Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: Post hier over je dier!

Bericht door juffie »

Wat goed!! Fijn joh!!!
MILF :grin_ani:
Crownless

Bericht door Crownless »

It's a chocolate lab! Yay!

Heb je al eerder een hond gehad? Ga je op puppycursus? Mag ie op de bank? Hoe kwam het dat je voor Renco koos?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
artemis

Bericht door artemis »

Liefffffff
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

nee, nog nooit eerder een hond gehad, wel oppashonden en wandelhonden, maar nooit een voor mezelf en ja, ik ga naar puppycursus, mede juist omdat ik nog nooit zelf een hond heb gehad, kan ik volgens mij heel veel van leren. Nee.. de meubels zijn voor de mensen, de grond en zn bench is voor hem:). Renco is de naam die al 30 jaar in mn hoofd zit voor een mannelijke huisgenoot, mijn dochters zouden ook geheten hebben als ze een jongetje waren geweest (één van hen dan in ieder geval).

hij is zn eerste nacht helemaal goed doorgekomen, heeft alleen twee minuutjes gejankt en gepiept en geblaft toen ik naar bed ging, daarna niet meer tot vanmorgen 9 uur mn dochter met m naar buiten ging, kon ik nog lekker ff op gemak wakker worden..
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wat een snoepje! Tof van die buurvrouw! Geeft je toch wat meer bewegingsvrijheid (tot je 'm leert om onverstoord achter de bar door alle vrolijkheid en gezelligheid heen te slapen, maar dat zal misschien nog even duren. ;) ).
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

hij doet t best goed:) begint al steeds vaker voor de deur te drentelen als ie naar buiten moet, gaat steeds betere accepteren dat ie niet op kabels en snoeren mag bijten, maar dat ie zn eigen speelgoed daarvoor moet pakken. Gisteravond (of vannacht eigenlijk) ging hij na de laatste wandeling al vanzelf in de bench liggen. Slaapt t liefst met zn kop op mn voeten
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
leonietje

Bericht door leonietje »

phedre schreef: gaat steeds betere accepteren dat ie niet op kabels en snoeren mag bijten, maar dat ie zn eigen speelgoed daarvoor moet pakken.
Ja dat weten ze als pup heel erg snel tot ze met een maand of 9 in de pubertijd komen dan zijn ze dat spontaan vergeten... En ook dat ze niet aan meubels/plinten ed mogen knagen...

En toch vergeef je ze dat uiteindelijk want ze kijken/zijn zo lief schattig en onschuldig
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

lol,.. ik ben wat dat betreft echt niet zo makkelijk hoor... hij zal echt moeten leren dat mijn spullen van mij zijn en zijn spullen van hem. Was vroeger toen de kids klein waren ook zo.. hun speelgoed voor hen, mijn spullen voor mij en ben daar best altijd behoorlijk consequent in geweest. Hoop dat ik dat met renco dus ook volhou:):) maar vooralsnog gaat t hartstikke goed:)
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

hellep!! mijn hond is een alcoholist in wording!!! bij Phee's duikt ie meteen de bierkrat in om alle lege flesjes af te likken, de volle kan hij niet bij:) hier thuis duikt ie heel vaak de kist in met flessen drank...
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Lol, wel vaker gehoord dat ze het lekker vinden ja.
Proberen af te leren is enige optie denk ik.
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik heb een gemene truuk gehoord van iemand wiens hond steeds boterhammen van tafel stal. Een boterham royaal besmeerd met sambal. Hond deed het nooit meer. Dus misschien De bovenkant van alle flesjes insmeren met sambal?
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Helaas zijn sommige honden gek op sambal. En op wasabi. :clown:
Crownless

Bericht door Crownless »

Gisteren gaf ik mijn poes Kiara een nieuw speeltje. Een balletje omwikkelt met bont. Zij houdt van bont. Like OMGDAFUKITSFURRRRYOURETHEBESTOWNEREVAH-houden van bont. Ze heeft het balletje er al uitgesloopt, en loopt nu met een verkwijld stukje ex-konijn. Like, d'aw! En daar komt ze dan onder luid miauw mee aanlopen. Geen idee wat ze ermee bedoelt. Is het 'kijk wat ik gevangen heb?' of 'wil je dit weer voor me de hal ingooien zodat ik er weer mee kan spelen?' of 'kijk, kadootje'? of 'this could happen to you, puny human'? Geen idee. Echt, geen idee.

Weten jullie het?
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

een combinatie van alle opties?
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

1 van onze katten doet dat miauwen ook,
alleen dan met een echte muis als ze die gevangen heeft en hem gaat opeten.
Dus qua gedrag is het niet vreemd maar wat ze ermee bedoelen is mij ook nog steeds een raadsel..

Als ze hem niet op gaat eten doet ze dat meestal niet en legt ze hem bij de deur neer (buiten)
Plaats reactie