Meisjesfiets 20 inch?

Gesloten
ruby-vita

Meisjesfiets 20 inch?

Bericht door ruby-vita »

Yeah, de kleine spruit kan fietsen, zonder zijwieltjes!!!! :static:
Trots, trots, dat ze is! ( en ik ook)

Echt erg leuk, en we fietsen dan ook wat af. Nu is ze nogal lang van stuk en ze fietst eigenlijk op een te klein fietsje. Ze trapt zich een ongeluk om wat vaart te maken en haar knieen zitten zowaar in haar nek.

Ik ben op zoek naar iemand die nog een wat groter fietsje heeft staan. Ik geloof dat 20 inch de volgende maat is, en een slag groter is dan die waar ze nu op fietst. Ik wil het fietsje graag tegen een redelijke prijs van je overnemen, en als de fiets roze is, of iets roze achtigs op het frame heeft, nou dan... :omg: :faint:... dan komt ze niet meer bij van geluk! :P

Ik ben ook al druk aan het zoeken op marktplaats, en kringloop winkels, en waag de gok hier ook maar eens.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Meisjesfiets 20 inch?

Bericht door juffie »

Wat goed dat ze kan fietsen!!! :static:

(Sorry, die maat heb ik nog niet! :P)
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 328
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Meisjesfiets 20 inch?

Bericht door kitten »

Middelste heeft een fiets die te klein is geworden. Of is dat te groot nog, denk je...? Ik weet eigenlijk niet hoeveel inch die is...
ruby-vita

Re: Meisjesfiets 20 inch?

Bericht door ruby-vita »

Ja, het is zooooo leuk om met haar te fietsen!

Ook wel heftig hoor, ineens word haar wereld weer een stuk groter en het gevaar ook! Verkeersregels uitleggen aan een vijfjarige is best ingewikkeld, en haar op tijd leren remmen ook...pfwieuwwwww.
Ze is zo kwetsbaar, zo'n kleintje op haar fietsje in het drukke onoverzichtelijke verkeer.
En dan fiets ik natuurlijk nog op hele rustige weggetjes met haar.

Maar echt super leuk om samen een stukje te fietsen!
Sinds ze kan fietsen, wil ze iedere dag op de fiets naar school!

Edit @Kitten: Geen idee? Hoe oud was de middelste toen ze die fiets kreeg, en erop fietste?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 328
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Meisjesfiets 20 inch?

Bericht door kitten »

Even denken, toen woonde ik nog niet zolang in het vorige huis... da's in augustus 4 jaar geleden, ze is nu 9. Dus zou wel eens perfecte maat kunnen zijn. :) Ik maak morgen even een foto! PB me je mail adres even!
Gesloten