vandaag 1e cursusdag.... met maar 5 cursisten... en dan blijkt dat ik toch wel best wel weet hoe mijn vak in elkaar zit en dat ik best wel veel weet... ondanks dat ik zelf altijd denk dat ik het niet weet.. (terwijl ik gerust de diploma's wel heb hoor).....
maar omdat ik 'maar binnendienst' doe.... en daar wrodt atlijd wat tegenaan gekeken als kantoortrutjes.... en dus niet kan/wil/durf te adviseren..... denk ik altijd dat ik het ook niet weet...
*doet mee in de vrolijkheid*
M'n studie gaat goed! Ik heb gewoon als enige Nederlandse zónder buitenlandse achtergrond een vrijstelling gekregen voor mijn Speaking-vak, omdat mijn Engels al zo goed is dat ik 't vak voorlopig mag overslaan :icon_biggrin:!
En daarnaast had ik laatst ook de beste essay van de klas bij Writing, en werd ie zelfs als voorbeeld op de muur geprojecteerd om iedereen te laten zien "Zo moet het!"!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You