Post hier over je dier!
- skaoot
Re: Post hier over je dier!
Tim springt graag in 1x op het bovenste plankje. En gezien de haren rondom de ingang van het huisje zitten ze daar ook in. Ik vermoed Tom. En er wordt goed aan gekrabbeld 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Sabrina
Wat heb ik dan een gehoorzame katten! Ze houden zich perfect aan de regels! 

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
-
Die van ons ook al!
Dan moeten die van ons de regels nog maar eens lezen
.
Vandaag nieuwe speeltjes binnen en ze zijn er helemaal wild van gelukkig!

Vandaag nieuwe speeltjes binnen en ze zijn er helemaal wild van gelukkig!
- phedre
- Contacteer:
en dat heb ik weer.. en hond die waarschijnlijk allergisch is voor honden!!! dikke rode ogen en enorm jeuk na contact met andere honden. komende week toch maar ff afspraak maken bij dierenarts
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
-
Is ie niet gewoon allergisch voor een vlooienbeet? Daar kunnen ze ook jeuk en rode ogen door krijgen.. ik heb echt nog nooit gehoord dat een hond allergisch is voor andere honden (wat niet meteen wil zeggen dt het niet kan) of last van bepaald hondenvoer? Dat kan namelijk ook best na een tijdje ineens opkomen. Iig wel balen dat ie ziekjes is.
- phedre
- Contacteer:
Hij krijgt het echt direct na contact met honden, heeft geen vlooien en als ie geen andere honden tegenkomt heeft ie nergens last van. Ik heb al her en der nagevraagd (o.a. bij de leiders van de puppiycursus) en die geven aan dat honden idd allergisch kunnen zijn voor andere honden. Maar voor de zekerheid ga ik straks wel even de dierenarts bellen hoor:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
-
Ow wat naar joh! Wat zei de dierenarts?
- phedre
- Contacteer:
idd een acute overgevoeligheidsreactie, waarvan ze hoopt dat t zich niet uitbreidt in t voorjaar naar pollen, zaden en dat soort dingen. Of ik n keer langs kan komen op moment dat t zich voordoet, zodat ze t ook kan zien. En oogdruppels meegekregen voor de momenten dat hij er last van heeft.
had m vanmorgen weer buiten laten ravotten met de even oude hond van de buren verderop in de straat, echt zn vriendinnetje, en binnen vijf minuten dikke rode ogen en enorm jeuken. Toen ze klaar waren met stoeien (lees: toen wij ze uit elkaar trokken met de nodige kracht) kon hij paar minuten alleen maar zn kop tegen mn benen schuren, zo'n last had ie van de jeuk. Uur later is er dan niks meer te zien
had m vanmorgen weer buiten laten ravotten met de even oude hond van de buren verderop in de straat, echt zn vriendinnetje, en binnen vijf minuten dikke rode ogen en enorm jeuken. Toen ze klaar waren met stoeien (lees: toen wij ze uit elkaar trokken met de nodige kracht) kon hij paar minuten alleen maar zn kop tegen mn benen schuren, zo'n last had ie van de jeuk. Uur later is er dan niks meer te zien
- eireann
- Site Admin
- phedre
- Contacteer:
ja echt wel, labs kunnen al zo intens verdrietig kijken, als dan zn ogen ook nog eens helemaal rood en gezwollen zijn is dat nog veel erger en ik kan m toch moeilijk bij andere honden vandaan houden.
Die schilpad blijft bere-interessant!
Soms zit ze helemaal klem met haar koppie door die smalle opening. En ze heeft de schilpad toen 'ie kleiner was er ook wel eens uitgevist. Nu is 'ie te zwaar om aan haar poot te blijven haken. Buiten dat staat de bak nooit open als wij er niet bij zijn.Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Crownless
D'awww. Nieuwschierige katten 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Sabrina
Ja dat! 

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You