiten kijken en mij zien rennen en denken goh dat ziet er niet uit, dan moeten ze toch wat beters verzinnen om te doen. Maar stiekem spookte het bij mij ook wel een beetje door mn hoofd.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

Ja, ik kwam ook massa's wandelaars tegen donderdag en nastarende jongeren op bankjes. Vond ik ook helemaal niks. Maar heej, over tien weken ren ik ze zo voorbij! Puh!

Hebben jullie nog tips qua broek? Draag nu een ultradunne gestreept-qua-stof-maar-niet-in-kleur 'pyjamabroek' van de h&m die twee zomers terug hartstikke in was. Als je begrijpt wat ik bedoel.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
JerryM

Bericht door JerryM »

Iets dat lekker zit.

Ik ren als ik de hond uitlaat, met mn wandelschoenen en mn spijkerbroek.
- STM

- Abraham Lincoln
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb ook niet echt tips, ik heb gewoon een sportbroek, van zo'n raar stofje, van de H&M. En daarbij of een gewoon katoenen shirtje, of zo'n speciaal shirtje uit de hardloop-lijn van een of andere sportwinkel. Maar volgens mij maakt het niet zoveel uit, als het maar lekker zit.
nijntje

Bericht door nijntje »

Lief dat jullie allemaal denken dat het in mijn hoofd zit hoor. Maar mijn motoriek IS gewoon niet okee. Dat wil zeggen dat ik bij hardlopen gewoon over mijn eigen voeten ga struikelen. Mijn rennen is een soort stampede omdat ik niet op de normale manier mijn voeten neerzet. Meestal valt dat niet op, maar bij sommige activiteiten, en rennen is er zo een, zie je dat het niet klopt.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik dacht niet per se dat t alleen in je hoofd zat hoor, ik dacht dat je gewoon bedoelde dat het er oncharmant uit zou zien. Maar als je echt gaat struikelen, dan is het idd niet handig.
Plaats reactie