Vrolijk!
Re: Vrolijk!
Geslaagde eerste date met leuke smsjes en mailtjes in de avond en dag erna zijn goed voor mijn humeur. 

- kitten
Woeiii LM!! :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: Tell me more, tell me more, did you get very far?
- eireann
- Site Admin
tell me more, tell me more, like does he have a car?
Dank voor de vrolijke oorwurm
Dank voor de vrolijke oorwurm

**Self Rescuing Princess**
- Ravelijne
Colet, een oorwurm is een liedje wat je niet meer uit je hoofd krijgt. Ik heb geluk, ik ken Grease niet goed genoeg. 

- eireann
- Site Admin
ik bedoelde
en niet de striketrhough
een oorwurm is een liedje wat in je hoofd blijft hangen, dit was een vrolijke oorwurm. Liedje van Grease waar ze over hun vakantie vertellen. Kitten gaf een regel en ik de volgende
en niet de striketrhough
een oorwurm is een liedje wat in je hoofd blijft hangen, dit was een vrolijke oorwurm. Liedje van Grease waar ze over hun vakantie vertellen. Kitten gaf een regel en ik de volgende
**Self Rescuing Princess**
- pluis
vandaag zelf n Goed Gesprek gehad. Veel besproken, niet echt onderhandeld, wel wensen en mogelijkheden naast elkaar gelegd.
Over iets meer dan n week moet ik terug om te ondertekenen, en hopelijk staat dan de afspraak voor de keuring ook.
Ha!
(nee, nee, geen slavencontract.. N hypotheek)
Over iets meer dan n week moet ik terug om te ondertekenen, en hopelijk staat dan de afspraak voor de keuring ook.
Ha!
(nee, nee, geen slavencontract.. N hypotheek)
- eireann
- Site Admin
Inderdaad! Goed man!
Ik heb een vervelend experiment bijna af! Nog wat kleine details alleen, en zonder die details werkt 't ook wel, maar met details goed is het mooier (maar daar heb ik even hulp bij nodig).
Nu even een meeting over een website, en dan verder programmeren aan een ander klein experiment. Yay! Productiviteit FTW
Ik heb een vervelend experiment bijna af! Nog wat kleine details alleen, en zonder die details werkt 't ook wel, maar met details goed is het mooier (maar daar heb ik even hulp bij nodig).
Nu even een meeting over een website, en dan verder programmeren aan een ander klein experiment. Yay! Productiviteit FTW

- pluis
Joah, t voelt ook wel heel Grote Mensen-achtig 
En leuk, ook.

En leuk, ook.
- kitten
hypotheek? Gaat jij verhuizen dan?
- pluis
Neej, ik ga van de constructie waarbij ik de kosten van pluishuis-op-pluispapa's-veel-grotere- hypotheek aan papapluis betaal naar n constructie waarbij ik de hypotheek voor t pluishuis rechtstreeks aan n bank betaal..
Banken willen namelijk geen zaken doen met studentenpluisjes, maar de pluispapa wel (want die kent zn dochter n beetje
)
Dr moet dus n nieuwe hypotheek.. met NHG en koopsubsidie en overlijdensdingesen en eventuele arbeidsongeschiktheidsdingesen.. En n taxatierapport voor de WOZ waarde van de Casa pluis, ook nog.
Banken willen namelijk geen zaken doen met studentenpluisjes, maar de pluispapa wel (want die kent zn dochter n beetje

Dr moet dus n nieuwe hypotheek.. met NHG en koopsubsidie en overlijdensdingesen en eventuele arbeidsongeschiktheidsdingesen.. En n taxatierapport voor de WOZ waarde van de Casa pluis, ook nog.
- Crownless
- kitten
Grote Mensen dingen idd! 

- JJV
deel 1 en 2 morgen op tveireanne schreef: tell me more, tell me more, like does he have a car?
(rijmt ook nog)
al is 2 beetje .. weird
~\v/~