WS valt af!
- tessie
- Contacteer:
Re: WS valt af!
Crownless, hoe gaat het eigenlijk met jouw sporten?
- kitten
Yay Crazaay!! :icon_biggrin: :icon_biggrin:
- Crownless
Go Crazaay!
Mijn sporten gaat redelijk. Ik ben een keer niet geweest, en vorige week ben ik na een uur gestopt (maar dus wel gegaan). Maar morgen weer het volle programma. Niet dat ik iets merk op de weegschaal. Maar merkte wel dat ik naar de trein kon sprinten zonder totaal uitgeput te zijn. En dat is een handige vaardigheid voor mij
Mijn sporten gaat redelijk. Ik ben een keer niet geweest, en vorige week ben ik na een uur gestopt (maar dus wel gegaan). Maar morgen weer het volle programma. Niet dat ik iets merk op de weegschaal. Maar merkte wel dat ik naar de trein kon sprinten zonder totaal uitgeput te zijn. En dat is een handige vaardigheid voor mij

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- tessie
- Contacteer:
Craazay, wat goed! 
En ook yey voor Crownless
Spieren wegen nou eenmaal veel he, dus het is helemaal niet gek dat je het op de weegschaal niet merkt. En een betere conditie is natuurlijk altijd fijn!

En ook yey voor Crownless

Spieren wegen nou eenmaal veel he, dus het is helemaal niet gek dat je het op de weegschaal niet merkt. En een betere conditie is natuurlijk altijd fijn!
Ik ben gestopt met wegen, en me meer aan het focussen op me goed voelen in het algemeen. En dat werkt, want ik kreeg gisteren de vraag of ik afgevallen was, terwijl dat volgens mij helemaal niet zo is. Maar ik zie er dus wel beter uit! 

Ik werk altijd tegen mezelf met die dingen.
Ik val nu soms af, zit dichtbij het streefgewicht. Maar nu begin ik dan te denken van: ja logisch je sport niet, je spieren zijn weg! je was voorheen strakker. *zucht vrouwen*
Ik val nu soms af, zit dichtbij het streefgewicht. Maar nu begin ik dan te denken van: ja logisch je sport niet, je spieren zijn weg! je was voorheen strakker. *zucht vrouwen*
Het geheim van afvallen:faery schreef:Ik ben gestopt met wegen, en me meer aan het focussen op me goed voelen in het algemeen. En dat werkt, want ik kreeg gisteren de vraag of ik afgevallen was, terwijl dat volgens mij helemaal niet zo is. Maar ik zie er dus wel beter uit!
Gewoon niet schromen en ga naar je huisarts en vraag een verwijs naar een diëtist. Die stelt een methode op waar je je goed bij voelt, en begeleidt je.
Daarbij in ogenschouw nemen:.
- Wat er in een paar jaar is bijgekomen gaat er niet in een maand af. Als je dat wel probeert ga je jojo'en en wordt het alleen maar erger!
- Niet minder dan 1500 calorieën per dag eten
- Gewoon de schijf van vijf gebruiken, maar dan van alles iets minder.
- een keer per week op een vast ogenblik wegen, bv vrijdagmorgen .
- Niet Sonja Bakkeren, of geloven in andere afval guru's!
- Proberen een nieuw eetritme te vinden, waarbij je best eens een keertje mag zondigen, als het gemiddeld maar goed zit.
Echt, het helpt!
Echt het helpt!
Ik weet dat het helpt!
Vakantiekilo's er al af trouwens.
Nu die laatste 4 nog.Maar gaat goedkomen!
Vakantiekilo's er al af trouwens.

Nu die laatste 4 nog.Maar gaat goedkomen!
- eireann
- Site Admin
afvallen is ook niet ingewikkeld... meer bewegen en gezonder en/of minder eten
maar tis wel moeilijk.
Gister was ik goed begonnen, smiddags en savonds alsnog aan de suiker ten prooi gevallen.
Vandaag tot dus ver goed, al moet ik toch echt leren ontbijten in de ochtend thuis. Naar het werk moeten lopen vanaf de garage was een half uur, is toch wel erg lekker, wandelen.
Heb het nu net gelunched -twee bruine bolletjes 1 met kip en 1 met rosbief- en ik heb echt vreselijk trek in suiker...
stomme rot verslaving....
maar tis wel moeilijk.
Gister was ik goed begonnen, smiddags en savonds alsnog aan de suiker ten prooi gevallen.
Vandaag tot dus ver goed, al moet ik toch echt leren ontbijten in de ochtend thuis. Naar het werk moeten lopen vanaf de garage was een half uur, is toch wel erg lekker, wandelen.
Heb het nu net gelunched -twee bruine bolletjes 1 met kip en 1 met rosbief- en ik heb echt vreselijk trek in suiker...
stomme rot verslaving....
**Self Rescuing Princess**
- tessie
- Contacteer:
Luchoutkamp, dat vind ik allemaal wel erg makkelijk klinken hoor.. zo kan je ook tegen een roker zeggen:
Het geheim van stoppen met roken is gewoon geen sigaretten meer kopen en niet meer roken! Zo simpel is het helaas niet.
Bovendien vind ik een dietiste ook echt niks toevoegen met de suffe standaard adviesjes die iedereen toch al weet en zelf op kan zoeken, persoonlijk is het absoluut niet.
En yey voor artemis en de vakantiekilo´s die eraf zijn en voor eireanne´s goede begin van de dag ook! Nu het moeilijkste stukje, volhouden!
Het geheim van stoppen met roken is gewoon geen sigaretten meer kopen en niet meer roken! Zo simpel is het helaas niet.
Bovendien vind ik een dietiste ook echt niks toevoegen met de suffe standaard adviesjes die iedereen toch al weet en zelf op kan zoeken, persoonlijk is het absoluut niet.
En yey voor artemis en de vakantiekilo´s die eraf zijn en voor eireanne´s goede begin van de dag ook! Nu het moeilijkste stukje, volhouden!

- puppie
Het is niet zo simpel, maar roken is buiten geestelijk ook een lichamelijke verslaving.tessie schreef:Luchoutkamp, dat vind ik allemaal wel erg makkelijk klinken hoor.. zo kan je ook tegen een roker zeggen:
Eten is dat daarintegen (in principe) niet.
Zou dus in theorie een stuk makkelijker af te leren moeten zijn