bedoel met makkelijker: puur het niet kunnen mastruberen, ipv er uit zich zelf afblijven.
dus niet de rest wat erom heen komt kijken van het voelen enz..
wat john zijn gordel betreft die zie je dus niet, doordat rvs zwaar is hangt het mooi naar beneden en zie je hem zelfs in een spijkerbroek niet.
volgens john voel hij hem na een poosje ook niet meer, denk idd dat je lichaam er aan went ofzo.( en dat beamen zijn klanten)
en in de tijd dat ze hem wel voelen vinden ze in het de regel juist geweldig steeds met dat feit van eigendom geconfronteerd te worden.
vandaar ook dat er soms best lange tijden zijn dat hij hem van mij niet hoeft te dragen, zodat hij hem juist wel weer voelt.
rennen zal idd ook met rvs niet zo fijn gaan, maar das dan juist wel weer leuk

dat de standaard gordels niet lekker en of comfortable zitten hoor ik heel vaak, en ja ik vind die plastic dingen ook lelijk.
vandaar dat ik mensen dus ook aanraad, er eentje op maat te laten maken, als je langere tijd met kuisheid bezig wilt zijn, want dan kan ie zonder problemen echt lang gedragen worden.
moet wel heel erg opletten dat ik hem geen knietje geef met gordel om, want heb zo'n groot vermoeden dat, dat bij mij pijnlijker gaat zijn dan bij hem
verheug me er zeer op dat we een keer door een metaal detector moeten terwijl hem om heeft