En bij mezelf ben ik er nog niet helemaal uit

Als je het bijvoorbeeld hebt over een a seksueel.
Die houden helemaal niet van sex! Ze voelen er niks voor/van maar dan ook helemaal niks van sex.
Ik houd ook helemaal niet van sex! En vind dat sex en BDSM ook 2 totaal verschillende dingen/zaken zijn.
Voor mij is "houden van" misschien wel veel intenser dan houden van op de seksuele manier zeg maar.
Maar dan heb ik het kwa sex alleen over mannetje vrouwtje die in elkaar liggen om het zo maar te noemen.
Een vib vind ik namelijk wel "lekker" hoewel ik daar nog steeds niet helemaal over uit ben.
Daar nog bij, als je bijvoorbeeld nare ervaringen heb veel hebt meegemaakt. KUN je dan wel zeker weten of je sex daarom niet leuk vind of dat je gewoon echt a seksueel bent?
Ik raak totaal niet opgewonden van wat dan ook kwa sex, sterker nog ik walg ervan (bij mezelf dan niet als anderen het doen enzo sex op zich vind ik iets heel moois!) het te "doen" ik vind het smerig en eng!
Het enige wat ik kwa sex of sexueel zou kunnen koppelen is dan de vibrator! Verder niks......
Met andere woorden, hoe weet je zeker wat je "geaardheid" is?
Om even iets recht te zetten alvast, sex op zich vind ik iets heel moois! Ik begrijp zelf niet hoe zoiets zou "voelen" ook om bijvoorbeeld seksueel aangetrokken te zijn naar een persoon maar ik weet wel dat mijn gevoelens naar iemand toe/over iemand heel erg diep en intens zijn en dat "dierbaren" heel erg diep in mijn hart zitten en blijven. Vandaar dat ik zei dat wat ik heb misschien wel veel intenser zou voelen dan seksuele liefde zeg maar.
Verder geniet ik heel erg van de kinks en kinky dingen in mijn leventje kwa BDSM en dingen daarbuiten!