Wat eten we vandaag?
- Voleuse
Re: Wat eten we vandaag?
Risotto. Voor het eerst gemaakt, en echt YUM!
Ik probeer allemaal nieuwe recepten uit sinds we vegetarisch zijn geworden, en deze is wat mij betreft een succes.
Ik probeer allemaal nieuwe recepten uit sinds we vegetarisch zijn geworden, en deze is wat mij betreft een succes.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- juffie
- Site Admin
- Voleuse
Oh, vriendje vind t niet lekker. Booo, ik wil een vriendje die van kaas houdt!!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- JerryM
wat voor risotto dan Voleuse?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
-
New York Pizza heeft voor mij gekookt, pizza dus. En Ben&Jerry's
- tessie
- Contacteer:
Oehhh pizza en B&J! yummm!!
Wij hadden koolhydraatarme spinazietaart, was ook best lekker :-) En straks gaat Jay nog koolhydraatarme vla voor me maken <3
Wij hadden koolhydraatarme spinazietaart, was ook best lekker :-) En straks gaat Jay nog koolhydraatarme vla voor me maken <3
- Daantje
- Contacteer:
Koolhydraat arme vla? Hoe maak je dat.
Ik heb dus: Stoofpot van rund, pastinaak, wortel, prei, ui en westmalle. Met aardappelpuree en verse appelmoes.
Ik heb dus: Stoofpot van rund, pastinaak, wortel, prei, ui en westmalle. Met aardappelpuree en verse appelmoes.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- tessie
- Contacteer:
Volgens mij bijna hetzelfde als wanneer je het gewoon doet, alleen ipv suiker koolhydraatarme zoetstof gebruiken, en geen maizena. En wel room en geen melk.
- Voleuse
http://www.jamieoliver.com/recipes/riso ... tto-recipe" onclick="window.open(this.href);return false;JerryM schreef:wat voor risotto dan Voleuse?
Deze. Het is een basisrecept waar je nog meer aan kan toevoegen, maar ik wou t eerst proberen. Er zit maar n heel klein beetje kaas in, maar hij proefde het toch

- JerryM
Parmezaan heeft wel een scherpe smaak, je zou het met een gewone nederlandse kaas, jong of jong belegen kunnen proberen.
Maar geen kaas lusten of kunnen eten is hier ook een issue. Zouden eens een eetmeet kunnen doen met mensen die wel en niet kaas kunnen eten, en dan de ene helft met en de andere helft zonder kaas een gerecht maken..
Als juffie straks een paar dagen weg is ga ik alleen maar pastagerechten met kaas maken
Maar geen kaas lusten of kunnen eten is hier ook een issue. Zouden eens een eetmeet kunnen doen met mensen die wel en niet kaas kunnen eten, en dan de ene helft met en de andere helft zonder kaas een gerecht maken..
Als juffie straks een paar dagen weg is ga ik alleen maar pastagerechten met kaas maken

- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- Voleuse
Mac n cheese <3
- Mack
Hééé waar kennen we dat "probleem" van?
Als de kaasliefhebbers echt uit hun dak willen gaan dan zijn er toch twee aparte ruimtes nodig, sommige kazen kunnen me toch een partij meuren....

Als de kaasliefhebbers echt uit hun dak willen gaan dan zijn er toch twee aparte ruimtes nodig, sommige kazen kunnen me toch een partij meuren....

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Voleuse
Hehehe, die franse kazen lust ik ook niet allemaal. Maar gewone, jonge kaas is toch zo leekker!
We moeten gaan eet-swingen
We moeten gaan eet-swingen

- juffie
- Site Admin
Gatverdamme inderdaad! Vieze gore kaaslucht! Bah!
En Jerry heeft het zelf verpest door midden in de nacht smerige kaaspastazooi te gaan maken toen ik weeën aan het wegpuffen was. Die lucht is me toen zó tegen gaan staan dat ik het nu nog steeds vervloek.
En Jerry heeft het zelf verpest door midden in de nacht smerige kaaspastazooi te gaan maken toen ik weeën aan het wegpuffen was. Die lucht is me toen zó tegen gaan staan dat ik het nu nog steeds vervloek.
MILF 

- JerryM
Dat was niet de kaas die je rook, dat was gewoon de saus. Maar die zal ik al niet meer maken hoor..
Pff
Franse kazen hoef ik ook niet. Wat mij betreft mag kaas altijd gesmolten worden.

Pff
Franse kazen hoef ik ook niet. Wat mij betreft mag kaas altijd gesmolten worden.
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln