In mijn geval dus snoepen
WS valt af!
- seleena
Re: WS valt af!
Ahja zei de nedersuribelg
goesting, goestjes = trek hebben in
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- seleena
Have breakfast like a king, lunch like a prince and dinner as a begger
Wij eten steeds vaker ons warm eten rond het lunch uur
Wij eten steeds vaker ons warm eten rond het lunch uur
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
-
Bitemarks
Eters komen een dagje later: 89,5 
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
-
nijntje
Ik heb gisteren een nieuwe weegschaal gekocht! Ben er wel heel blij mee, al is hij een stuk minder positief dan mijn oude. Er zit zo'n analyse-functie op die ook vetpercentage en spiermassa-percentages weergeeft. Dus mocht ik nou een week niet zijn afgevallen, kan ik altijd nog kijken of er daarin verschil is. Al vrees ik dat ik op m'n komende weeg-dag dus "aangekomen" zal zijn. Maar ik weet ook dat dat niet echt is, maar gevolg van het meetinstrument. Kan ik mee leven. Alleen jammer dat m'n doel nu verder weg is.
-
Guardian_s
Goed bezig Bite
, maar ik zit in de achtervolging ... 94,4 vanmorgen, ik ben door het 95kg punt 
Tja Nijntje, niet elke verandering is (meteen) een verbetering ... gewoon doorgaan!
Tja Nijntje, niet elke verandering is (meteen) een verbetering ... gewoon doorgaan!
- juffie
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
-
Emmy
Goede berichten allemaal op deze witte zondagochtend!
Ik ga straks maar een flinke wandeling maken om de extra puntjes van gisteren eraf te lopen.....
Ik ga straks maar een flinke wandeling maken om de extra puntjes van gisteren eraf te lopen.....
- skaoot
96 kilo!
Dat is -1.
En op zich kan ik dit best volhouden, sport en foodwise. En gewoon sushi gehad ook nog!
En op zich kan ik dit best volhouden, sport en foodwise. En gewoon sushi gehad ook nog!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
Fijn skaoot!
Ik heb gister m'n maten opnieuw opgenomen voor een nieuwe broek, en er zijn al duidelijk centimeters af ook!
Ik heb gister m'n maten opnieuw opgenomen voor een nieuwe broek, en er zijn al duidelijk centimeters af ook!
**Self Rescuing Princess**
- cinderella
De eerste paar kruiwagens mest over de tuin verstrooid net, als je daar geen kilo's mee verbrandt!
toen doet er nu niet meer toe
- seleena
Voor iedereen

Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- kitten
Hoeveel activity punten is je longen uit je lijf hoesten? *brak* Voordeel: ook geen "goestjes" 
*soepje slurpt*
*soepje slurpt*
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
- eireann
- Site Admin
Vroeger: Heel pakje aardappelpuree voor twee personen voor mezelf + 6 vissticks.
Nu: Verse Aardappel Wortel stamppot (met meer wortel dan aardappel, en beetje melk ipv boter) en 3 vissticks.
Das twee dagen achter elkaar vers gekookt met groenten!
Nu: Verse Aardappel Wortel stamppot (met meer wortel dan aardappel, en beetje melk ipv boter) en 3 vissticks.
Das twee dagen achter elkaar vers gekookt met groenten!
**Self Rescuing Princess**