Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
pluis

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door pluis »

Volgens mij is het weer tijd voor nieuwe bh's. :panic:

Alle 75 D's die ik nu heb, beginnen te schuiven en geven me side-boob. 's Morgens, als ik alles er netjes in prop, zijn de cups net een beetje te vol. Naarmate de dag vordert, zakt alles een beetje en begint het geschuif. Zit ik achter m'n bureau de beugels weer op z'n plek te sjorren of (ook lekker) een 'full tit scoop' te doen om alles weer op de goede plek te krijgen. K sta ook weer steeds m'n rugband naar beneden te trekken.

De 70 E's gaan nog wel, gelukkig, maar daar heb ik er maar twee van.

Ik snap de discrepantie niet zo goed, ik ben qua heupbreedte toch eh.. behoorlijk, maar dan zo'n kleine omvangsmaat in bh's.. Enfin. Binnenkort maar 'ns kijken of er nog Sapphs in de uitverkoop zijn.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Volgens mij kan ik hier ook legitiem beginnen meeposten.

Ik had van de week al door dat ik onder bepaalde topjes toch echt een extra laagje moet gaan dragen omdat mijn tepels aftekenen. Maar vandaag merkte ik ook dat ik niet meer trappen af kan denderen als ik haast heb. Dan stuiteren de ...euh... dames-in-wording al gezellig mee. Terwijl het nog echt niet veel voorstelt. Het is wat spier en extra aangezet vet, onder invloed van de androcur. Klieren moet nog gaan groeien, als dit een voorbode gaat zijn... :shock:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

:mrgreen: :mrgreen: Je kunt nog steeds de trap afrennen met "dames" hoor. Je moet alleen een iets andere techniek aanmeten.
Jezebel

Bericht door Jezebel »

*mopper*
Al vier dagen ontoerekeningsvatbaar met buikpijn, hoofdpijn, kramp en stemmingswisselingen van hysterisch vrolijk tot huilbuien. Het mag nu wel weer een keer over zijn... :|
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
kitten

Bericht door kitten »

Meh! Dat is naar, Jezebel!
Xay

Bericht door Xay »

Daantje schreef:Klieren moet nog gaan groeien, als dit een voorbode gaat zijn... :shock:
Beetje stomme vraag misschien, maar weet je hoe groot ze gaan worden? Kon je dat kiezen/aangeven, kan je dat regelen met meds? :bloos: Of hoort dat niet in dit topic en is dat "way to persoonlijk" om te vragen? Sorry!! :bloos:
Wel tof dat je dan echt voor leuke BH's kan gaan shoppen!

Ik heb zelf een maatje A maar ook die kunnen meehuppelen als ik de trap afdender, dus dat zal bij jou niet anders zijn in het groeiproces! ;)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Je mag alles vragen Xay, je krijgt ook op alles antwoordt al dan niet plastisch. :mrgreen:

Ik heb helaas niets te kiezen in cupmaten, net zoals bij andere meisjes is dat maar afwachten en zou ik voor een vergroting kunnen gaan. Het is ook niet te voorspellen hoe groot ze worden, over het algemeen blijven ze vrij klein: a-cups zijn gangbaar en B's komen voor. Groter dan dat is zeldzaam. Maar een en ander is afhankelijk van je lichaamsbouw en genen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Xay

Bericht door Xay »

Ah, bedankt voor je antwoord! Heel natuurlijk dus eigenlijk. Spannend (op een bepaalde manier)! En super dat je er zo open over bent.
Crownless

Bericht door Crownless »

kitten schreef::mrgreen: :mrgreen: Je kunt nog steeds de trap afrennen met "dames" hoor. Je moet alleen een iets andere techniek aanmeten.
Of een ander kledingstuk aan laten meten :shutup:

En verheug je maar vast op onverwachte hobbels/kuilen in de weg. Ik weet nog dat het begon met rare licht pijnlijke knobbeltjes onder de tepels. Fascinerend vond ik het. En raar. En vooral dat het gewoon blijkt dat oudere verkoopdagen gewoon het pashokje inlopen om te kijken of je eerste bh goed zit :eek:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb een tip. Primolut.

Deze pilletjes zijn op recept verkrijgbaar bij de huisarts en hiermee kun je je menstruatie wat verschuiven als je niet aan de pil bent. Dat was erg fijn, anders was ik afgelopen weekend dus ongesteld geweest en dat kon ik echt niet gebruiken met D's United op de planning.

Je moet dit natuurlijk niet om de haverklap doen, maar in noodgevallen (en dat vond ik deze gelegenheid) is het een prima oplossing.
MILF :grin_ani:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

@ juffie: net nu ik terug aan de pil ga beginnen. Dit had ik zoo nodig!
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

En dat kun je zo krijgen? Zonder ingewikkeld verhaal op te moeten hangen bij je huisarts? Hoe zit het met de vergoeding ervan?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik wel bij mijn huisarts ja. En ik kreeg ze mee bij de apotheek geloof ik, of een heel klein bedrag betaald. Geen indruk gemaakt iig. Maar ik ben goed aanvullend verzekerd.
MILF :grin_ani:
vode

Bericht door vode »

Ik heb nou al twee dagen dat als ik 's ochtends opsta en naar de WC ga dat ik net daarvoor een bloeding heb, net alsof ik ongesteld ben geworden maar de rest van de dag niks. Ik slik gewoon de pil en ben hem niet vergeten. Hoe vaag is dat!

En als ik erover google kom ik alleen maar zwangerschaps dingen tegen... :p Niet cool!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Even langs de huisarts misschien, vode?
Plaats reactie