Post hier over je dier!
- seleena
Re: Post hier over je dier!
Dat hangmatje 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- kitten
Ja, die hebben ze al bijna stuk, suffe beesten. Ja, dan hou je weer een saaie kooi over he... Terwijl ik dat zo gezellig vind staan, al die kleurtjes en zo!
Post hier over je dier!
Leuk die kooi en het nieuwe ratje!
Is het een albino?
Ivm hangmatje: ik koop geregeld fleece (dekentje) bij zeeman en maak daar iets van om in de kooi te hangen. Een dubbelwandige buis bvb, duurt langer eer ze daar volledig doorheen geknaagd zijn. Eens er gaten inzitten, laten we het nog hangen in het kader van " ze richten zelf hun kooi in en wouden daar een kijkgaatje" :-D
Sent using Tapatalk
Is het een albino?
Ivm hangmatje: ik koop geregeld fleece (dekentje) bij zeeman en maak daar iets van om in de kooi te hangen. Een dubbelwandige buis bvb, duurt langer eer ze daar volledig doorheen geknaagd zijn. Eens er gaten inzitten, laten we het nog hangen in het kader van " ze richten zelf hun kooi in en wouden daar een kijkgaatje" :-D
Sent using Tapatalk
- kitten
Albinootje, ja. 
En een deken verbouwen, ik heb geen naaimachine en da's typisch zoiets dat er dan toch niet van komt...

En een deken verbouwen, ik heb geen naaimachine en da's typisch zoiets dat er dan toch niet van komt...
albinootje: schattig
dekentje: oeps sorry, ik ga er te makkelijk vanuit dat iemand een naaimachine of iets dergelijks heeft.

dekentje: oeps sorry, ik ga er te makkelijk vanuit dat iemand een naaimachine of iets dergelijks heeft.

ook even spammen over de ratjes:
hun plaza (ja ik weet het, ons huis is overvol ^^. Uitdaging: zo veel mogelijk voorwerpen spotten in één foto
)
dan mijn Pukje en tot slot een foto met alle vier onze ratjes (Puk, de andere witte is Katsa, de bruine heet Shade en het zwartje is Dory)
hun plaza (ja ik weet het, ons huis is overvol ^^. Uitdaging: zo veel mogelijk voorwerpen spotten in één foto

dan mijn Pukje en tot slot een foto met alle vier onze ratjes (Puk, de andere witte is Katsa, de bruine heet Shade en het zwartje is Dory)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- miss_meeko
Die kooi heb ik als vogelkooi :-)
- kitten
Gaan je houten plankjes niet stinken als ze erop plassen?
schuren met dettol :-)
en nu na anderhalf jaar zijn ze aan vervanging toe idd
(volgens mij hebben we ze al eens gewisseld)
en nu na anderhalf jaar zijn ze aan vervanging toe idd
(volgens mij hebben we ze al eens gewisseld)
Onze katten hebben zich prima vermaakt tijdens onze afwezigheid met de kattenoppas
Ook leuk een volledig verslag met foto's en filmpje van onze monsters en tussendoor een paar smsjes. Erg fijn!
En bij thuiskomst een kaartje en een fles wijn op tafel.
Vond het eerst nog beetje spannend om ze zo achter te laten, maar is dus prima bevallen en voor herhaling vatbaar.
Ook leuk een volledig verslag met foto's en filmpje van onze monsters en tussendoor een paar smsjes. Erg fijn!
En bij thuiskomst een kaartje en een fles wijn op tafel.
Vond het eerst nog beetje spannend om ze zo achter te laten, maar is dus prima bevallen en voor herhaling vatbaar.

- eireann
- Site Admin
Morgen ga ik bij een opvang kijken naar een poes
en als ze me lief vindt, neem ik d'r mee naar huis
Ze is zes, erg rustig en knuffelig

Ze is zes, erg rustig en knuffelig

**Self Rescuing Princess**
- miss_meeko
Leuk! Zal voor je duimen dat jullie elkaar lief vinden!
- skaoot
Bij Dierentehuis? Vertel ze maar dat het keigoed gaat met Tim & Tom 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
Nee, een noodopvang bij Best in de buurt. De eigenaar moest naar een verzorgingshuis, dus ze is nog niet zo lang thuis weg geloof ik.
**Self Rescuing Princess**