Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Crownless

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Crownless »

Ze uitvoerig aaien, zodat ze elkaars geur krijgen. Dat hielp hier toen een poezel niet meer geaccepteerd werd door de ander nadat ze geopereerd was en anders rook door narcose enzo.
Was superzielig trouwens, is de dame echt helemaal versuft van de narcose en heeft ze pijn, doet ook nog de andere poes zomaar naar tegen dr. Ze begreep er niks van.

Nou ja, of het hielp... Kan ook zijn dat ze gewoon haar eigen geur terug had na twee dagen. Maar 'verplicht' poezen aaien is nooit weg ;)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
pluis

Bericht door pluis »

@ nijn

De ze man kan toveren met katten.
http://jacksongalaxy.com/2010/10/01/cat ... oductions/" onclick="window.open(this.href);return false;
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik heb het bij logeerpoes en mijn eigen kat opgegeven. Nu scheelt het ook dat logeerpoes van mijn ouders is en ze nooit hoeven samen te wonen. Dus ik had de achterliggende toekomstgedachte niet.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Sinds een paar dagen is kat heel rustig en hij eet ook een stuk minder. Normaal als ik de koelkast open trek dan staat ie gelijk bij me omdat ie iets lekkers wil, vanochtend niet. En hij is ook bijna niet op pad, als ie al naar buiten gaat ligt ie alleen in het gras. Vriendin die dierenartsassistent is zei dat als hij geen wondjes heeft en wel eet en drinkt (ook al is het minder) zei dat ik het even in de gaten moet houden. Puh.. Huisdieren zijn leuk, me er zorgen om maken niet!
skaoot

Bericht door skaoot »

Awww hopelijk is het maar tijdelijk.
Mijn poezels waren heel blij dat ik weer thuis kwam! Leuk twee van die blije beestjes. Had ze ook wel gemist :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Leuk thuiskomen is dat!
xAmberx

Bericht door xAmberx »

Muhhh.. "puppy" is al een poosje niet in orde, sloom, lusteloos, supersnel moe. Terwijl het een jonge herder is die normaal de hele dag stuiterend staat te wachten tot we ein-de-lijk weer eens wat gaan doen want het is al een half uur geleden sinds we gewandeld hebben. Loopje was ook niet goed, dus vanmorgen maar naar de dierenarts. Allemaal foto's gemaakt van het skelet/gewrichten, bloed afgenomen, maar ze hebben niets gevonden. We mogen haar straks weer ophalen, als haar roesje is uitgewerkt, en de killer rekening betalen natuurlijk :| , maar nog geen idee wat er nou loos is.. Niet leuk.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oh, akelig! Ik hoop dat je er snel achter bent of dat het gewoon weer over gaat.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Oooooh, ik heb toch zo'n leuke kat op de asielsite gezien:
http://www.asielenrijnmond.dierenbesche ... at/2/24875" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben helemaal verliefd!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Mack

Bericht door Mack »

'n piraat! Ik heb 'm nog niet aan Laurel laten zien. Die gaat helemaal stuiteren. :inluv:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Inderdaad een piraat! Zoveel coole namen zou hij kunnen hebben!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
xAmberx

Bericht door xAmberx »

Ohh die is heel leuk!

Er is niets uit de testen van pup gekomen zover, bloed ligt nu bij het lab om verder te bekijken. :nopompom:
colet

Bericht door colet »

Ieks, ik heb net keihard gegild!

Ieeeeee :panic: een rat! Midi kom...snel...Help, er loopt een rat door de kamer! Pak hem...pak hem....ieeeeeeeee!!!

Ik heb konijn en ratten te logeren van maxi en blijkbaar had één van die ratten de deur opengekregen :shock: Ik ben me rot geschrokken dat dat ding zo rondliep! (is het nodig te vermelden dat ik ze afschuwelijk vindt?)
kitten

Bericht door kitten »

Ahhhhh en ze zijn zo lief!
Crownless

Bericht door Crownless »

Poes heeft de hele nacht gemiauwd en aan de slaapkamerdeur gekrabbeld. :crownless: en ik kan het haar niet eens kwalijk nemen. Ze heeft 12 dagen in een pension gezeten, en volgens de eigenaresse waren beide poezels bangerikjes en hadden ze zich vooral verstopt.
En nu zijn ze thuis, en wil poes gewoon bij me zijn. Ik snap dat wel. Maar damn, miauwen is vervelend. En nee, je mag niet in de slaapkamer. Maar damn, voet bij stuk houden is moeilijk. De barones is meer Bryans kat, de ander is van mij. En ze roept me! En ik shoo haar gewoon weer weg. :(

De barones slaapt weer gewoon op de gebruikelijke plek, maar ook zij is aanhankelijker. D'aww.. Ik had zo gehoopt dat ze gewoon op hun gemak zouden zijn geweest in het pension. :(

Straks nog maar een beetje extra aaien en knuffelen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie