Moet ik naar de dokter?
- Ravelijne
Re: Moet ik naar de dokter?
Diclofenac is ook heel erg slecht voor je darmen, dus misschien vandaar niet de eerste keus? Hoewel het ook als zalf bestaat, die heb ik wel eens voorgeschreven gekregen maar uiteindelijk niet gebruikt omdat ik idd te snel overbelast, dan.
- Jezebel
Is het niet een idee om beide te gebruiken? Dat je wel sneller van je pijn afbent maar ook niet makkelijk overbelast?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
als je de hele tijd pijnhebt kun je je lichaam ook geforceerd en verkeerd gebruiken, een pijnstiller kan dan ook helpen weer even normaal te gaan bewegen en belasten en zo de klachten te vermidneren, Maar eh, doc zal het wel het beste weten.
De ochtend na mijn kies trekken bloed het nog steeds een beetje, en m'n hele kaak is beurs en stijf.
trekt weg of even bellen?

- Sabrina
Absoluut bellen! Ik moest geloof ik al bellen als het vier uur later o.i.d. nog bloedde, volgende ochtend zou ik zeker bellen. Nou ja, bij mij was 't wel weggesneden i.p.v. getrokken, maar then still.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik heb het even aangekeken en het bloeden is gestopt door de hele dag om het uur op een nieuw gaasje te bijten. Maar nu nieuw probleem, mijn kaak gaat niet helemaal open. Nu heb ik altiijd al kaakissues gehad (drugs a plenty are bad mkay) maar volgens internet trekt het weg. Nu voelt het iig niet alsof hij op slot zit maar eerder verstijfd. sochtends was het erger dan nu maar nog steeds niet wat het moet zijn.
Ook even aankijken of toch bellen? Het klinkt plausible dat het wegtrekt iig.
Ook even aankijken of toch bellen? Het klinkt plausible dat het wegtrekt iig.
- tessie
- Contacteer:
Ik zou gewoon even bellen. Dat vinden ze echt niet erg hoor. Gewoon voor de zekerheid. Zij weten er meer van dan wij met zn allen...
Dit is niet voor mij maar mn vriend. Als dit morgen nog zo is gaan we echt naar de dokter maar ik dacht misschien herkent iemand het.
Hij voelde zich de eerste dagen slap en moe, daarna had hij een hele dag flinke hoofd en nekpijn, we dachten eerst door houding achter de laptop. Vandaag voelt hij zich echt raar, het voelt alsof het vanuit zijn hersens komt. Trillingen door zijn hele lijf, zo voelt het maar trillen is minder erg lichamelijk. Zijn adem is af en toe niet helemaal goed en zijn stem klinkt alsof hij gaat huilen. Hij wilt alleen maar liggen en weinig lawaai.
Herkent iemand dit? Hij heeft t nog nooit gehad.
Hij voelde zich de eerste dagen slap en moe, daarna had hij een hele dag flinke hoofd en nekpijn, we dachten eerst door houding achter de laptop. Vandaag voelt hij zich echt raar, het voelt alsof het vanuit zijn hersens komt. Trillingen door zijn hele lijf, zo voelt het maar trillen is minder erg lichamelijk. Zijn adem is af en toe niet helemaal goed en zijn stem klinkt alsof hij gaat huilen. Hij wilt alleen maar liggen en weinig lawaai.
Herkent iemand dit? Hij heeft t nog nooit gehad.
- Ravelijne
Klinkt als het soort iets waarmee je *nu* naar de dokter moet. Kan bijvoorbeeld migraine of meningitis zijn. Heeft hij koorts of zoiets erbij? Ik zou echt vanavond nog even de doktersdienst bellen of baar de Huisartsenpraktijk of zo gaan.
ik zou ook zeker vanavond nog even de doktersdienst/huisartenpost bellen. Zij kunnen beter inschatten wat het zou kunnen zijn. Ik vind het in ieder geval toch wel symptomen waarmee ik direct zou gaan.
Hij wilde het heel graag nog aankijken maar het is nog steeds zo dus nu bellen we de dokter zodra ze open zijn.
Hoe hij het omschrijft klinkt echt alsof t een angstaaval is maar dan eentje van 3 dagen :S
Hoe hij het omschrijft klinkt echt alsof t een angstaaval is maar dan eentje van 3 dagen :S
We hebben gebeld hoor, ik ben m niet zo gewend en hij ook niet.
Hij denkt echt dat het komt door geen geld te hebben. Het UWV doet er nu al 7 weken na zijn afgelopen WW over ipv 4 om zijn bijstands aanvraag af te ronden en naar de gemeente te sturen, normaal is dat 4 weken. En ze laten ook niet weten hoelang ze er nog over doen... En dan hierna nog 4-8 weken wachten op de gemeente om t af te ronden, dan gelukkig wel voorschot.
Hij denkt dat hij zich daardoor zo voelt, hij droomt er ook over. Ik vind het wel plausibel maar het is wel vreemd dat het al zolang aanhoud en zo'n lichamelijke impact heeft op iemand die normaal heel nuchter is. Maar ik snap het wel als je reserves qua geld opzijn en je al een maand geen geld hebt en rekeningen en huur niet kunt betalen.
Kut UWV :S Om half 11 naar de dokter, die kan hopelijk zien of t lichamelijk of psychisch of beide is.
Hij denkt echt dat het komt door geen geld te hebben. Het UWV doet er nu al 7 weken na zijn afgelopen WW over ipv 4 om zijn bijstands aanvraag af te ronden en naar de gemeente te sturen, normaal is dat 4 weken. En ze laten ook niet weten hoelang ze er nog over doen... En dan hierna nog 4-8 weken wachten op de gemeente om t af te ronden, dan gelukkig wel voorschot.
Hij denkt dat hij zich daardoor zo voelt, hij droomt er ook over. Ik vind het wel plausibel maar het is wel vreemd dat het al zolang aanhoud en zo'n lichamelijke impact heeft op iemand die normaal heel nuchter is. Maar ik snap het wel als je reserves qua geld opzijn en je al een maand geen geld hebt en rekeningen en huur niet kunt betalen.
Kut UWV :S Om half 11 naar de dokter, die kan hopelijk zien of t lichamelijk of psychisch of beide is.
Ik vind het juist wel logisch dat het een lichamelijke impact heeft op iemand die nuchter is. Het kan best zo zijn dat een nuchter iemand kleine lichamelijke signalen dat dingen niet lekker lopen negeert, juist vanwege die nuchterheid. Op een gegeven moment gaan een lichaam dan grover geschut inzetten.